Typicky ucinok posilnovaca riadenia - Tipo, Tempra

Více
17 roků 4 měsíců zpět #16 od petr1978
Taky to mohou dělat pneumatiky. Přece jen 185 není standartní šířka a normálně se předepisuje 165. Taky záleží jak velký máš volant. Čím širší kola a menší volant (třeba sportovní), tím větší sílu otřebuješ aby jsi volantem točil.Znám to z vlastní zkušenosti. Taky musíš mít zapnutý motor a natlakovaný systém aby to šlo lehce. I váha motoru je dost důležitá. alší vliv mají ložiska na vrchu tlomičů. Když jsou přidřené, jde otáčet volant z tuha.
Mě to jde v rámci úprav celkem lehce, ale malíčkem volant opravdu neotočím:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #17 od csala
Pani, mne posilnovac riadenia vo Fiate vyhovuje. Je to dobry kompromis, kde sa da s volantom pri malej rychlosti relativne lahko tocit a zaroven pri velkej rychlosti je tu este stale dobry kontakt s vozovkou.
Je to dobre tak, ako to je :)

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #18 od juraj l
Odpověděl juraj l pro téma podakovanie
ahojte,

chcel by som sa Vam podakovat za Vase postrehy. hlavne sa nebudem vrtat v niecom, co funguje.

vcera som to skusal s Escortom na 185-kach pri stati, dalo sa to tocit na 2 prsty. pri jazde to ide tak lahko, ze je to neprijemne, ako na lade, a za dazda ide clovek do smyku ani nevie ! Ovsem Fordaci sa skor stazuju, ze to ide tazko

za tyzden to vyskusam na Tempre

Inak Tempra ma standardne kolesa od 165 po 185, pokial sa dobre pamatam. a 185 to ide tazsie nez na 165, samozrejme

aj ked darovat zene riadenie z Lancia Prisma pod vianocny stromcek, no ... porozmyslam ... naozaj to pasuje ???

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #19 od Dresik
Vyměň řemenici u serva a bude to také citlivější:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #20 od juraj l

Vyměň řemenici u serva a bude to také citlivější:)


akoze aby davalo vacsi tlak ??? nestaci dat volnobeh na 3000 ?

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #21 od petr1978

Vyměň řemenici u serva a bude to také citlivější:)


akoze aby davalo vacsi tlak ??? nestaci dat volnobeh na 3000 ?


Na tu řemenici bych dával pozor. Může se totálně změnit funkce posilovače a dokonce to může dost kmitat s volantem při větších rychlostech.Doufám že Dresig to má vyzkoušené.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 4 měsíců zpět #22 od Dresik
Dělal to známej na Deltě HF..Ta posilovač nemá a on si ho tam dobastlil. A schválně to udělal tak, aby to měl méně citlivé jako origo. Aby zůstala radost z ostré jízdy:)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.326 sekund
Powered by Kunena fórum