Hydraulické dvihanie podvozku na tipo!

Více
17 roků 6 měsíců zpět #1 od scoty-granturismo
myslím že tato téma tu ešte nebola a nie je na zahodenie ju obkecat a pripadne aj niečo uskutočniť!

No čo aké mate skúsenosti s hydralikou,,,viete jak vo filmoch vzvzzzz,vzzz atd...heh asi to je drahe ale ten efekt no aj tak moj osobny nazor je ze sa to moc na tipo nehodi ale predsa... :D

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #2 od petr1978
Asi se blbě zeptám, ale co myslíš tou hydraulikou?
Myslíš tím hydraulicky seřizovatelný podvozek nebo něco jiného? :?

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #3 od mt-tuning
vrelo odporucujem iba na showcare. montoval som jeden do flipflop astry / viz galerry/ a jazda na tom je ako na betonovej dialnici z blavy do prahy. proste hruza.

mam skusenosti s hydraulikou front back, side to side, up and down, jedna sa
vlastne o cerpadla, specialne hydraulicke tlmice /v tomto pripade sa pruziny odstranuju aby auto neskakalo/ gelovu bateriu, ktora ma nastarosti kompletny hydraulicky system, a kopec roboty...

vyhoda je, ze auto beha hore dole v rozsahu 25cm a umoznuje autu lahnut az na brucho ale jazdu v nom neodporucujem.

tot vsetko z mojich skusenosti z tejto montaze. nejake otazky??

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #4 od TooM-As
a co vykuchat hydrauliku ze starýho citroenu ? BX myslím to měl. není to teda přesně to co jim v tej americe skáče s celejma autama ale myslím že by se to hodilo , na starou okresku si to zvedneš a na pěknou dálnici to dáš zase dolů.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #5 od mt-tuning

a co vykuchat hydrauliku ze starýho citroenu ? BX myslím to měl. není to teda přesně to co jim v tej americe skáče s celejma autama ale myslím že by se to hodilo , na starou okresku si to zvedneš a na pěknou dálnici to dáš zase dolů.

hydraulika v citroene funguje uplne inynm systemom ako toto. a dopasovat to na tipo, :?: :?: prilis vela prace a uspech nezaruceni..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #6 od čenda

mt-tuning napsal:

a co vykuchat hydrauliku ze starýho citroenu ? BX myslím to měl. není to teda přesně to co jim v tej americe skáče s celejma autama ale myslím že by se to hodilo , na starou okresku si to zvedneš a na pěknou dálnici to dáš zase dolů.

hydraulika v citroene funguje uplne inynm systemom ako toto. a dopasovat to na tipo, :?: :?: prilis vela prace a uspech nezaruceni..


Pokoušet se dávat na Tipo hydrauliku z Citroenu je, mírně řečeno, nesmysl.
Hydraulika tam neslouží k "poskakování" auta, ale k udržení stabilní světlé výšky nezávisle na zatížení auta a k zajištění měkčího pérování, než je obvyklé u aut s pružinami a tlumiči.
Tlumení a pérování zde nezajišťuje sestava pružina/tlumič, ale pístnice s tlakovým akumulátorem ("koulí") předěleným gumovou membránou a naplněným inertním plynem - dusíkem.
Přestože lze hydraulické Citroeny nastavit na čtyři výšky podvozku, pro jízdu slouží jen jedna (druhá nejnižší, ve třetí už to poskakuje jako koza).
Hlava pístnice s koulí vyčnívá asi 15 - 20 cm do motorového prostoru, v Tipu na to není místo, nehledě na to, že by se někam muselo umístit a řemenem pohánět hydraulické čerpadlo, tlakový regulátor s 5. koulí, regulátory světlé výšky atd.
Zkrátka řečeno, tudy cesta nevede.


1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #7 od petr1978
Být váma, tak raději investuju do nějakých užitečnějších věcí, třeba do toho výškově nastavitelného podvozku a celkové zpevnění podvozku.
Jsou to velice užitečné věci, hlavně když to má sedět na cestě nebo na jiném povrchu.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #8 od mt-tuning

Být váma, tak raději investuju do nějakých užitečnějších věcí, třeba do toho výškově nastavitelného podvozku a celkové zpevnění podvozku.
Jsou to velice užitečné věci, hlavně když to má sedět na cestě nebo na jiném povrchu.

myslim, ze pre vsetkych je to tema iba pre zaujimavost. alebo je tu niekto kdo ma zbytocnych 80.000? neni problem, zavolajte, dajte zalohu a ja vam to tam navalim... :P

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #9 od scoty-granturismo
heh no jak tak nato pozeram ani moje tipko nestalo 80,000sk ,,ale rozhodne zaujimava temička a chcel by som ti aj vidieť naživo v praxi

FIAT TIPO 2,0 i.e. 8V GRANTURISMO r.1992 + LPG BRC 100KW
Podsvietené na modro,znížený podvozok,fólie,central na DO,ABS,hudba 2x300watts vzadu a vpredu 2x75watts + aktívny 350watts active subwoofer SAL + CAPACITOR SAL 1 FARAD
R15 205/50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 6 měsíců zpět #10 od mt-tuning

heh no jak tak nato pozeram ani moje tipko nestalo 80,000sk ,,ale rozhodne zaujimava temička a chcel by som ti aj vidieť naživo v praxi

si od trnavy, nedaleko byva frajer na ameriky, vola sa Ondrej a vlastni lowrider Impala. staci behnut na nejaky dobry zraz a uvidis ho nazivo. Ja som auto skakat nazivo nevidel, ale klasicku hydrauliku som uz montoval. tam islo len o to, aby to auto behalo hore dole a dostran

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.470 sekund
Powered by Kunena fórum