klepani napravy

Více
18 roků 10 měsíců zpět #16 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: klepani napravy
to bych videl
spis na homokinetak

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #17 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: klepani napravy
homoklouby
mam taky nový.i čepy ramena silembloky i tlumiče stabilizatory

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #18 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: klepani napravy
tak to teda
netusim, asi je dobry to slyset :?

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #19 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: klepani napravy

bohu?el se musí asi vyndat a rozebrat celá převodka.
doma to nedělej pokud nemá? auto kde zvednout-dělal jsem to u kámo?e na kanále-
u? NIKDY!!!!! jinak ten vymezovací plastový krou?ek stojí cca. 50,- Kč (fiat-
centrum Sobě?ice u Brna)


tobe se to nekdy stalo??a jak
se to projevovalo???popis mi to

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #20 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: klepani napravy

bohu?el se musí asi
vyndat a rozebrat celá převodka. doma to nedělej pokud nemá? auto kde zvednout-
dělal jsem to u kámo?e na kanále-u? NIKDY!!!!! jinak ten vymezovací plastový
krou?ek stojí cca. 50,- Kč (fiat-centrum Sobě?ice u
Brna)


tobe se to nekdy stalo??a jak se to
projevovalo???popis mi to


jo jasně bude to na 99 % v
řízení. mů?e? si to vyzkou?et: otevři kapotu a chy do ruky tu rídicí tyčku
nalevo PROTI směru jízdy-pod altíkem. měl jsem to taky u auta těd mi to kámo?
měnil. musí se vyndat řízení a tam vět?inou nejdou povolit ty ?rouby co ho dr?í
zespoda na nápravnici. pak musí? je?tě od?rubovat výfuk. svody, přičem? utrhne?
min. 1 ?roub....nám se to zdálo moc pracný tak jsme to nevyndavali, ale
od?roubovali jen tu řídicí tyčku, volant vytočili ůplně do leva tak?e tam
vzniklo místo, aby se tam dal ten krou?ek namlátit zvenčí. je to nakový
naprdsystém... pokud se Ti povede nezkuryit ty dolní ?rouby M 16, a povolí? je
tak je lep?í vyndat řízení, v pohodě si to na stole rozebrat (jo je u? ůplně
jednoduchý) vypláchnout převodku techničákem a naplnit novou vazelínou, vyěnit
man?ety atp. Ale bacha: ty vymezovací krou?ky si kup rovnou min. 2, to kdyby se
Ti povedlo jeded zničit při nará?ení do převodky...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #21 od mmarek
Odpověděl mmarek pro téma Re: klepani napravy
Sory nebyl jsem
přihlá?en. zkontroluj tu vůli a napi? . Nechápu co tady pořád ře?íte prostě to
bude to řízení! je to typická závada na tomhle autě- měl jsem to ji? u dvou
:(

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #22 od mmarek
Odpověděl mmarek pro téma Re: klepani napravy
Projevuje se to
taky tak, ?e kdy? otáčíč volantem z rejdu do rejdu, ak se ozve občas jakoby od
podlahy spolujezdce bouchnutí. taky při jízdě nad 120 km / h se mi chvěl volant
při vyvá?ených kolech ale jen u jednoho auta, druhé to nedělalo. ta vůle nemá
téměř ?ádný vliv na geometrii(sbíhavost) proto?e není osová, ale radiální a ta
se tam moc neprojeví, i kdy? se zdá velká...defakto jde jenom o zvukový projev,
ale stejně by mě to sralo...vyměň to bude to v pohodě.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #23 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: klepani napravy

Projevuje se to taky tak, ?e kdy? otáčíč volantem z
rejdu do rejdu, ak se ozve občas jakoby od podlahy spolujezdce bouchnutí. taky
při jízdě nad 120 km / h se mi chvěl volant při vyvá?ených kolech ale jen u
jednoho auta, druhé to nedělalo. ta vůle nemá téměř ?ádný vliv na
geometrii(sbíhavost) proto?e není osová, ale radiální a ta se tam moc neprojeví,
i kdy? se zdá velká...defakto jde jenom o zvukový projev, ale stejně by mě to
sralo...vyměň to bude to v pohodě.


