Manžety
17 roků 2 měsíců zpět #1
od jira
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Zdarec kluci, tak sem dneska ležel pod autem a menil gumi na vejfuku a jak to tak prolízam tak sem zjistil že obě dvě manžety ve předu na kolech sou praskly a to sem ho měl asi před čtvrt rokem v servisu na prave straně mě měnily ložisko a tvrdily mě že měnily aj manžety!!!!
Mužu kolidě řict že sem nasranej jak svi...a. Prosil bych o radu jak je vyměnit todle sem ještě nedělal a nerad bych něco posral. TO SERVISU UŽ TO NEDÁM aspoň ne tady v mohelnici. Ve foru sem našel jak vyměnit ložiska ale něco podrobnějšího tam není a chytrá kniha mlčí. Prosím pomozte takhle s tim nechcu jezdit abych neodrovnal ložiska
Mužu kolidě řict že sem nasranej jak svi...a. Prosil bych o radu jak je vyměnit todle sem ještě nedělal a nerad bych něco posral. TO SERVISU UŽ TO NEDÁM aspoň ne tady v mohelnici. Ve foru sem našel jak vyměnit ložiska ale něco podrobnějšího tam není a chytrá kniha mlčí. Prosím pomozte takhle s tim nechcu jezdit abych neodrovnal ložiska
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 měsíců zpět #2
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma manžety
podívej se sem
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=4290
nebo hledej ve foru podvozek
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 měsíců zpět #3
od temprař
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Odpověděl temprař pro téma Re: Manžety
mno kámo,tady se musí též počítat s tím,v které části ty manžety byly roztržený,esi se z nich již nevybabralo všechno mazivo a na stav kineťáků. Ty jsou dosti náchylný na prach. Tak pozor i na ně - po výměně manžet zkus auto projet v plným rejdu a uvidíš... Pokud bude slyšet cvakání,tak jsou homoklouby v pr....li
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 měsíců zpět #4
od jira
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Odpověděl jira pro téma Re: Manžety
díky moc skusím to tak. V pondělí koupím manžety a pak na to vletím . ps: hned si me tu naladu zpravil.
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 2 měsíců zpět #5
od temprař
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Odpověděl temprař pro téma Re: Manžety
nezlob se ale ono je to vážně tak. je tady mnoho činitelů... Záleží na tom,jak dlouho jsi s těmi poškozenými manžetami jezdil a v kterém místě byla protržená. Jestli někde uprostřed tak to je horší. Je rozdíl mezi natrhlou a utrhlou manžetou. Snad to nebude tak zlý a budeš mít náladu spravenou
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #6
od jira
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Odpověděl jira pro téma Re: Manžety
Ja se nezlobim sem rád že ste me poradily ale včera sem byl fakt nasranej když sem to viděl, utopil sem v tom nemalou korunu a ted tohle.
Ale dlouho to nebude před 3 týdnama sem přijel ze sllovenska a bylo to v pořadku takže to muselo byt ted nejak. Ted mam 2 tydny volno tak na to v ponděli vletim. Ale jak sem říkal do toho servisu to už nedám. Ješte jednou všem diky
Ale dlouho to nebude před 3 týdnama sem přijel ze sllovenska a bylo to v pořadku takže to muselo byt ted nejak. Ted mam 2 tydny volno tak na to v ponděli vletim. Ale jak sem říkal do toho servisu to už nedám. Ješte jednou všem diky
1.9 Tds 66Kw/90Ps ( Svižné autičko )
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #7
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: Manžety
No taky mám ten problém na pravé straně, mám prasklou manžetu. Ale tak nějak nevím, jestli to zvládnu sám vyměnit, jak je to náročně a co vše se musí zhodit a jak postupovat, mohl by mi někdo poradit, kdo už to dělal???
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #8
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Manžety
Řidičova strana je dobrá v tom, že nemusíš vyndavat poloosu z těhlice. Nerad to dělám, protože by se správně měla dát nová ta hlavní středová matka.
Pokud je to u řidiče, tak já to dělal tak, že sem:
1. povolil dole uchycení tlumiče
2. sundal těhlici s kuláku na rameni
To je pak celá těhlice volná a drží jen na čepu řízení, může se ještě sundat brzdič, aby to bylo ještě volnější. Pak sem s těhlicí hnul a poloosa vypada u převodovky sama.
Sundal sem sem manžety (obě) na stranu převodovky příjde třeba u 1.6 ještě gufero a pak sup s tím zpět. Pochopitelně než se ta poloosa vyndá, ještě se musí sundat ta manžeta.
Druhá strana je horší v tom, že nejdou vyměnit tímto způsobem obě manžety najednou je tam na ose ten bazmek, který ji vyvažuje.
No a pokud je osa u převodovky na šrouby, tak se holt musí vyndat celá.
A postup stejný, jen se to může nechat na kuláku, stačí to jen šikovně vyhnout...
U Prismy sem poloosy vyndaval skoro ob týden Tam se musela vyndat celá...
Tím prvním způsobem sem to dělal na nynější 1.6.
Pokud je to u řidiče, tak já to dělal tak, že sem:
1. povolil dole uchycení tlumiče
2. sundal těhlici s kuláku na rameni
To je pak celá těhlice volná a drží jen na čepu řízení, může se ještě sundat brzdič, aby to bylo ještě volnější. Pak sem s těhlicí hnul a poloosa vypada u převodovky sama.
