Destičky?
tipo 1.9 td 1992 59 kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Neni třeba.kdysi my známej automech.řekl,že vždy když měníš destičky musíš stočit kotouče
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To jsi byl i tak sebevrah, min, tlouštka nechlazených kotoučů je 9.2mm.Pravda,pokud je necháš stočit,tak tím dosáhneš nejlepšího brzdného účinku.A zvlněný kotouč pouhým okem nepoznáš,to se pozná až když ti to upnou do soustruhu.Já už sem neměl co stáčet,6mm silné kotouče a ještě k tomu vyžráné,jak když na ně naleješ nějakou kyselinu.Rychle sem je měnil za nové a asi to bylo za 5minut 12. 8O Moc nechybělo a mohlo mi to urvat kolo i ze třmenem a to ještě nevím,v který škarpě bych skončil.Kolik je minimální přípustná tlouštka ? tuším 9mm? Já měl opravdu takzvaný žiletky.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pravda, nevzal jsem v úvahu tu tloušťku.to si nemyslím,pokud už mají jen těch 6mm,tak je ohřeješ snadno.A auto není vůbec doničené,opravdu poškozené díly vypadají podle stáří vozu,tlumiče sou snad ještě původní.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fialová barva značí přehřátí, někdo s tím jezdil jako prase.
...takže ja ked mám fialové kotúče tak sú už na hovno???...menil som ich pred 2 mesiacmi a už sú fialové
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fialová barva značí přehřátí, někdo s tím jezdil jako prase.
...takže ja ked mám fialové kotúče tak sú už na hovno???...menil som ich pred 2 mesiacmi a už sú fialové
no máš je vyhřádý , tim jsou jakoby tvrdší a tim menší brzdnej účinek , záleží na tom od jaký firmy taky ty kouče sou , jestli je tam takový materiál , který nevydrží tak vysokou teplotu , nebo nevim , skusil byh je asi v tvem púřipadě sundat anechat je osoustružit o 0,1-0,3 mm to by mělo být tak nějak zhruba hloubka toho vyžíhání , nepřibž´dujou ti taky třeba trošku nepatrně kola? to by take mohlo byt , nebo kvalitní destičky a nekvalitní kotouč
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na destičky patří na horní i dolní rohy měděná pasta, výrazně to pomáhá
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ps: aká medená pasta a načo je dobrá :
...ešte jeden poznatok brzdy mi začnú dobre brzdiť iba ked sa poriadne zahrejú kotúče a mam dojem že by to skôr malo byť naopak
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.adep.cz/detail_in.php?id_prod=1351
Plní to stejnou funkci jako vazelína, ale je to žáruvzdorné - já s tím mažu na brzdách kde co, pochopitelně se nesmí dostat mezi třecí plochy brzd
S tou nízkou účinností brzdění bych si asi po dvou měsících ještě nelámal hlavu, mně nedávno např. Punto začalo 100% brzdit teprve asi po ujetí 3000 km, teprve pak si do sebe kotouče a desky (Textar) pořádně sedly.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Třeba tahle:
www.adep.cz/detail_in.php?id_prod=1351
Plní to stejnou funkci jako vazelína, ale je to žáruvzdorné - já s tím mažu na brzdách kde co, pochopitelně se nesmí dostat mezi třecí plochy brzd
S tou nízkou účinností brzdění bych si asi po dvou měsících ještě nelámal hlavu, mně nedávno např. Punto začalo 100% brzdit teprve asi po ujetí 3000 km, teprve pak si do sebe kotouče a desky (Textar) pořádně sedly.
...aha ja som na nich najazdil asi 1000km no na prvý pohlad už vyzerajú byť celkom vyhladené
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.