Zdravim.
Presne
tak sa mi to prejavuje aj na mojom aute. Ale ma posilnovac riadenia a je to
Croma. Moze to byt tiez tym rozbytym vymedzovacim kruzkom?
Diky za rady.

Julo

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #24 od Pavel
Odpověděl Pavel pro téma Re: klepani napravy
Jo jak u? sem
asi psal něco podobného mě taky na autě ?tve. A jak je to u posilovače?

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #25 od mmarek
Odpověděl mmarek pro téma Re: klepani napravy
Chlapi u serva
fakt nevím. Neznám přesně ani konstrukci jak je tam ten píst. ale teoreticky
pokud je na hřeben. tyči píst, ak ten přece musí ve "válci" chodit naprosto
přesně, jináč by netěsnil a servo by tudí? muselo vynechávat.... jestli je to
ale nějak jinak, ne? si představuju, tak je o klidně mo?né ?e se am ta vůle
objeví.
Jo a k té výměně-není to a? zas takový horor jak jsem napsal. pokud
to máte kde udělat ak to není zas takový problém
PS. nemáte někdo nějaký
nákres/řez servořízením ze kterého by se to dalo pochopit???

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #26 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: klepani napravy
eper.fiatforum.com:7080/navi?COUNTRY=006...1&GRP_COD=412&am
p;SBMK=F&DRIVE=D&SGS_COD=1&PART=1&MAKE=F&PART_COD=7604215&am
p;COMM_MODEL=TIP&CAT_COD=MF&MOD_COD=160&SGRP_COD=8&PART_SEQ=0&am
p;ALL_FIG=0&LANGUAGE=B&NEW_HTTP=TRUE&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&A
LL_LIST_PART=0&SB_CODE=-
1&KEY=COMPLEXPARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&WINDOW_ID=0&a
mp;GUI_LANG=B

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #27 od mmarek
Odpověděl mmarek pro téma Re: klepani napravy

eper.fiatforum.com:7080/navi?COUNTRY=006&C
LICHE=1&GRP_COD=412&SBMK=F&DRIVE=D&SGS_COD=1&PART=1&MAKE
=F&PART_COD=7604215&COMM_MODEL=TIP&CAT_COD=MF&MOD_COD=160&SG
RP_COD=8&PART_SEQ=0&ALL_FIG=0&LANGUAGE=B&NEW_HTTP=TRUE&PREVI
OUS_KEY=PARTDRAWDATA&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-
1&KEY=COMPLEXPARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&WINDOW_ID=0&a
mp;GUI_LANG=B

suprové stránky, (nejdel?í odkaz jaký jsem
kdy viděl 8O ) ale já myslel konstrukci převodky a ne čerpadla a ta tam není...
jinak moc dík

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #28 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: klepani napravy
jaka by mela byt
vule na to rizeni???nejak velka tam neni tak 5mm

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 10 měsíců zpět #29 od mmarek
Odpověděl mmarek pro téma Re: klepani napravy

jaka by mela byt vule na to rizeni???nejak velka
tam neni tak 5mm

nemá am být ?ádná. má? napůl rozbitý ten
krou?ek a mů?e? čekat, ?e se Ti dřív nebo později rozbije ůplně a to pak usly?í?
zvuky!..... doporučuju vyměnit včas!

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #30 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma Re: klepani napravy
ja uz stim
jezdim asi 3 mesice klepani uz se ozyva jak nakladna je asi oprava??prave ze je
tam ta vule 5 mm tak jsem chtel vedet jestli je to v norme.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.800 sekund
Powered by Kunena fórum