Typicky ucinok posilnovaca riadenia - Tipo, Tempra
17 roků 4 měsíců zpět #16
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Typicky ucinok posilnovaca riadenia - Tipo, Tempra
Taky to mohou dělat pneumatiky. Přece jen 185 není standartní šířka a normálně se předepisuje 165. Taky záleží jak velký máš volant. Čím širší kola a menší volant (třeba sportovní), tím větší sílu otřebuješ aby jsi volantem točil.Znám to z vlastní zkušenosti. Taky musíš mít zapnutý motor a natlakovaný systém aby to šlo lehce. I váha motoru je dost důležitá. alší vliv mají ložiska na vrchu tlomičů. Když jsou přidřené, jde otáčet volant z tuha.
Mě to jde v rámci úprav celkem lehce, ale malíčkem volant opravdu neotočím:-)
Mě to jde v rámci úprav celkem lehce, ale malíčkem volant opravdu neotočím:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #17
od csala
Fiat Croma TDid
Odpověděl csala pro téma Re: Typicky ucinok posilnovaca riadenia - Tipo, Tempra
Pani, mne posilnovac riadenia vo Fiate vyhovuje. Je to dobry kompromis, kde sa da s volantom pri malej rychlosti relativne lahko tocit a zaroven pri velkej rychlosti je tu este stale dobry kontakt s vozovkou.
Je to dobre tak, ako to je
Je to dobre tak, ako to je
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #18
od juraj l
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Odpověděl juraj l pro téma podakovanie
ahojte,
chcel by som sa Vam podakovat za Vase postrehy. hlavne sa nebudem vrtat v niecom, co funguje.
vcera som to skusal s Escortom na 185-kach pri stati, dalo sa to tocit na 2 prsty. pri jazde to ide tak lahko, ze je to neprijemne, ako na lade, a za dazda ide clovek do smyku ani nevie ! Ovsem Fordaci sa skor stazuju, ze to ide tazko
za tyzden to vyskusam na Tempre
Inak Tempra ma standardne kolesa od 165 po 185, pokial sa dobre pamatam. a 185 to ide tazsie nez na 165, samozrejme
aj ked darovat zene riadenie z Lancia Prisma pod vianocny stromcek, no ... porozmyslam ... naozaj to pasuje ???
chcel by som sa Vam podakovat za Vase postrehy. hlavne sa nebudem vrtat v niecom, co funguje.
vcera som to skusal s Escortom na 185-kach pri stati, dalo sa to tocit na 2 prsty. pri jazde to ide tak lahko, ze je to neprijemne, ako na lade, a za dazda ide clovek do smyku ani nevie ! Ovsem Fordaci sa skor stazuju, ze to ide tazko
za tyzden to vyskusam na Tempre
Inak Tempra ma standardne kolesa od 165 po 185, pokial sa dobre pamatam. a 185 to ide tazsie nez na 165, samozrejme
aj ked darovat zene riadenie z Lancia Prisma pod vianocny stromcek, no ... porozmyslam ... naozaj to pasuje ???
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #19
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Typicky ucinok posilnovaca riadenia - Tipo, Tempra
Vyměň řemenici u serva a bude to také citlivější
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #20
od juraj l
akoze aby davalo vacsi tlak ??? nestaci dat volnobeh na 3000 ?
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Odpověděl juraj l pro téma Re: Typicky ucinok posilnovaca riadenia - Tipo, Tempra
Vyměň řemenici u serva a bude to také citlivější
akoze aby davalo vacsi tlak ??? nestaci dat volnobeh na 3000 ?
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #21
od petr1978
Na tu řemenici bych dával pozor. Může se totálně změnit funkce posilovače a dokonce to může dost kmitat s volantem při větších rychlostech.Doufám že Dresig to má vyzkoušené.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Typicky ucinok posilnovaca riadenia - Tipo, Tempra
Vyměň řemenici u serva a bude to také citlivější
akoze aby davalo vacsi tlak ??? nestaci dat volnobeh na 3000 ?
Na tu řemenici bych dával pozor. Může se totálně změnit funkce posilovače a dokonce to může dost kmitat s volantem při větších rychlostech.Doufám že Dresig to má vyzkoušené.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 4 měsíců zpět #22
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Typicky ucinok posilnovaca riadenia - Tipo, Tempra
Dělal to známej na Deltě HF..Ta posilovač nemá a on si ho tam dobastlil. A schválně to udělal tak, aby to měl méně citlivé jako origo. Aby zůstala radost z ostré jízdy:)
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.326 sekund