-
Fórum
-
Technické fórum
-
PODVOZEK
-
Buben zadních brzd+pakny
Buben zadních brzd+pakny
16 roků 9 měsíců zpět #16
od Raven
:kapralik13: Zdravím...Ten prográmek se jmenuje WorkShop a "oficiálně" ho nikde neseženeš...Licence stojí asi 60 000,- na rok a to jen pro určité značky...máme ho v práci a je fakt dobrej. Uvádějí tam servisní intervaly, utahovací momenty, rozkreslení dílů atd atd a elektrotechnická schémata.....mno jinak kdyby tě zajímalo něco bližšího o tom programu (....chápeš?) tak se mi ozvi na ajsko.....
Tipo 1.4 i.e. 1989; 51kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #17
od Jenda
já dneska zjistil,že jedno prasátko na mojí 1.7d stojí jen nějakejch 180 Kč,tak po vejplatě kupuju obě dvě
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #18
od bjukemen
...no a ja som kúpil brzdové valčeky na favorit a pri troške šikovnosti pasujú aj na tempru...ale sa chcem opýtať,dávam aj nové pakne tak ma zaujíma či mám dať stočit aj bubny alebo to nieje potrebné...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #19
od pardal5
je lepší,když dáváš nový destičky stočit kotouče,protože se ti sjedou nové destičky podle kotouču a nevydrží tak dlouho
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #20
od Jenda
on se ptal na zadní bubny.Tak pokud máš už drážky,tak stočit a pokud máš hladkou brzdící plochu,tak je to ok.Hlavně jestli tam máš vybržděnej rantl po okraji,tak ho nech stočit na soustruhu,nebo ho vem opatrně bruskou.Ono to de za nějakej čas líp sundat.Důležité je odmastit,obojí jak pakny tak buben,pak pujde ručka i na asfaltu.Nemyslím tím smyky,ale dobrý ůčinek ruční brzdy.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #21
od pardal5
se omlouvám
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #22
od bjukemen
...ok...díky chalani rozhodol som sa že ich dám stočiť...Ale ešte ma zaujíma ako zvýšiť brzdný účinok zadnej napravy,pomôže ked vyberiem zatažovy regulator?
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #23
od Jenda
Já si myslím,že když dáš nové pakny,necháš stočit bubny,zátěžovej reg. vpořádku,tak nic vylepšovat nemusíš.Budeš nalepenej na skle až na to šlápneš.
Pokud přeci jenom chceš vylepšit,dej tam měkčí obložení.to brzdící ůčinek zlepší asi o 15% na zadku.Ale jak říkám,není to potřeba.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #24
od bjukemen
...no tak zadok je hotový bubny stočené nové valčeky+čeluste.Ale stale to nieje ono,asi sa pustím aj do predku...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #25
od Jenda
Já sem to už taky vyměnil,ručně došteloval samostav a brzdí to skvěle,ale vrtá mi hlavou,jestli ten nastavovací mechanizmus (jak nastavuje délku kroku paken) má fungovat sám,nebo jestli se má ručně štelovat. U favorita fungoval sám,mělo to jakési zoubky a po prvním sešlápnutí pedálu po víměně se sami nastavili pakny na nejkradší krok k bubnu,tady nevím,jestli se to má nastavit samo,nebo jestli je to jen ruční ladění.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 9 měsíců zpět #26
od pardal5
jde nahradit lanko ruční brzdy z nějakého jiného auta,trochu levnějšího
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #27
od Miki
Nechci zakládat nové téma, chci jen zeptat. Zjistil jsem že mám vzádu kotouče, to mají všechny TD nebo jen 66kw?
Fiat Marea Weekend 1.6 r.v 97.
Alfa Romeo 75 1.8ie r.v.91
ex: Fiat Tipo 1.6 r.v.89, Fiat Tempra 1.9TD r.v.91, a další....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #28
od Jenda
Tak to nevím,já měl TDs a tam byli vzadu bubny.Taky 66 Kw. r.v. 89
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #29
od bjukemen
Nechci zakládat nové téma, chci jen zeptat. Zjistil jsem že mám vzádu kotouče, to mají všechny TD nebo jen 66kw?
...čo viem tak kotúče do zadu sa dávali bud len do vozidiel kde bolo ABS alebo do plnej (príplatkovej) výbavy...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 8 měsíců zpět #30
od Miki
Nechci zakládat nové téma, chci jen zeptat. Zjistil jsem že mám vzádu kotouče, to mají všechny TD nebo jen 66kw?
...čo viem tak kotúče do zadu sa dávali bud len do vozidiel kde bolo ABS alebo do plnej (príplatkovej) výbavy...
Aha, ABS mám. Díky
Fiat Marea Weekend 1.6 r.v 97.
Alfa Romeo 75 1.8ie r.v.91
ex: Fiat Tipo 1.6 r.v.89, Fiat Tempra 1.9TD r.v.91, a další....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-
Fórum
-
Technické fórum
-
PODVOZEK
-
Buben zadních brzd+pakny
Vygenerováno za 0.484 sekund