Brzdové kotouče - komaptibilita
15 roků 10 měsíců zpět #1
od Waltr89
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Brzdové kotouče - komaptibilita vytvořil uživatel Waltr89
Tak kamarádoj odešel kotouč na Tipu. Zajímalo by mě jestli bude pasovat kotouč z Una co mám doma. Tipo - 1.6ie 1991, Uno 1.5 Logo 1990. Prosím spěchá!!!
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 10 měsíců zpět #2
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
je to snadne... odmeraj si priemer kotuca na tipe a na une... ak su stejne, pasuje... roztece dier su rovnake, stredovy naboj tiez.. zalezi len na sirke
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 10 měsíců zpět #3
od Waltr89
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Odpověděl Waltr89 pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
Právě já se ptám jesli to je kompatibilní někoho, kdo to ví, protože bych to musel jet sundat na unu, které stojí mimo mé bydliště a nerad bych jel zbytečně....
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 10 měsíců zpět #4
od mt-tuning
Odpověděl mt-tuning pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
podla katalogu ma uno 1.5 predne kotuce 227mm
tipo 1.6 ma 257mm..
takze to vypada ze pasovat to nebude...
tipo 1.6 ma 257mm..
takze to vypada ze pasovat to nebude...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 10 měsíců zpět #5
od Waltr89
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Odpověděl Waltr89 pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
OK, díky moc.
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 10 měsíců zpět #6
od bjukemen
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
...presne tak z Una na Tipo nepasujú...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #7
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
Tipo vzadu 240mm, vepředu 257mm, ano, ale 1.4 má vpředu taky 240mm.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #8
od BlackJack
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Odpověděl BlackJack pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
Pasovat to nejspíš nebude, ale i tak nejsem zastánce nošení rúzných bot na nohou. Si snad vždy koupím nové boty, obě stejné.
Brzdné vlastnosti každého z kotouče mohou a pravděpodobně taky budou jiné. Kola ti musí na každé straně auta brzdit stejně, chovat se stejně, ale i vadnout a zahřívat se stejně. Nic to neřeší .. pak mu zase odejde druhý kotouč a bude zase snánět další.
Brzdné vlastnosti každého z kotouče mohou a pravděpodobně taky budou jiné. Kola ti musí na každé straně auta brzdit stejně, chovat se stejně, ale i vadnout a zahřívat se stejně. Nic to neřeší .. pak mu zase odejde druhý kotouč a bude zase snánět další.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #9
od oBzB
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Odpověděl oBzB pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
To je podle ročníku, od faceliftu to je, jak píšeš. Ale do faceliftu je 240vpředu a 180 bubny vzadu u 1.4 i 1.6 OHC, tipo i tempra.Tipo vzadu 240mm, vepředu 257mm, ano, ale 1.4 má vpředu taky 240mm.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #10
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
Jasně, takhle to mám já. Tenkrát mi známej dovalil kotouče, a divil se že mi dopředu nejdou, byly malý. Ano, mám facelift.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #11
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
BlackJack - to máš jako když si někdo koupí jenom jeden tlumič, a takovejch lidí znám dost..! Já měl třeba na autě jedny destičky vepředu nový, a na druhý straně byly sjetý skoro na plech. To jsem koukal jak játro.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #12
od Waltr89
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Odpověděl Waltr89 pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
Ta výmněna z Una na Tipo měla být pouze provizorní....
FIAT Tipo 1.6 i-e 66 kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #13
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
Provizoria vydrží většinou nejdýl.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 9 měsíců zpět #14
od Palinko46
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Odpověděl Palinko46 pro téma Re: Brzdové kotouče - komaptibilita
A ked sme pri tej kompabilite.Neviete nahodou či su rovnake Zadne obloženia brzd z 1,8ie a 1,9TD? pripadne da sa to prehodit cele aj s bubnom? Na lavej zadnej strane pri brzdeni sa mi to začina ozyvat.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.483 sekund