Tipo vs. Favorit

Více
19 roků 4 týdnů zpět #1 od rat21
Tipo vs. Favorit vytvořil uživatel rat21
To, ?e pasujú niektoré diely z Favorita na Tipo som vedel. Ale
čo je ve?a, to je moc.

Vpredu mi stále niečo rachtalo, nakoniec som
zistil, ?e sú to brzdy. Tyčky brzdiča boli totálne vyčvachtané a vô?a brzdy
spôsobovala ten rachot. Vzadu som na jednej brzde tie tyčky menil. Sada (2
tyčky, 2 gumičky) stála <B>700 Kč</b>. Tak som si nachystal 1500 a i?iel
som do Kelly. Nemali. Ponúkol mi na Favorita. Jedna sada stála <b> 130 Kč.
Pasovala úplne presne. Tie diely sú identické.</b> Tak a kúp si originál
Fiat diely. KU.VA, PREČO TO ROBIA.
:evil: :evil: :evil:

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 týdnů zpět #2 od mmarek
Odpověděl mmarek pro téma Re: Tipo vs. Favorit
to je
pravda z favála tam jdou mj. i man?ety na homokinetické klouby.
Fiat:cca.150,-kč, favorit: 25,- Kč. ale ta kvalita materiálu je u favorita
přecejen men?í....

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 3 týdnů zpět #3 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Tipo vs. Favorit
Jinak ve
Fiatu/Lancia Ro?kota, Janou?ek v Křenici (Praha-Východ) dělají trubky..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 2 týdnů zpět #4 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Tipo vs. Favorit
já myslím
?e nám u? to asi vydr?í ty díly z favorita. Já mám tam zase man?ety na
tlumičích. Ty pasujou na daleko víc aut.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
19 roků 2 týdnů zpět #5 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Tipo vs. Favorit

To, ?e pasujú niektoré diely z
Favorita na Tipo som vedel. Ale čo je ve?a, to je moc.

Vpredu mi
stále niečo rachtalo, nakoniec som zistil, ?e sú to brzdy. Tyčky brzdiča
boli totálne vyčvachtané a vô?a brzdy spôsobovala ten rachot. Vzadu som na
jednej brzde tie tyčky menil. Sada (2 tyčky, 2 gumičky) stála <B>700
Kč</b>. Tak som si nachystal 1500 a i?iel som do Kelly. Nemali. Ponúkol mi
na Favorita. Jedna sada stála <b> 130 Kč. Pasovala úplne presne. Tie diely
sú identické.</b> Tak a kúp si originál Fiat diely. KU.VA, PREČO TO ROBIA.

:evil: :evil: :evil:

To robia lebo v Taliansku
moc favoritů nemaj, a tam ty díly potřebujou taky no :wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #6 od placatej
Odpověděl placatej pro téma Re: Tipo vs. Favorit
z favorita pasujou díly hlavně na regatu a ritmo ale svod výfuku jsem po malé úpravě dostal i na 1,4 tipo :twisted:

tempra 1,9TDs 1993,66kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #7 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Tipo vs. Favorit
Už dlouho mám pocit, že Favorit je levná náhražka Tipa :D
Spoustu dílů fakt sedí a jsou dokonce kvalitnější. Už jen to, že škodovky 120 jezdí dodnes. :wink:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #8 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: Tipo vs. Favorit
Design Favorita robil Talian, žeby náhoda?

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #9 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Tipo vs. Favorit

Už dlouho mám pocit, že Favorit je levná náhražka Tipa :D
Spoustu dílů fakt sedí a jsou dokonce kvalitnější. Už jen to, že škodovky 120 jezdí dodnes. :wink:

No oni musí jezdit, je to tu samý boháč... :twisted:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #10 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: Tipo vs. Favorit
Nelze motat jablka s hruškami :lol:
Design Škody F**k-off-it dělal Bertone, Tipo společnost I.DE.A.
Signor Bertone se ovšem za tento projekt stydí, jak je poznat z toho, že tomu na svém webu věnuje jen asi dvě řádky... 8)
Spíš bych myslel, že soudruzi na Jakeš-wagenu použili bez licence některá konstrukční řešení z Fiatu Uno.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #11 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Tipo vs. Favorit
Někdo mi říkal že Favorit, tak jak ho známe se od návrhu Bertoneho v jistých podstatných rysech odlišuje, že ho tady "vylepšili". Moc bych se nedivil. Pamatuju si kdysi, než vyjel, tak byla ve Světě motorů soutěž, aby ho lidi pojmenovali, tak si vzpomínám že tam bylo od nějakýho šprýmaře Škoda AIDS - auto idúce do servisu... :lol:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #12 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: Tipo vs. Favorit
Mne sa zdá, že mal naozaj dostať meno, ktoré vyhrá v súťaži, ale asi to neprešlo, pretože Š Favorit bol už dávno pred tým.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #13 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Tipo vs. Favorit
Vím že tehdy bylo deset jmen z čeho lidi měli vybrat ale nakonec to nebylo ani jedno z nich - komise rozhodla jinak, ale to už nevím jistě, bylo mi tenkrát sedmnáct let.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #14 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Tipo vs. Favorit
V podstatě je motor favorita totožný s motorem ostatních škodovek. Jen hlava je hliníková:-)
Favorit není špatné auto, jen ho je třeba trochu upravit. Stabilizátory a tlumiče dělají divy:-)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 5 měsíců zpět #15 od pavelZet
Odpověděl pavelZet pro téma Re: Tipo vs. Favorit
favorit je trochu jiná kategorie než tipo. když favorit stál nějakých 180t tak tipo stálo asi 440t. a to je rozdíl.

ale o těch pasujících dílech to je zajímavé. zajímalo by mně co všechno se dá použít z favorita nebo formana. protože ty ceny jsou opravdu úplně někde jinde. i felicia je pořád na díly levná.
tuším ještě o zadní části výfuku, že pasuje z favorita na tipo a tchán má na tempře z formana. tak proč nešetřit...

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.719 sekund
Powered by Kunena fórum