Pískání od kol
- Příspěvky: 1349
bude? rodělávat, kup si novou hadici a vyměň ji a? to nedělá? na víckrát.
Pokud jsi ji neměnil, tak u? bude asi taky v háji a bude tě to čekat, mě to
toti? dělalo úplně stejný problém, a po výměně mám pokoj...
2
stiglitz: mě se sjela jedna destička právě ?patnou hadicí, čepy a v?echno
chodilo ok, bylo to dobře namazaný, prostě pohoda, po výměně hadice je
klid. Bohu?el ty pouzdra ns tyčky jsou u? v háji asi na vět?ině aut, mě se
protáčí skoro v?echny tyčky naprosto volně a to by prej neměli. Kdy? jsem
zji??oval co by stála výměna dr?áku třmenu, tak mě málem odvezli
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tvrdím ?e tyčka - správně vodící čep - se v dr?áku MUSÍ protáčet a musí tam
taky chodit naprosto volně. Ale pochopitelně to nesmí bejt vy?lehaný.
Nechápu jak mů?e mít jednu stranu sjetou na svědomí hadice. K tomu dojde
tehdy kdy? čep v dr?áku nechodí a tím pádem ten třmen má víceméně stálou
polohu vůči kotouči. Pak se sjí?dí jedna strana, hřeje se to a - píská to.
Dejte hlavně pozor na to aby prachovka vodícího čepu dokonale seděla, jinak
jste za čtrnáct dní tam kde jste byli. Velmi lehce se dá nasadit blbě.
Jinak si myslím ?e s výměnou hadice jsi tam provedl je?tě nějakej zásah co
se týče toho brzdiče, a ten je odpovědnej za to ?e potí?e zmizely. Nechci
nikoho poučovat ale pracuju v Lucasu na modulu renovace brzdových třmenů a
děláme asi 700 typů brzdičů a dr?áků jsem u? taky pár viděl za ty roky,
věřte tomu. Zas tolika věcem na autech nerozumím ale tohle myslím, celkem
zvládám. Hlavně musí ve?kerej humus z dr?áku pryč, pozor na proskříplý
prachovky, jak jsou na tom ov?em čepy a dr?áky, neposoudím, musel bych to
dr?et v ruce.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
vodící čep se nesmí protáčet, mi řekli ve Fiatu a docela to vyplívá z
jejich tvaru, není to kulaté, ale má to tři rovné plo?ky téměř po celé
délce. Při?el jsem k tomu tak, ?e jsem říkal mechnikovi, ?e je mám asi
vymlácený, prto?e to není kulaté a on přinesl nové a ty je tam měli taky,
tak jsem se zeptal proč a vysvětlil mi, aby se to prý neprotáčelo...
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to je teda zprominutím kus hovada, čepy mívají plo?ku, buď jednu nebo více
ne z tohodle důvodu ale proto?e tím ?e tam ta plocha je vzniká mezi dutinou
dr?áku a čepem samým určitej prostor, ne velkej ale postačí jako rezervoár
maziva který pak zamezí tomu aby se to přidíralo, pořád to přimazává. Já
bych tam dal něco na bázi silikonu i kdy? Lucas přikládá mazivo na
klasickým základě označené jako GLK 1. To ?e se po montá?i na vůz čep
neprotáčí je zaji?těno pevným přita?ením čepu k vlastnímu tělesu třmenu.
Znovu připomenu ?e třmen s destičkama musí na těch čepech v tom dr?áku
horizontálně "plout". To pak zajistí ?e se destičky sjí?dějí zcela
rovnoměrně
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
poznamenám ?e vodící čepy přikládáme v továrně při balení i třeba takový
který mají stupňovitej tvar, a jinak jsou dokonale kulatý, no to bych pak
rád věděl co by ten ?moula mechanik řekl na tohle. Je to skutečně z důvodu
přimazávání, s dokonale vymezenými čepy bys toho moc nenajezdil. Čepů je
více druhů. Je?tě mě napadá, kdy? bys měl ?upleru nějakou přesnou,
změřit průměr starýho a novýho čepu, tak bys věděl jestli potřebuje?
nový.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
piskani jsem odstranil v patek a stacil mi k tomu pouze pilnik. Koho by to
napadlo,ale cely piskani bylo od toho ze desticky znacky DELPHI jsou z
vyroby o kapku vetsi (ta zelezna cast) a proto zustavaly viset a piskaly.
Takze jsem je drobek zmensil pilnikem a je po problemu.......
zdravim typek
Fiat Tipo 1,4 i.e
Fiat Tipo 1,6 DOHC
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
vidí?, mě zase jednou dělalo ?e něco na mý straně cvakalo a bylo to nakonec
tím ?e jsem měl opačný problém, ta destička měla vůli, proházel jsem to a
je pokoj. Bylo to kdy? jsem měl u sebe otevřený okno na dírách a hor?ích
silnicích sly?et a to mě přivádělo k ?ílenství. ?ena samozřejmě nic
nesly?ela. Taky je důle?itý aby ten dr?ák nebyl pokrytej vrstvou
rzi, jak to bývá, musí to chodit volně. Ocelovej kartáč a ....
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
znam taky to nam delalo u felicie... to je taky pekne neprijemnej zvuk, ale
koho by napadlo ze je vyrobi mensi nebo vetsi. Doufam ze se mi ted snizi i
spotreba kdyz uz konecne nejsem zabrzdenej
zdravim typek
Fiat Tipo 1,4 i.e
Fiat Tipo 1,6 DOHC
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
se zpravidla nasčítají, něco dr?ák, něco destička, k tomu různí výrobci a
něco opotřebení.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Při del?í jízdě se začne z pravé strany od
kol ozývat nepravidelné pískání, které se zvýrazní hlavně při zatáčení.
Nemáte s tímto problémem někdo zku?enosti ? Díky za rady.
Vlhas
Mám stejný problém na Alfě. Nedělá to hned
jak vyjedu ale asi po půl hodině jízdy, v přímém směru to nepozoruju ale
jakmile vlítnu do zatáčky a mám sta?ené okýnka, jde to dobře sly?et.
Původně jsem myslel ?e to jsou lo?iska,ale spí?e bych řekl ?e se v zatáčce
jen desky ?imrají kotouč.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nedávno měněné kotouče a destičky??
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nemám měněné (i kdy? by u? chtěly), pouze destičky. To pískání mě dělá i
při jízdě rovně, ale kdy? hnu málo volantem do jedné strany, tak to
přestane, aby to v zápětí znovu začalo
vlhas
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
při tom pískání při?lápni brzdový pedál, kdy? to přestane, je to jasný -
destička. Prý pomů?e máznout to po obvodu něčím a vyčistit to. Sáhni na
kolo, nesmí se hřát v porovnání s ostatníma, to by znamenalo ?e třmen nemá
volnost a jedna destička pořád trochu blokuje - viz diskuse vý?e. Jinak
lidé jsou ignoranti proto?e v práci se stává ?e demontujeme jistý počet
třmenů kdy je SJETÉ VLASTNÍ OCELOLITINOVÉ TĚLESO TŘMENU !!! To u? je asi
skutečná debilita. A nebo s tím jezdila slečinka jako v kamarádově případě,
koupil Uno a zanedbaný a? hrůza. Za to interiér byl přecpanej mončičákama
atd. To se dá pochopit, ale u chlapa... 8O 8O 8O
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.