měkký pedál ale jen občas při jemném dobrždění

Více
15 roků 10 měsíců zpět #16 od jirkaR

JirkaR napsal: ,ylo to vyrezlí tak kdyby náhodou někdo měl pěknej výfuk at mi dá vědět
a co se zeptat Michala Zajíčka tady na fotu,ten byl přez vejfuky a dával i klubové slevy,a měl bys novej díl :wink:



jsem se kdysi ptal 8500 fakt nemám a to ještě kat

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #17 od skypan
no ze svých zkušeností s Lančkami(tam sem vyvařoval kompletně celý vejfuk a dva tlumiče pláštoval)1.9d a s Temprou 1.9Tds,kde sem vařil jen upadlé tlumiče (většinou před nebo za orygo svary) se to po roce,ale max.po dvou rozsipe úplně celí,ale na padrtˇ,takže pokud si to auto chceš nechat(a máš ho hezký a v pořádku),tak ten vejfuk stejně budeš muset řešit
ještě dodám,že zpětně vařenou tubku jsem ještě pláštoval1.5mm plechem a stejně to za pláštováním znova upadlo :twisted:
1)svarem narušíš stabylitu mat.a změníš jeho strukuru a 2) voda skondenzovaná(sražená s výfuk.plyny)ze vnitř a zvenku súl,urychlí korozi a následný rozpad materiálu :wink:
věř mi sám sem byl vždy nasrrrr :evil: kolik práce sem stím dal a jak rychle se mi to rozsipalo,dneska již tyto práce neprovuzuji ani u svého auta :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #18 od jirkaR
tak výfuk je celkem v pohodě ale je tam krizovejch 30cm tak to nechám vyměnit

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #19 od Jenda
když už je tu debata o výfuku,slyšel sem (snad )dobrou radu.Výfuk hnije zevnitř a jenom proto,že se tam kondenzuje voda a tak prej je dobré udělat 3 dirky dole v těch tlimyčích prej stačí 3 vrtáček. Prej s toho potom teče černej sajrajd.Já bych tomuhle i věřil,co vy na to?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #20 od skypan

když už je tu debata o výfuku,slyšel sem (snad )dobrou radu.Výfuk hnije zevnitř a jenom proto,že se tam kondenzuje voda a tak prej je dobré udělat 3 dirky dole v těch tlimyčích prej stačí 3 vrtáček. Prej s toho potom teče černej sajrajd.Já bych tomuhle i věřil,co vy na to?

dyk otom mluvím,v 2 odstavci,o skondenzované vode,do hro.s výfuk plyny,to je potom kyselej kondenzát :wink: púsobící potom na přehřátej materiál(kolem svaru),tak do roka z trubky udělá krásné sejtko :twisted:
proto si chlapi všiměte že vejfuk vždy začíná odcházet kolem,většínou špatně upravenejch spojích(svatrech),maj to špatně,nebo vůbec očištěný a pak to pokoví,nebo jakou ochranou vrstvou upraví,ale stejně kolem svaru je to špatně :roll:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #21 od jirkaR
tak díky ládovi se Solnice už zase frčím, výfuk je jako nový trochu to povařil a vystužil ,už mám připravenou jednotku abs tak to pak celý přehodím a nastavím tvrdší pedál na brzdu

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.319 sekund
Powered by Kunena fórum