Sundal sem sem manžety (obě) na stranu převodovky příjde třeba u 1.6 ještě gufero a pak sup s tím zpět. Pochopitelně než se ta poloosa vyndá, ještě se musí sundat ta manžeta.
Druhá strana je horší v tom, že nejdou vyměnit tímto způsobem obě manžety najednou je tam na ose ten bazmek, který ji vyvažuje.
No a pokud je osa u převodovky na šrouby, tak se holt musí vyndat celá.
A postup stejný, jen se to může nechat na kuláku, stačí to jen šikovně vyhnout...
U Prismy sem poloosy vyndaval skoro ob týden Tam se musela vyndat celá...
Tím prvním způsobem sem to dělal na nynější 1.6.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #9
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: Manžety
Díky za informace, no já mám na straně spolujezdce právě No nevím, jestli se do toho pustím, protože si nejsem jistej, jestli bych to sám zvládl Pravda je, že už to tak je asi rok no. Je prasklá na jedný straně, narval jsem tam vazelínu a stáhl to na té prasklé straně drátem, nouzové a dočasně řešení. Teď už tam ten drát ale myslím není. Ale asi by se to mělo co nejdříve vyřešit co, jinak to může způsobit ještě horší věci..
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #10
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Manžety
Není to žádná věda:) a lepší zavčasu, než pak kupovat nový kloub
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #11
od Max-el
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Odpověděl Max-el pro téma Re: Manžety
jakým způsobem povolujete středovou matku náboje? My na tom trubkou ohnuli velkou Tonu
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #12
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Manžety
Vzít další TONU a zkoušet dál Ale to "téčko" ne ráčnu Použil sem i něco neznačkového, ale z toho sem udělal osmičku
Nebo použít takový ten masivní vysouvací klíč na kola, na který se dají nasadit ořechy.
Nebo použít takový ten masivní vysouvací klíč na kola, na který se dají nasadit ořechy.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #13
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: Manžety
Tak jsem na to dneska koukal, jak na to no nevím, jestli jsem se před tím vyjádřil dobře, ony jsou tam vlastně jakoby manžety 2. Teď nevím, jak přesně to pospat, aby jste mi rozuměli.. není to ta u kola u ložiska, která má tvar jakoby do "kužele" ty jsou naštestí Ok, ale je to ta druhá ) ( sorry za to odborné vyjadřování)
Nejlepší řešení bude asi toto, pak se domluvíme nejlépe
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=4855
Tak tedy jestli někdo může poradit, jak na tuto potvůrku a co je k k tomu potřeba, jaký klíč a na co si dát pozor, díky moc za jakékoli rady
Když jsem na to koukal, vypadalo to jen na povolení pár věcí (což bývá nejhorší) převlečení nové a pak zase stáhnout. Ale kdo to už prodělal a dělal, rád si nechám poradit. A orientačně co může stát nová?
Nejlepší řešení bude asi toto, pak se domluvíme nejlépe
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=4855
Tak tedy jestli někdo může poradit, jak na tuto potvůrku a co je k k tomu potřeba, jaký klíč a na co si dát pozor, díky moc za jakékoli rady
Když jsem na to koukal, vypadalo to jen na povolení pár věcí (což bývá nejhorší) převlečení nové a pak zase stáhnout. Ale kdo to už prodělal a dělal, rád si nechám poradit. A orientačně co může stát nová?
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #14
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Manžety
Jo no jó..to je manžeta na řízení..v pohodě..
Budeš potřebovat klíč 17 na povolení matky na čepu.
Stahovák nebo kladivo na vyndání čepu z těhlice.
Jednou sem tu manžetu navlékl přes ten čep, ta guma byla poddajná, ale teď to dělají tvrdší, takže mám pocit, že klíč 11 na tyčku řízení a opět 17 nebo 19 na tu velkou matku na konci čepu u té tyčky...
Označ si kde to zhruba bylo, jinak se ti rozhodí geometrie a stejně bych jí asi pak udělal.
Cena manžety korunová. Cca 150-200.-
Budeš potřebovat klíč 17 na povolení matky na čepu.
Stahovák nebo kladivo na vyndání čepu z těhlice.
Jednou sem tu manžetu navlékl přes ten čep, ta guma byla poddajná, ale teď to dělají tvrdší, takže mám pocit, že klíč 11 na tyčku řízení a opět 17 nebo 19 na tu velkou matku na konci čepu u té tyčky...
Označ si kde to zhruba bylo, jinak se ti rozhodí geometrie a stejně bych jí asi pak udělal.
Cena manžety korunová. Cca 150-200.-
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #15
od Vali
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Odpověděl Vali pro téma Re: Manžety
Jj díky moc, právě jak jsem na to koukal, tak jsem si říkal, že to bude jednodušší, než ten postup, co jsi mi říkal, tak jsem si oddechl Jinak díky moc za podrobné informace V pondělí se do toho pusítím, největší hrůzu zase mám z toho povolování, to je vždy nejhorší, aby zase nepříšla na řadu flexa Budu to muset prolít něčím předem, aby to pusitlo WD nebo olej atp. Jj to mě napadlo s tou geometrií, že si to musím poznačit. Nebo pak někde nechat udělat, bo to už sám neudělám.. nejsou prostředky Ješt jednou díky
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.490 sekund