Posilovac rizeni (HUCI)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a barvuolej sice netekl, ale zkontroloval jsi jeho množství?
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
olej sice netekl, ale zkontroloval jsi jeho množství?
Jak to udelam a jakej olej tam musim nalejt ?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kdyz pujdes nekam, kde prodavaji dily na auta a reknes jim, ze ches olej do serva a ze ma byt cervenej, tak Ti nejakej spravnej daji.
(ja kdyz jim rekl ze chci olej do posilovace rizeni, tak mi odpovedeli, ze v posilovaci je vzduch tak jsem jeste jednou zopakoval posilovac RIZENI s patricnym durazem a prodavac na to: "jo do serva, jo")
nejlepsi bude stary olej odsat a az potom tam nelejt novej
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nejlepší je vysát olej z nádržky, nalít trochu nového, odpojit zpátečku hadici a pak nastartovat a otáčet volantem tak dlouho než poteče čirej červenej olej. samozřejmě se musí stále dolévat novej, aby si to necuclo vzduchu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jen pro doplnění - ten olej je specifikace Dexron II, je hlavně do automatické převodovky a na výměnu bohatě stači litrová lahev, osobně jsem ho koupil na shellce.
Nevíte, proč mi servo při otáčení vpravo(vlevo) cvaká? Zní to, jako když spíná relé, cvakne to tak jednou za půl otáčky. Servo funguje dobře, jen to od určitý doby začlo cvakat
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já na víčku žádnou měrku nemám, jen na nádobce papírovej proužek s nápisy min. a max. Díky tomu, že nádobka i nápis má k průhlednosti daleko, tak to jde leda odhadnout. A k ty barvě, i když sem ten olej podle rad tady (točení volantem apod.) vyčerpal, tak hned po dolití a tom, co protek, tak ho nevyčerpané zbytky hned zabarvily. Ale ten původní byl tmavší a dělal už jakoby práškové usazeniny. Po výměně jde řízení o něco lehčeji.
Jen pro doplnění - ten olej je specifikace Dexron II, je hlavně do automatické převodovky a na výměnu bohatě stači litrová lahev, osobně jsem ho koupil na shellce.
Nevíte, proč mi servo při otáčení vpravo(vlevo) cvaká? Zní to, jako když spíná relé, cvakne to tak jednou za půl otáčky. Servo funguje dobře, jen to od určitý doby začlo cvakat
No to je právě ta chyba co jsi udělal, že jsi nevyměnil všechen olej, proto se hnedka zasvinil....jinak to cvakání není náhodou od volantu, že by to dělali páčky, respektiva ta co spíná blikny, mě to taky cvaká po výměně páček, jak točim, tak se lehce dotýká a cvaká to
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já na víčku žádnou měrku nemám, jen na nádobce papírovej proužek s nápisy min. a max. Díky tomu, že nádobka i nápis má k průhlednosti daleko, tak to jde leda odhadnout. A k ty barvě, i když sem ten olej podle rad tady (točení volantem apod.) vyčerpal, tak hned po dolití a tom, co protek, tak ho nevyčerpané zbytky hned zabarvily. Ale ten původní byl tmavší a dělal už jakoby práškové usazeniny. Po výměně jde řízení o něco lehčeji.
Jen pro doplnění - ten olej je specifikace Dexron II, je hlavně do automatické převodovky a na výměnu bohatě stači litrová lahev, osobně jsem ho koupil na shellce.
Nevíte, proč mi servo při otáčení vpravo(vlevo) cvaká? Zní to, jako když spíná relé, cvakne to tak jednou za půl otáčky. Servo funguje dobře, jen to od určitý doby začlo cvakat
No to je právě ta chyba co jsi udělal, že jsi nevyměnil všechen olej, proto se hnedka zasvinil....jinak to cvakání není náhodou od volantu, že by to dělali páčky, respektiva ta co spíná blikny, mě to taky cvaká po výměně páček, jak točim, tak se lehce dotýká a cvaká to
To mi je jasný že to je tím, jsem to jen co šlo vyčerpal+vypustil z hadic. Tou páčkou to asi bude, sice sem s nimi nic nedělal, začlo to dělat bez žádný souvislosti. Ale třeba to má souvislost taky s tím, že se mi blinkry sami vypínají jen na jeden směr (když je blinkr vlevo), někdy se na to podívám
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.