Jak dostat z těhlice kroužek ložiska?

Více
16 roků 6 měsíců zpět #1 od remarque
Ahoj, znáte někdo nějakou fintu,jak dostat z těhlice vnější kroužek ložiska?Zkoušel jsem to vyklepat,ale to je práce tak na 14 dní.

FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #2 od petr1978
Zrovna nedávno sem to sundával a jinak než vyklepat velkám kladivem se mi to nepovedlo. Dal jsem tam tu část s kuličkama, do toh půlku náboje a bouchal. Jedno kladivo jsem přoložil na náboj a a druhým kladivem mlátil po tom prvním. Nezapomeň vytáhnout pojistný kroužek ložiska, jinak ti to nepůjde. Jedenkonec těhlice jsem měl opřený ve svěráku a druhý jsem měl opřený o trámek tak abych měl ložisko vodorovně. Další možnost je stahovák. Každopádně jakmile ložisko vytáhneš, musíš dát nové, to saré bude poškozené.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #3 od skypan
je tu jedna možnost těhlici nahřát autogenem né do červena,ale skoro :!: ,funguje totiž rozdílná roztažnost materiálu(těhlice se rozáhne více a kroužek méně :idea: )kroužek musí být čistý,aby se nezapekla vazelína a potom se mu nic nestane a pokud máš v pořádku ložisko tak ho zachráníš a nepoškodíš :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #4 od petr1978

je tu jedna možnost těhlici nahřát autogenem né do červena,ale skoro :!: ,funguje totiž rozdílná roztažnost materiálu(těhlice se rozáhne více a kroužek méně :idea: )kroužek musí být čistý,aby se nezapekla vazelína a potom se mu nic nestane a pokud máš v pořádku ložisko tak ho zachráníš a nepoškodíš :wink:


Tím že to nahřeješ, oduhličíš ložisko, nemluvě o tom, že ty gumové ucpávky v ložisku se to zničí. Když oduhličíš ložisko, ztratí svou tvrdost a brzo odejde. Pak taky v ložisku máš nějaké mazivo, které víc jak 200°C nevydrží a vypálí se. Nejšetrněkší je lis, ale málogdo ho má doma v garáži.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #5 od skypan
ano souhlas pokud kroužek zahřeji do červena pak se změní kvalita a strukura materialu,ale psal sem nahrřát těhlici,kroužek se nemá šanci tak zahřát....,a myslel sem jen samotný kroužek(ktery zůstane po kompl.rozebrání ložiska nalisovaný v těhlici)a pdotkl sem ještě,aby ten kroužek byl čistý,aby se nezapekly nějaké částice vazelíny :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #6 od petr1978
Aha :) Tk rpomiň, špatně jsem to pochopil :oops:

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #7 od TooM-As
bušit bušit a bušit :D chtěl jsem to vytlačit svěrákem ale to ani náhodou .

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #8 od Dan
Pánové řeknu vám jak to děláme u nás v práci. Nejdřív vyklepnout středový kroužek s kuličkama a pak na vnitřní stranu vnějšího kroužku navařit COčkem housenku dokola a pak vylisovat nabo vybouchat. Vždy to fungovalo.

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #9 od petr1978
No taky řešení, akorát to neuděláš když nemáš ceočko a lis :(

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #10 od Max-el
a jak dostat ven ten druhej? Ten kroužek co zůstane na náboji? (na tisícihranhu, kam jde poloosa)

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #11 od Dan
Jestli myslíš ten menší, tak flexou.

FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #12 od TooM-As
ano ,ten jedině vyřezat . Ale dostali se mi do ruky ložiska který měli nějaký větší kuličky než vnitřní kroužek a ten kroužek zůstal v ložisku a né na náboji.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #13 od Max-el
jo, myslím ten menší. A to si ze mě děláte srandu, ne? :lol: Já mam strach, že říznu do náboje

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #14 od petr1978
Do náboj neřízneš, protože to řezat nebudeš :) Vem flexu se širším kotoučem, brus co nejblíže náboje. Náboj se tím zahřeje a můžeš ho volně sundat :) Nemusíš se prořezat až k náboji.

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #15 od Max-el

Náboj se tím zahřeje a můžeš ho volně sundat :)


dneska jsem ten kroužek obvařil COčkem třikrát dokola, ve snaze to ohřát a dostat dolů. už jsem na tom kroužku měl přivařený i dva šrouby a snažil jsem se náboj vyklepnout a nic :? Když jsem bušením utrhnul šroub, tak jsem do utrženého sváru bušil dál majzlíkem... Ten kroužek volně nesundá ani superman :roll:

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.513 sekund
Powered by Kunena fórum