Tipo vs. Favorit
čo je ve?a, to je moc.
Vpredu mi stále niečo rachtalo, nakoniec som
zistil, ?e sú to brzdy. Tyčky brzdiča boli totálne vyčvachtané a vô?a brzdy
spôsobovala ten rachot. Vzadu som na jednej brzde tie tyčky menil. Sada (2
tyčky, 2 gumičky) stála <B>700 Kč</b>. Tak som si nachystal 1500 a i?iel
som do Kelly. Nemali. Ponúkol mi na Favorita. Jedna sada stála <b> 130 Kč.
Pasovala úplne presne. Tie diely sú identické.</b> Tak a kúp si originál
Fiat diely. KU.VA, PREČO TO ROBIA.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pravda z favála tam jdou mj. i man?ety na homokinetické klouby.
Fiat:cca.150,-kč, favorit: 25,- Kč. ale ta kvalita materiálu je u favorita
přecejen men?í....
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiatu/Lancia Ro?kota, Janou?ek v Křenici (Praha-Východ) dělají trubky..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
?e nám u? to asi vydr?í ty díly z favorita. Já mám tam zase man?ety na
tlumičích. Ty pasujou na daleko víc aut.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To robia lebo v TalianskuTo, ?e pasujú niektoré diely z
Favorita na Tipo som vedel. Ale čo je ve?a, to je moc.
Vpredu mi
stále niečo rachtalo, nakoniec som zistil, ?e sú to brzdy. Tyčky brzdiča
boli totálne vyčvachtané a vô?a brzdy spôsobovala ten rachot. Vzadu som na
jednej brzde tie tyčky menil. Sada (2 tyčky, 2 gumičky) stála <B>700
Kč</b>. Tak som si nachystal 1500 a i?iel som do Kelly. Nemali. Ponúkol mi
na Favorita. Jedna sada stála <b> 130 Kč. Pasovala úplne presne. Tie diely
sú identické.</b> Tak a kúp si originál Fiat diely. KU.VA, PREČO TO ROBIA.
moc favoritů nemaj, a tam ty díly potřebujou taky no
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tempra 1,9TDs 1993,66kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Spoustu dílů fakt sedí a jsou dokonce kvalitnější. Už jen to, že škodovky 120 jezdí dodnes.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No oni musí jezdit, je to tu samý boháč...Už dlouho mám pocit, že Favorit je levná náhražka Tipa
Spoustu dílů fakt sedí a jsou dokonce kvalitnější. Už jen to, že škodovky 120 jezdí dodnes.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Design Škody F**k-off-it dělal Bertone, Tipo společnost I.DE.A.
Signor Bertone se ovšem za tento projekt stydí, jak je poznat z toho, že tomu na svém webu věnuje jen asi dvě řádky...
Spíš bych myslel, že soudruzi na Jakeš-wagenu použili bez licence některá konstrukční řešení z Fiatu Uno.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Favorit není špatné auto, jen ho je třeba trochu upravit. Stabilizátory a tlumiče dělají divy:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ale o těch pasujících dílech to je zajímavé. zajímalo by mně co všechno se dá použít z favorita nebo formana. protože ty ceny jsou opravdu úplně někde jinde. i felicia je pořád na díly levná.
tuším ještě o zadní části výfuku, že pasuje z favorita na tipo a tchán má na tempře z formana. tak proč nešetřit...
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.