Vacsie brzdy na Tipo 1,9 TDS

Více
16 roků 1 měsíc zpět #1 od duri013
Caute...neviete mi niekto poradit ci sa daju hodit 284 mm brzdy na tipo 1,9 TD? ...najlepsie komplet (posilovac, hlavny brzdovy valec, kotuce, strmene). Mala to Marea (2,0 20V, 2,4 JTD), bravo HGT, Coupe 2,0 16V. Obcas totiz tie povodne nestihaju :) dik

Fiat TIPO 1,9 TDS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #2 od bjukemen
...no tak to by zaujimalo aj mna,ale predpokladam že hej,len budeš musieť dat 15 palcove kolesá...pretože 14ky sa tam nedaju založiť :!:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #3 od duri013
15-ky som dal hned ako som Tipo kupil :) no a 257 mm vetrane z Brava JTD by tam mali ist udajne bez problemov...

Fiat TIPO 1,9 TDS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #4 od Dresik
Na ty velké kotouče bude muset být jiný brzdič a určitě i větší těhlice..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #5 od Charles

Na ty velké kotouče bude muset být jiný brzdič a určitě i větší těhlice..


Dresik má naprostou pravdu, musel bys sehnat všechno..těhlice, kotouče, brzdiče a tím pádem i ramena s větším čepem :) Nevím jestli se to vyplatí :? stačí koupit nové kotouče (tyto co máš mohou být už vyhřáté a sborušené) a destičky a brzdí to potom krásně :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #6 od bjukemen

Na ty velké kotouče bude muset být jiný brzdič a určitě i větší těhlice..


Dresik má naprostou pravdu, musel bys sehnat všechno..těhlice, kotouče, brzdiče a tím pádem i ramena s větším čepem :) Nevím jestli se to vyplatí :? stačí koupit nové kotouče (tyto co máš mohou být už vyhřáté a sborušené) a destičky a brzdí to potom krásně :)



...zasadne nesuhlasím...Tipo,Tempra nikdy nebude brzdiť krásne...jednoducho su tam slabe brzdy...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #7 od duri013
je mi jasne ze sa budu musiet menit kotuce, brzdice atd...len mi ide o to ci niekto nevie ci bude mozne uchytit brzdic z 284 mm brzd na ten liatinovy stred (neviem ako sa to vola), podla toho co som nasiel na nete a pozeral na kamosovom Brave TD je mozne prehodit tam komplet vetrany 257 mm kotuc+brzdic z Brava (1,8, JTD)...otazka je vlastne ci je pri 257 mm brzdach a 284 mm brzdach ten isty liatinovy stred :) no, a jazdim obcas tak trosku rychlejsie, origo brzdy to nevydrzia, prehreju sa...257 mm vetrane budu urcite lepsie, a 284 mm vetrane by boli este lepsie, samozrejme ako komplet system aj s hlavnym valcom a posilovacom.

Fiat TIPO 1,9 TDS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #8 od Charles

...zasadne nesuhlasím...Tipo,Tempra nikdy nebude brzdiť krásne...jednoducho su tam slabe brzdy...


Jako to se samozřejmě ví, že brzdy u tipa/tempry jsou poddimenzované, ale pokud máš vyhřáté a ošoupané kotouče, je to ještě o mnoho horší :? Tim slovem "krásně" jsem myslel, že to je opravdu poznat :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #9 od Charles

je mi jasne ze sa budu musiet menit kotuce, brzdice atd...len mi ide o to ci niekto nevie ci bude mozne uchytit brzdic z 284 mm brzd na ten liatinovy stred (neviem ako sa to vola)


To je právě ta zmiňpovaná "těhlice" :idea: ve které je i ložisko předního kola a drží v ní čep spodního ramene :roll:
Podle mě větší brzdič má jiné uchycení a proto i těhlice bude vyžadovat výměnu, ale osobně jsem ještě 284mm brzdiče neměl tu čest rozebírat :oops:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #10 od BlackJack

...zasadne nesuhlasím...Tipo,Tempra nikdy nebude brzdiť krásne...jednoducho su tam slabe brzdy...

