A zase ty brzdy... Co s nima???

Více
16 roků 11 měsíců zpět #1 od hondzik1
Zdravim všechny!!!
Mám zase malej problémek s brzdama...
Neni to dlouho, co jsem je dělal.. Nový manžety, gumičky... Brzdovej váleček orezlej nebyl, vše namazáno atd... Jenže...
Levá přední brzda se mi moc nevrací... Občas zůstane viset a když zastavim, mám rozpálený kolo... Pokud ale zabrzdim a brzdovej pedál sešlápnu tak dvakrát co to dá, je vše do dalšího brždění O.K.
Stále dokola....
Ale co je horší... Když jsem sundal kola, zjistil jsem že mi snad brzdí jenom to jedno kolo.... Pravá destička byla téměř netknutá...
Co mám udělat, aby to brzdilo jak má a nemusel jsem řešit takový problémy...???
Dikes za odpovědi...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #2 od skypan
Odpověděl skypan pro téma a zase ty brzdy....
vyměnít hadičku.předpokádám,že vodítka třnenů si vyčistil a namazal :D

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #3 od Charles
No tohle jsem měl taky, problém byl v jednom válečku na pravym kole, kterej se nevysunoval resapektive strašně málo a tim pádem to jen malinko přibržďovalo, tak se to promazalo a rozchodilo a od tý doby mám pokoj 8) ale stejně se vyplatí tak dvakrát do roka ty brzdy rozhodit a válečky promazat, pak nehrozí že by se to přidřelo ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #4 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: a zase ty brzdy....

vyměnít hadičku.předpokádám,že vodítka třnenů si vyčistil a namazal :D


všechno jsem vyčistil a namazal...
Myslíš, že hadička??? Zpuchřelá dovnitř???
Váleček jde ztuha i ven... Zatlačit divnitř pouze s povoleným odvzdušňovákem...
Na druhý straně i bez... chodí hladce ven i zpět...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #5 od skypan
Odpověděl skypan pro téma a zase ty brzdy
jo hadička funguje (kdyš je ve vnitř zpuchřelá)jako jednocestnej ventil :arrow: tam jde,zpět už ne.. :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #6 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: a zase ty brzdy

jo hadička funguje (kdyš je ve vnitř zpuchřelá)jako jednocestnej ventil :arrow: tam jde,zpět už ne.. :lol:


O.K. Díky za radu...
Jestli to vyjde, budu šťastnej...
Další problém bude vyřešenej...
Snad...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #7 od hondzik1
Ještě dotaz...
Jak co nejlépe povolit hadičku tak, abych nijak neorval trubičku.
A dál... Odvzdušnoval jste někdo už ABS???
A hlavně jak na to???
Návody, fota vítány...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #8 od bery1970

Ještě dotaz...
Jak co nejlépe povolit hadičku tak, abych nijak neorval trubičku.
A dál... Odvzdušnoval jste někdo už ABS???
A hlavně jak na to???
Návody, fota vítány...

to už někdo psal že ABS jedině přes nějakou mašinu v servisu.

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #9 od hondzik1

Ještě dotaz...
Jak co nejlépe povolit hadičku tak, abych nijak neorval trubičku.
A dál... Odvzdušnoval jste někdo už ABS???
A hlavně jak na to???
Návody, fota vítány...

to už někdo psal že ABS jedině přes nějakou mašinu v servisu.


A jak nejlíp povolit hadičku, abych mi nerupla trubička???

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #10 od petr1978
Hlavně ten závit nastříkej nějakým povolovačem závitů, třebe WD40. To by ti mělo dost pomoci aby jsi to povolil bez problémů :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #11 od Dacan_dacanowski
ja bych se s tim moc netrapil a vymenil bych cely brzdice a bude vymalovano... podle me je pridreny valecek nebo tam nemas dostacujici tlak kapaliny.....

Zdarec mam Fiat Tipo 1.6 i.e. tridverovy tak urcite napiste a pokecame....

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #12 od Dresik
Jo chce to pořádně prolít něčím, co je na uvolňování. Dobrá je brzdovka..
A chce to mít štěstí a cit :)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #13 od skypan
Odpověděl skypan pro téma a zase ty brzdy
záleží na stavu trubyčky,jinak postup viz. výše
kdyš bude trubka orezlá(hodně)stejně se neubráníš a rupne ti,kdyš vydrží tak na jaře stejně prdne,záleží na stavu té trubky,případně bych jí vyměnil. :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #14 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma brzdy
jo tu matku bud prolít odrezovačem nebo nahřát plamenem. jinak bych doporučoval sehnat nějaký dobrý klíč(jestli nekecám myslím dvanáctka) ta matka se ráda sedře

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #15 od petr1978
No, dobré klíče na tohle jsou očka co se dají rozevřít :) Jen jsou ukrutně drahé :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.498 sekund
Powered by Kunena fórum