problem s cinque

Více
14 roků 10 měsíců zpět #1 od vvoky182
problem s cinque vytvořil uživatel vvoky182
cau bombardaci potrebuju od vas rady a nazory. Delali sme motor do cinquecenta sporting dnes sme ho brnkli a parada de jak ma vse ok. tak sem si ho z dilny odvezl dom a doma se mi rozlo mazani ale po lehkem klepnuti na plyn hned zhasne rozne se jen kdyz je motor zahraty a de na volnobeh. Jak to vidite? Nemuze byt treba moc ridkej olej?? dal sem tam na zajeti mobil 1 5W40

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #2 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: problem s cinque
Dle me rozhodne. Osobne si myslim, ze je uplne zbytecny do takoveho auta davat 5w..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #3 od vvoky182
Odpověděl vvoky182 pro téma Re: problem s cinque
5W40 liju do tipa 16v takze sem ten olej mel doma a kdyz sme chteli ozivit cinque tak sem jinej zrovna nemel tak sem ho tam nalil. Jinak to auto je postaveno za ucelem hobby zavodu

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: problem s cinque

5W40 liju do tipa 16v takze sem ten olej mel doma a kdyz sme chteli ozivit cinque tak sem jinej zrovna nemel tak sem ho tam nalil. Jinak to auto je postaveno za ucelem hobby zavodu


No a udelal jsi to co ti radi na druhem foru? Pokud chces miti jistotu tak si zmer tlak muze blbnout cidlo, kdyz je motor po go.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #5 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: problem s cinque
Tak pokud to mas na hobby zavody mozna.. ale pro tovarni motor je predpsana max 10w.
Tlak bych zmeril rozhodne.
U me tohle delal nevhodny olej

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #6 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: problem s cinque

Tak pokud to mas na hobby zavody mozna.. ale pro tovarni motor je predpsana max 10w.
Tlak bych zmeril rozhodne.
U me tohle delal nevhodny olej


to že je předepsaná 10w má na to, že to za tepla nemaže stejnej vliv jako rumcajsova žaludová bambitka na tank T52... :lol:

spíš je problém buď z neznámý příčíny v přehřátým oleji (nepřidírá se to náhodou), v pumpě, nebo na klice...

co byla ta GO? ometení pavučin a bahna + nová těsnění + maximálně nový šály na starou kliku..

nebo poctivá mikrometráž a dle výsledků přebrus a spol? ..výbrus, pokud motor nejezdil věčně uchcanej benzínem (tj studený starty a max 5km jízdy+ sem tam nějaká závada na dodávce plaiva) je zbytečnej, tam stačí oměřit spáru mezi kruhama a dle výsledku nechat bejt, nebo vyměnit..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #7 od vvoky182
Odpověděl vvoky182 pro téma Re: problem s cinque
Problem je, ze to zacalo delat i pred tim, nez sme ho vytahli. Jak to zacalo delat, tak uz se s tim skoro vubec nejezdilo. po rozebrani byla klika ok tak sme vymenili jen saly. na italiancars rikali borci, ze by to mohlo delat cerpadlo. Ty vole chtel bych tomu taky tak rozumnet jako vy. Ucim se ucim...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #8 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: problem s cinque
Jestli to delalo i predtim nez ste na nem neco delali, tak to se tady Honza s bambitkou urcite rozepise o tom jak se dela GO. :D

Jako,ze to za tepla nemaze,tak nejsem blbej ze je problem jinde pravdepodobne v cerpadlu, kdyz vyloucime spatne cidlo,ale stale vidim podstatny rozdil mezi 5w,10w,pripadne 15W..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #9 od vvoky182
Odpověděl vvoky182 pro téma Re: problem s cinque
Jo no, ale ja sem nemluvil o GO byla to spis takova kontrola plus malicke upravy. Navic je divny mit v celym udelanym a nalakovanym aute hnusnej rezavej motor. Hodne lidi rika, ze by to mohl fakt delat ten olej. Ale ja nevim jesi tam nalit 10W40, 10W50, 10W60 nebo 5W50

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #10 od Honza
Odpověděl Honza pro téma Re: problem s cinque
5W10W, 20W jedno co.. tohle číslo je důležitý akorát za studena a určuje to laicky řečeno kdy ti v -20°C zhasne kontorlka mazání..neboli čerpatelnost za studena

a čísla 40-50,60 jsou zas čerpatelnosti za tepla.. ale rozhodující je materiálovej list a viskozita oleje v při 40°C při 100°C a při 150°C - dobrý oleje mají co si matně vzpomínám nad 4 nečeho (bmw v "M" motorech doporučuje minimálně 3,8) a vyloženě závodní přes 7 a více..

jednoduchá věc - pokud nevím v čem je problém tak.. vyndat čidlo a změřit mechanickým, ověřeným budíkem ale pokud to za tepla problikává, tak se ten tlak ztrácí.. klidně může bejt prasklej/ucpanej sací koš apod..

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.398 sekund
Powered by Kunena fórum