To je bohužel pravda. Ale všechno je to o použitých materiálech, stavu staří atd. Věřím, že nové Tipo brzdilo dobře. Nicméně pokud naložíte do Tipa 5 lidí, ucítítě že brzdy jsou slabé (asi varianta s bubny vzadu)
Fakt nevím, ale lépe na tom nejsou ani ostatní starší auta jiných značek.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #11 od duri013
no nieco som vyhrabal na nete, a na bravo JTD udajne je mozne prehodit brzdy z HGT bez vymeny tehlice...kotuce som mal od nova, teraz su uz na padrt a keby som tam dal vnova tie iste kotuce skoncia velmi rychlo rovnako, preto rozmyslam nad niecim vacsim a ventilovanym :) inac, nemozem povedat ze by tipo brzdilo zle, robil som po kupe viac-menej generalku brzd, jedine co ma trapi je vadnutie, v podstate staci jedno zabrdzenie zo 160 a auto skratka prestane brzdit :( a ze to nieje sranda asi nikomu vysvetlovat nemusim

Fiat TIPO 1,9 TDS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #12 od bjukemen
...inak do brzd som investoval kopu penazí,športove platne atď. a stale je to nie take ako by som čakal...

...no je jedna možnost ako zlepšiť seriove brzdy...

...Dať kotúče Brembo+Platničky Textar do predu aj do zadu...!!

...tieto ti tak rýchlo neuvädnú...!!

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #13 od duri013

...inak do brzd som investoval kopu penazí,športove platne atď. a stale je to nie take ako by som čakal...

...no je jedna možnost ako zlepšiť seriove brzdy...

...Dať kotúče Brembo+Platničky Textar do predu aj do zadu...!!

...tieto ti tak rýchlo neuvädnú...!!



...ano, aj to je moznost, ale nech mas sebelepsi material, na vetranych kotucoch je ho ho 2x tolko a ochladzovana plocha je tiez dvojnasobna...a okrem toho, Bravo TD brzdi v serii PODSTATNE lepsie ako Tipo (odskusane)...a rozdiel je tam viac menej len v posilovaci a vetranych kotucoch.

Fiat TIPO 1,9 TDS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #14 od Dresik
Tak:) Trochu sis odpověděl sám..Zkus vyměnit i posilovač. Ale ruku na srdce- kdo z těch, co si stěžuje na malý účinek brzd má všechno komplet v pořádku. Dobrá brzdovka, nezarostlé trubky, v pořádku omezovač na zadku, atd...
Nicméně souhlasím, že už v základu je to horší s tím účinkem..ale na druhou stranu, pokud člověk nejezdí jako ďas a nemá výkonný motor, což myslím, že většina Tip nemá, když nejrozšířenější jsou 1.4,1.6 a td.. Tady máme max výkon 90 koní v základu.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #15 od duri013

Tak:) Trochu sis odpověděl sám..Zkus vyměnit i posilovač. Ale ruku na srdce- kdo z těch, co si stěžuje na malý účinek brzd má všechno komplet v pořádku. Dobrá brzdovky, nezarostlé trubky, v pořádku omezovač na zadku, atd...
Nicméně souhlasím, že už v základu je to horší s tím účinkem..ale na druhou stranu, pokud člověk nejezdí jako ďas a nemá výkonný motor, což myslím, že většina Tip nemá, když nejrozšířenější jsou 1.4,1.6 a td.. Tady máme max výkon 90 koní v základu.


ja chcem prave menit kompletne cele brzdy, tzn. kotuce, brzdice, hlavny brzdovy valec, posilovac :) ...a ja si az tak nestazujem na brzdovy ucinok, ako na vadnutie, ako som uz pisal brzdy su v podstate po GO, kompletne nove hadicky, trubky, v predu nove valceky aj gumicky, platnicky a kotuce su uz K.O. :( zadok celkom ok, "zatazovy" regulator mam z felicie na hlavnom valci a funguje dobre :) a k tomu jazdeniu, no ano, ma to len 90 naftovych konov, ale priznam sa ze obcas to trosku prehanam a vtedy tie brzdy proste nestacia

Fiat TIPO 1,9 TDS

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.476 sekund
Powered by Kunena fórum