odvzdušňovanie brzd
- marian1976
- Autor tématu
- Offline
Méně
Více
- Příspěvky: 48
16 roků 3 měsíců zpět #1
od marian1976
Fiat Tipo, 1,9 TDs 66kW r.v. 1989 normal status
odvzdušňovanie brzd vytvořil uživatel marian1976
Ako postupovat pri odvzdusnovani od ktoreho kolesa zacat a kde skoncit, niekto vravi od vodica oproti smeru hodinovych ruciciek a skonci sa znova pri prednom pri spolujazdcovi a niekto vravi ze je to jedno...Viete mi poradit???
Fiat Tipo, 1,9 TDs 66kW r.v. 1989 normal status
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #2
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: odvzdušňovanie brzd
podle knihy bys měl jít do kříže,tzn levé přední,pravé zadní atd,ale taky myslím že to je jedno.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #3
od Charles
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: odvzdušňovanie brzd
Tak u ná v práci se říká a i tak se to dělá, že se začíná kolem, co má nejdelší trubku od HBV...ale to, že se odvzdušňuje do kříže je fakt, protože tak jsou proti sobě i napojený trubky na HBV
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #4
od Funman
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Odpověděl Funman pro téma Re: odvzdušňovanie brzd
Plně souhlasím s Charlesem. Začít od nevzdálenějšího kola a pokračovat do kříže. Takže by to mělo asi být pravé zadní, levé přední, levé zadní a pravé přední. Jestli se Charlesi pletu, tak mě oprav...
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 3 měsíců zpět #5
od Charles
ode mě jen jediné.... No ce(o)ment
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Odpověděl Charles pro téma Re: odvzdušňovanie brzd
Plně souhlasím s Charlesem. Začít od nevzdálenějšího kola a pokračovat do kříže. Takže by to mělo asi být pravé zadní, levé přední, levé zadní a pravé přední. Jestli se Charlesi pletu, tak mě oprav...
ode mě jen jediné.... No ce(o)ment
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #6
od Libor
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Odpověděl Libor pro téma Re: odvzdušňovanie brzd
Tak já přidám jednu zkušenost. Po tom co jsem zrenovoval brzdový systém, tak byl pedál brzdy dost měký a brzdný učinek taky žádný zazrak...a to jsem každé kolo odvzdušnoval cca 5x .. a pěkně do kříže... odvzdušnováním jsem vypumpoval cca 0,5 litru brzdovky.. a to jsem měl předtím trubičky a písty prázdné ... no ale ted po týdnu jsem to odvzdušnil znovu (trochu vzduchu tam zase bylo) a pedál je znatelně tvrdší a brzdný učinek lepší.... takže si myslím že je prospěšné systém nechat provozem uležet a po nějaké době znovu odvzdušnit.... a třeba za 14 dní to zkusím ještě jednou a myslím že to pak bude uplně bez vzduchu.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Méně
Více
- Příspěvky: 257
15 roků 5 měsíců zpět #7
od Michael!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: odvzdušňovanie brzd
my jsme se to učily že se to má dělat nejdál od HBV jak už tu bylo řečeno taky jsme to tak vždy děly a bylo to bez problému!!!
Jednou ve třetáku jsme měly na praxi nákýho citroena(nevím jakej)...a za boha nám to nešlo ovzdušnit tím postutem tak jak jsme se očily a praktikovaly až do ted,na tom to vozu jsme musely ovzdušnit nejdříve nejbíšší kolo tedy levé přední,pak pravé přední a dále jsme musely ovzdušnit pravé zadní a nakonec to levé zadní je to takhle komplikované ale tím to způsoben to až šlo!!!...ale jinka to normálně dělám tím způsobem klasickém pravé zadní,levé zadní,pravé přední a levé přední!!!
Jednou ve třetáku jsme měly na praxi nákýho citroena(nevím jakej)...a za boha nám to nešlo ovzdušnit tím postutem tak jak jsme se očily a praktikovaly až do ted,na tom to vozu jsme musely ovzdušnit nejdříve nejbíšší kolo tedy levé přední,pak pravé přední a dále jsme musely ovzdušnit pravé zadní a nakonec to levé zadní je to takhle komplikované ale tím to způsoben to až šlo!!!...ale jinka to normálně dělám tím způsobem klasickém pravé zadní,levé zadní,pravé přední a levé přední!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #8
od jipaf
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Odpověděl jipaf pro téma Re: odvzdušňovanie brzd
1oo lidí 1oo chutí... a taky 1oo názorů
když jsem dělal nové trubky a tím pádem brzdy, mj nejdříve jsem měl zadek na špalcích pod ramenama - tj jako zatížený omezovač- tak aby se dal buben volně protáčet..
a pak odvzdušňovat od nejkratší trubky po nejdelší..
u našich fiátků je to jedno jestli do kříže LevPř - PrZad potom PrPř LevZad, nebo přední L pak P, zadní L pak P
tak že, né na každé auto platí jednotný postup
když jsem dělal nové trubky a tím pádem brzdy, mj nejdříve jsem měl zadek na špalcích pod ramenama - tj jako zatížený omezovač- tak aby se dal buben volně protáčet..
a pak odvzdušňovat od nejkratší trubky po nejdelší..
u našich fiátků je to jedno jestli do kříže LevPř - PrZad potom PrPř LevZad, nebo přední L pak P, zadní L pak P
tak že, né na každé auto platí jednotný postup
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #9
od bery1970
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Odpověděl bery1970 pro téma Re: odvzdušňovanie brzd
já souhlasím s tím že je to úplně jedno.dělal jsem to dokola a brzdilo to bezvadně.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.378 sekund