Problem bubnove brzdy
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud sou rúzně dlouhé lanovody(jedno vytahané),tak by to měla pobrat vyrovnávací kladka(myslím ty různé délky lanovodú)
takže pokud ti na ručku brzdí jedno kolo a druhé né tak se nenastavil samostav nastavení paken......
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Alebo držia pakne v drážkach vybehaných v bubne.
čo s tým? Poradí niekto?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
2 esox25: Jak tu bylo řečeno, nastříkat něco mezi buben a náboj (ale ne moc, ať si nezamastíš brzdy). Pootočit několikrát bubnem, aby se sajrajt nenaplavil jen na jedno místo. Pak kladivem pobouchat, vlastně bušit, dokud v tom nelupne a buben kousek neodskočí. Buben jinak v klidu vydrží několik silnějších ran kladivem. Pak tu asi bude drážka na okraji bubnu, přes kterou pujde buben špatně sundat. Mně pomohlo páčení špičatou stranou kladiva. Chce to víc odtáhnout, protože při vytahování bubnu budeš tahat i čelisti, který jsou ukotveny na pružinkách. Ale jinak věřím, že to sundáš. No a až to sundáš, co pak? Nejlepší bude bubny usoustružit zhruba na 0-1mm - 0,2mm a hlavně se zbavit těch drážek.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dneska jsem si hrál s bubnama, zítra stk, taky mi ručka nebrzdila a ani celé auto pořádně na pedálu nic moc, shodil jsem bubny, a šroubováčkem jsem na zubech samonastavováku posouval po 2-3 zuby a pokaždé jsem zkusil nasadit buben, když pak šel už na těsno kolem čelistí už jsem to dal do kupy, tak samo i na druhé straně, nechtělo se mi to nechávat osoustružovat a celé rozebírat a čistit, to by pak bylo odborně opraveno (nebyl na to čas)... a teď to celé docela slušně na fiata brzdí, i ručka.. s brzdama nemám obavy na stk
bajočko ze 70km/h na nulu cca do 30m (+- nějaký ten 1m) a to už mi nějaké kola šly smykem, kdybych věděl které, tak opačný okruh bych možná ještě zkusil odvzdušnit, pedál nebyl na tvrdo, byl jako by měký i dole...
kotouče pod míru, desky made in každý pes, jiná ves
v zadu čelisti snad z jedné sady
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ještě nezapomenout čím jak nejvíce povolit ručku, někdy i taková blbina pomůže, hlavně když nejsou v cajku samostavy..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak som tie moje brzdy poriesil aj ja. Oblozenie + prislusenstvo som dal nove. Najvacsi problem u mna bol samostav:
Ked ze som ho nevedel nikde rozumne zohnat, tak som som ten drotik vymenil za stahovaciu pasku. Zatial to vyzera ako dobre riesenie.
Samostavy som dosteloval presne ako popisal jipaf. Pricom som musel kamenom vo vrtacke obrusit vnutornu hranu ktora vznikla zodranim bubna. To brusenie bola len amaterska obmena ztacania bubnov na sustruhu, ale vysledok bol podobny. Bubny som tam narazil uplne na tesno, ale aby sa volne tocili. Vsetky 4 kolesa som este pre istotu odvzdusnil.
Teraz rucna brzda udrzi na 2 zuboch auto v miernom kopci. Na 3 zub to to brzdi na 100%. Dolezite je ze zadok sa pri zabrzdeni v kopci zdvihne rovnomerne, takze prava aj lava strane je Ok. Vdaka odvzdusneniu je aj prevadzkova brdza ovela tvrdsia a lepsie to brzdi.
Inak natahovanie uplne novych a hlavne tvrdych pruzin na pakne ma skoro stalo nervy. Az potom som prisiel na to ze kombinacky nepomozu a vyriesil to tenky srobovak.
Fiat Tipo 1.7D, 1989, 112.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čisto teoreticky, keby sa mi podarilo strhnúť ten bubon, čo všetko bude treba vymeniť? Myslím, čo sa pokazí. Pakne určite, ... Dik
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Takže mi ostáva iba ešte väčšia hrubá sila. Bojím sa, že ked budem po bubne trieskať, niekde prasne. Predsa len liatina.
čisto teoreticky, keby sa mi podarilo strhnúť ten bubon, čo všetko bude treba vymeniť? Myslím, čo sa pokazí. Pakne určite, ... Dik
skús po ňom mlátiť cez mosadzný alebo hliníkový zrážač, tak sa bubon nepoškodí (alebo gumovým kladivom)......
v prvom rade bude treba nejakom zraziť tú vybrzdenú drážku (najlepšie na sústruhu) a môže sa stať, že si poškodíš obloženie na pakniach...
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a povolil jsi ruční brzdu?
ta matice pod ručkou?
pokud je neznatelná drážka, stačí povolit ručku,a jde to samo...
pokud je znatelná drážka, samostavěče přetlačí čelisti přes drážku...
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.