problem s cinque
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
5W40 liju do tipa 16v takze sem ten olej mel doma a kdyz sme chteli ozivit cinque tak sem jinej zrovna nemel tak sem ho tam nalil. Jinak to auto je postaveno za ucelem hobby zavodu
No a udelal jsi to co ti radi na druhem foru? Pokud chces miti jistotu tak si zmer tlak muze blbnout cidlo, kdyz je motor po go.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tlak bych zmeril rozhodne.
U me tohle delal nevhodny olej
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak pokud to mas na hobby zavody mozna.. ale pro tovarni motor je predpsana max 10w.
Tlak bych zmeril rozhodne.
U me tohle delal nevhodny olej
to že je předepsaná 10w má na to, že to za tepla nemaže stejnej vliv jako rumcajsova žaludová bambitka na tank T52...
spíš je problém buď z neznámý příčíny v přehřátým oleji (nepřidírá se to náhodou), v pumpě, nebo na klice...
co byla ta GO? ometení pavučin a bahna + nová těsnění + maximálně nový šály na starou kliku..
nebo poctivá mikrometráž a dle výsledků přebrus a spol? ..výbrus, pokud motor nejezdil věčně uchcanej benzínem (tj studený starty a max 5km jízdy+ sem tam nějaká závada na dodávce plaiva) je zbytečnej, tam stačí oměřit spáru mezi kruhama a dle výsledku nechat bejt, nebo vyměnit..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jako,ze to za tepla nemaze,tak nejsem blbej ze je problem jinde pravdepodobne v cerpadlu, kdyz vyloucime spatne cidlo,ale stale vidim podstatny rozdil mezi 5w,10w,pripadne 15W..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a čísla 40-50,60 jsou zas čerpatelnosti za tepla.. ale rozhodující je materiálovej list a viskozita oleje v při 40°C při 100°C a při 150°C - dobrý oleje mají co si matně vzpomínám nad 4 nečeho (bmw v "M" motorech doporučuje minimálně 3, a vyloženě závodní přes 7 a více..
jednoduchá věc - pokud nevím v čem je problém tak.. vyndat čidlo a změřit mechanickým, ověřeným budíkem ale pokud to za tepla problikává, tak se ten tlak ztrácí.. klidně může bejt prasklej/ucpanej sací koš apod..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.