Proč motor chytne na 3 a po chvíli jede na 4 válce?

Více
14 roků 11 měsíců zpět #1 od Předseda
Jaká je příčina toho, že studený karburátorový motor s ručním sytičem někdy chytne na tři válce a pak prdlá jak traktor, ale po pár stech metrech až kilometru se chytí na všechny a pak už jede normálně? Svíčky a kabely nový. Dokonce to teď dvakrát střelilo z výfuku.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #2 od Charles
No já bych se ještě mrknul na víčko rozdělovače, to že střílí do výfuku dělá nespálená směs z toho válce, kterej nejede. Navíc je ta bohatost podpořená tím sytičem :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #3 od Předseda
Tak jo, mám ještě jedno nový, zkusím to vyměnit.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #4 od majster
neunika aj voda? zistit ktory valec neide, kontrola sviecky, ci nebude mokra, moze to robit aj tesnenie pod hlavou, alebo velmi na tesno nastaveny ventil.
robievali to skodovky, na akom aute to mas?

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #5 od Předseda
Ritmo Super 85 (1498ccm)

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #6 od skypan
taky to vidím na vodu ve válci,zjistíš to opětovným vindáním svíce z válce.
potom velkou žravostí oleje v dúsledku opotřebení pístích kroužkú,změř si tlaky v každém válci.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #7 od Charles
Chlapi, nač stahovat gatě, když brod je ještě daleko? :lol:
Nejprve bych šel po tom jednodušším, než ho hnedle strašit s vodou ve válci...já jsem u žigula měl taky problém, že mi to studený startovalo na 3 válce a problém byl v blbym víčku rozdělovače :) koupil jsem nový za 150Kč a byl klídek :P

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #8 od jipaf
změř špionem vzdálenost elektrod na svíci která švindluje.. za to nic nedáš..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #9 od čenda
První mě taky napadá víčko rozdělovače, pokud je vodorovně, pak nejspodnější kontakt - může tam městnat a kontakt přerušovat např. olej protékající guferem. Ideální by bylo zastavit, dokud to jede na 3 válce, a hned vyndat a zkontrolovat svíčky a zjistit, která nepálí.
Chápu, že když to pak jede normálně, zní to jako opruz :roll: :lol:

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #10 od Předseda
Jj, udělám co mi radí čenda, to je dobrý nápad.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #11 od jipaf
jj, to zní velmi logicky, po chvíli chodu motoru, se možný oil ve víčku tzv vysuší, odpaří,odmastí tím teplem které vzniká při přeskakování jisker na další kontakty.. no a pak už logicky jede motor jak má..

ty jsi ještě nezjišťoval která svíčka ti švindluje?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #12 od Předseda
Já neměl čas, vždycky jsem nastartoval a potřeboval jsem hned jet. Ale jednou už to jezdilo na tři, nebo dokonce na dva a to pořád, ne jen do zahřátí. Vyměnil jsem svíčky a kabely a bylo to v pohodě.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 11 měsíců zpět #13 od simir

Já neměl čas, vždycky jsem nastartoval a potřeboval jsem hned jet. Ale jednou už to jezdilo na tři, nebo dokonce na dva a to pořád, ne jen do zahřátí. Vyměnil jsem svíčky a kabely a bylo to v pohodě.

Tak to sis sám odpověděl :)
Zbývá už jen to víčko rozdělovače. Může být i vypálené někde uvnitř plastu mezi kontaktama, kam nevidíš. Nebo prasklina.
Vysoké napětí je potvora...Já měl prasklou keramiku na jedný svíčce a nevěřil jsem, že přes to létala jiskra na kostru skoro 2centimetry, když logicky měla kratší cestu mezi kontaktama svíčky.

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.449 sekund
Powered by Kunena fórum