Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
17 roků 1 měsíc zpět #1
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco... vytvořil uživatel stiglitz
S blížící se zimou je chci odrbat, ale jak dál, jaký základ a vrchní lak? Jo a taky u dvou z nich mi klesá tlak za měsíc tam místo dvou je jedna. Vím o tom tak to hlídám ale nebaví mě to, foukat ty gumy. Myslíte že když to stáhnou a nazujou znova, bude to lepší? A ještě něco - viděl jsem takový límce na ty plecháče, jenom kroužky a vypadaly parádně ale borec to nechtěl prodat ale na těch černých kolech fakt pěkný, stříbrný kroužky, zřejmě plast.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #2
od Dresik
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Odpověděl Dresik pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Shoď gumy a pořádně to odrbej..pokud to uchází, tak to může být rez na ráfku, už může být prohnilý a nebo bouchnutý. Mě takhle loňskou zimu utíkalo kolo, 2x sems tím byl v servise, obrousili to a stejně ucházelo. Nakonec byli solidní a shodili to znova a dali mi tam duši. Platil sem jen duši. Je to v zimáku . Jen tam sice duše, ale mám pokoj. Ten ráfek sem měl z Prismy, už má něco za sebou...
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #3
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma ráfky
vem si štětku, jar rozmíchaný ve vodě a natři tím všecko, tam kde to utíká to bude bublinkovat, mě to dělá kolem ventilku. jinak zkoušel jsem ráfky očistit a pak jsem je natřel základovkou, vydrželo to rok protože se mi nějak nechtělo to přemalovat, takže doted mám červené kola. kámoš si nechal ráfky opískovat a nalakovat na stříbro. to opískování je jiná třída než šmirgl nebo kartáč, pokud je možnost vřele doporučuju
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #4
od vavra
Odpověděl vavra pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Pokud ty gumi jsou takzvaně řidke, tak do každeho kola střikačkou přes ventylek střikní asi 2deci trochu rozředěněho mazlaveho midla. Nafoukej a běž se projet. Mělo by to pomoct. Mi to pomohlo už na dvou kolech.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #5
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
ohladom tych chromovych limcov. su to obycajne pochromovane plechove/niekedy aj hlinikove/ lemy. nieco na sposob puklice co sa uchytenia tyka.... mal som to kedysi na skode110r. vypada to fakt super na ciernych diskoch, robi to efekt limcovych elektronov... myslim ze sa daju este niekde kupit. inak bol to hit 80 rokov.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #6
od doomik
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Odpověděl doomik pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Ja svoje zimni rafky pred dvema roku brousil uhlovkou, natrel zakladem, pak venkovni barvou a za rok stejne zacaly unikat.
KUP NOVE nebo STARE DOBRE (rafky)
nebo DUSE a mas pokoj.
KUP NOVE nebo STARE DOBRE (rafky)
nebo DUSE a mas pokoj.
Fiat Tipo 1,6 DOHC - PRODANO, slouzi dal
Lancia Delta Nuova 1,6 16V
Lancia Delta 1,6 GTie
Fiat Multipla 1,9JTD
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #7
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Díky za rady, ty límce když seženu, to by byla paráda.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 1 měsíc zpět #8
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Jo a k tý renovaci - kartáč na vrtačce to jistí ale tuhle zimu už to nebude.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #9
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Chlapi, a věděli byste někdo kde sehnat ty límce, nebo je snad dokonce měl a chtěl to prodat? Nebo aspoň přesnej název abych to mohl hledat.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #10
od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
a neunika ti to treba pres pneu? Muze byt uz spatna, je vic moznosti, nejen kolem rafku.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #11
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
No tohle už je vyřešený, šlo to kolem ráfku, tam co guma dosedá ne plech je to rezavý. Tam to podchází, kámoš v pneuservisu mi to odrbal a dalo to pokoj ale na jaře to shodím a dám kartáč do vrtačky a udělám to pořádně. Jenom nevím jakou barvu pak na to. Chci aby se to povedlo protože mám prasklou poklici a nebudu tam dávat asi žádný. Přemýšlím o stříbrným proužku po obvodu, černej disk.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #12
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Ja si nechal letos opiskovat vsechny ctyri rafky a nastrikat v jedne mistni firme. Bylo to pres znameho a cena? Oficialne nejakych 76Kc s DPH No dal jsem mu i neco na lahev dobreho piti, jsme spokojeni oba.
Nyni je mam cerne a nestava se mi, ze bych je musel dofoukavat, drzi tak jak maji, coz se o minulem roce nedalo rici (dokonce jsem nasel v gume stovku hrebik zabodnuty resikma, to bylo ale az na jare ).
Nyni je mam cerne a nestava se mi, ze bych je musel dofoukavat, drzi tak jak maji, coz se o minulem roce nedalo rici (dokonce jsem nasel v gume stovku hrebik zabodnuty resikma, to bylo ale az na jare ).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #13
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Tak to je super cena, tady chtějí za kolo 700.- takže se do toho pustím sám. Hajzly a vydřiduchy podporovat nebudu.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #14
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Renovace plechových disků, klesající tlak a ještě něco...
Střed kola bude černej a límec s ventilkem stříbrnej. Jen poraďte barvu, aby držela, neloupala se. Asi pod to základovku. Ta barevná kombinace půjde, už jsem se byl dívat.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #15
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma disky
hlavně kup barvu která vydrží vyšší teploty, at se to neloupe při delším brzdění, barva na kotouče(bubny) nebo brzdové třmeny a myslím v baumaxu jsem viděl dokonce i na disky
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.508 sekund