Ručná brzda
Teraz som si kupil Tipo 1,9TDSX, má 4x kotučové brzdy s
ABS a nefunguje mi rucná brzda,vobec nechytá,ani paka rucnej brzdy sa neda
zaistit,necvakaju zubky.
Mate niekto naskenovanny system rucnej
brzdy?Mohli by ste mi poslat na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. ?
Dakujem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to nemám ale na páce ze spodu je matice kde se dá ručka ?telovat třeba ti
to pomů?e i kdy? u kotoučů jsou ty ručky nic moc
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
aby se dělaly 1.9 TDSX jak s kotoučema tak i s bubnama? Co se týče té
ručky..napadá mě třeba přetrhlé lanko , stačí jen i k jednomu kolu, ale
pokud ti to ani necvaká, bude asi problém jinde..zkus tu páku nějak
omrknout a třeba narazí? na něco podezřelého
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
myslim ze je to zarezly. Taky jsem koupil Tipo a vubec to nechtelo jit.
Vymenil jsem lanka od zminovany matice a uz to jde. Sice ucinnost nic moc,
ale na to aby to udrzelo auto v kopci to staci.
Alfa Romeo 156 1.9JTD
Alfa Romeo 155 1.8TS (bohužel motor KO)
ex.Tipo 1.7D
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nejprve vyzkou?el, jestli není lanko ruční brzdy pod autem v háji. Pokud je
moc zarezlé, nechce se tím pádem vracet do výchozí polohy, a proto nedr?í v
zata?ené poloze ani páka ruční brzdy. Vlez pod auto, někdo druhý a? zatáhne
a dr?í ruční brzdu a ty mrkni, jestli se vůbec hýbe lanko přímo na třmenu
zadních brzd. Pokud ne, vyměň lanko! Dal?í častá příčina je zatuhnutá
páčka, kterou pohybuje lanko ruční brzdy taky na třmenu. To ti nepřeju,
proto?e opravy rozhýbáním nejsou v?dy mo?né, pak jedině výměna. Jeden
repasovaný třmen stojí 3000 (moje vlastní zku?enost, ale od té doby vzadu
brzdím). Tak dej vědět, co a jak.
Tipo 1,9 TD nar. 11/1993, tachometr něco přes 200000 km.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jinak i celkový brždění mi připadne strašně měkké. brácha má Golfa IV taky na kotoučích a tam stačí položit zlehka nohu na brzdu a už zabírá ABS a už stojíš. strašně citlivý (ale to je asi jiná kategorie). zatím co mně to připadá jako dobržďovadlo a pořádně to brzdí až s pořádným sešlápnutím, kde pak začne zabírat i ABS.
zajímalo by mně, jestli bubnový verze brzdí ještě hůř. to by asi nebrzdilo vůbec
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
********************************************
jinak ručka mi zůstává viset - doufam že to sou lanka
Fiat Tempra SW 1,9TD 1995
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kamaradi kdyz jsme u abs nema nekdo navic ty ozubene kola na abs na zadek???vlastni blbosti jsem se o ne pripravil
Je to sucast zadneho loziska, aspon ja som to kupoval v celku. Samotne zadne lozisko sa kupit neda. Cena okolo 2500 za kus.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
lanko chodilo a ruční brzda se dotahovala, ale nebrzdila -> chyba byla v zadních brzdách, který byly úplně out.
výměna (zadek asi 7t) a je vše ok
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak sem byl v servisu a konečně mám perfektně funkční ručku i na kotoučích (s ABS).
lanko chodilo a ruční brzda se dotahovala, ale nebrzdila -> chyba byla v zadních brzdách, který byly úplně out.
výměna (zadek asi 7t) a je vše ok
za 7 t. by si měl už skoro půlku auta ale do brzd je to vždy dobrá investice
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak sem byl v servisu a konečně mám perfektně funkční ručku i na kotoučích (s ABS).
lanko chodilo a ruční brzda se dotahovala, ale nebrzdila -> chyba byla v zadních brzdách, který byly úplně out.
výměna (zadek asi 7t) a je vše ok
Tak to som dobre obisiel, robil som si to sam a vyslo ma to na 2000,-
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.