Vyvažování kol po každém přezutí

Více
15 roků 8 měsíců zpět #1 od Předseda
Řekněte mi prosím jednu věc: když mi na podzim sundají v pneuservisu letní kola na služebním autě a ja jaře je tam zase nasazují, tak je pokaždé znovu vyvažují (což se samozřejmě platí). Docela bych chtěl znát důvod. Když sundám kolo, uskladním ho a po pár měsících ho znovu nasadím, tak jediný co se na tom kole za tu dobu uskladnění změní je tak maximálně tlak vzduchu, který znovu dofoukám. Takže proč to vyvažují? Já svoje kola na soukromém autě rozhodně pokaždé vyvážit nenechávám, když ho přezuju.

:?:

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #2 od Charles
No ono to je z důvodů, že může dojít k odpadnutí závažíčka...já teda jsem taky nenechával vyvažovat, ale ono to možá není na škodu, aspoň je jistota, že ti volant neurazí pracky, až to trošku rozjedeš :lol: ale oni to ty servisy převzaly z kamionů, tam se to dělá, protože někdy se na gumě v době nepoužívání udělají boule...ale nikdo mi neřekl, jak je to možné, co to způsobí :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #3 od Předseda
Já právě nechávam vyvažovat kola, když na ně dám nový gumy, nebo když mám prostě pocit že vibruje řízení. Ale obutý kola pokaždý převažovat mi příjde nesmysl.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #4 od Honza
obuješ novou gumu, vyvážíš..pojezdíš sezonu, čímž se pneu opotřebuje, opotřebením se udělaj nevyváženosti...

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #5 od Tonny Tempra SW
Mne v jednom pneuservise obuvali nove gumy na disky vyvazili na 0-0,vsetko by bolo super ale ked som siel nad 100km tak mi triaslo kolesami,tak som zabehol do ineho pnesurvisu po ceste a tam som ich daval vyvazit znova a to by ste necakali ako boli nevyvazene,na predku robil rozdiel 30-0,5,no sila.Zavazia ziadne s toho 1 pneuservisu vobec nevypadli boli tam vsetky.Po 2 vyvazeni uz bolo vsetko v uplnom poriadku.

pri vyvazovani velmi zalezi na vyvazovacke a hlavne v akom stave ju maju,alebo ako ju maju nastavenu.

Ja si myslim ze to kazdosezonne vyvazovanie je istota pneuservisu ze su si isty ze ti na auto dali dobre vyvazene kolesa.

Ja s temprou chodim len do jedneho a toho isteho pneuservisu,som spokojny a pokial nemenim gumy alebo nerobime defekt tak ich vyvazovat nedavam. :wink:

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #6 od skypan

Řekněte mi prosím jednu věc: když mi na podzim sundají v pneuservisu letní kola na služebním autě a ja jaře je tam zase nasazují, tak je pokaždé znovu vyvažují (což se samozřejmě platí). Docela bych chtěl znát důvod. Když sundám kolo, uskladním ho a po pár měsících ho znovu nasadím, tak jediný co se na tom kole za tu dobu uskladnění změní je tak maximálně tlak vzduchu, který znovu dofoukám. Takže proč to vyvažují? Já svoje kola na soukromém autě rozhodně pokaždé vyvážit nenechávám, když ho přezuju.

:?:

mám skušenost že servizák označil pneu a ráfek,sundal pneu opravil a nasadil a při vyvyžování nemusel naklepnout ani gram,páč mu seděla jak pr**el na hrnec,takto udělal všechny čtyří....
asi je to tím,jak se danému člověku chce u práce přemíšlet......

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #7 od Kůrkyn
Ono je to jak kdy, ten pneuservis chce mít stopro jistotu, že jim to nikdo nepřijede otlouct o hlavu a pro firmu, která ma vozový park to zas není taková položka. Ber to z pohledu gumaře, že by přišel o práci, když by jste začali jezdit jinam... Tak radši jedou na jistotu.
Taky jsme jezdil do levnějšího servisu, ale když jsem byl po několikáté reklamovat gumu, která uchází kolem patky, tak jsem začal jezdit do dražšího. Nic neuchází a mám ušetřený čas, který můžu strávit v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #8 od skypan

Ono je to jak kdy, ten pneuservis chce mít stopro jistotu, že jim to nikdo nepřijede otlouct o hlavu a pro firmu, která ma vozový park to zas není taková položka. Ber to z pohledu gumaře, že by přišel o práci, když by jste začali jezdit jinam... Tak radši jedou na jistotu.
Taky jsme jezdil do levnějšího servisu, ale když jsem byl po několikáté reklamovat gumu, která uchází kolem patky, tak jsem začal jezdit do dražšího. Nic neuchází a mám ušetřený čas, který můžu strávit v garáži.

ano je to tak,a u přezouvání elektronú si u toho stojím jestli ho upínají na tvrdo nebo přez podložky.....taky i vlepších pneuservizech je to o lidech,tuhle mě při přezouvání všech kol,sundali okrasné chrom.čepičky a nasadil obyč,po dokončení práce sem ho to nechal předělat,taková sem potovora :lol: ale taky peníze netisknu ,ale vydělávám rukama a ty mě už poslední dobou bolej :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.361 sekund
Powered by Kunena fórum