Stilo: drnceni palubky

Více
8 roků 10 měsíců zpět #1 od sendador
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
Zacala mi ve Stilu drncet palubka :( Zhruba v rychlosti kolem 50km/h, jakmile zrychlim, tak to prestane. Neni to nic vylozene rusivyho, ale sere me to. Zvlast kdyz vim, ze driv to nedelalo. Nevite, v cem by moh byt problem?

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 10 měsíců zpět #2 od sendador
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ted jsem narazil na nejakem foru na to, ze by za tim mohl byt silentblok prevodovky
www.club-fiat.com/viewtopic.php?f=9&t=7597
Akorat tam popuisujou, ze se jim klepal celej vnitrek i s volantem, me jen trochu drnci stredni cast palubky. Asi se zkusim optat v autorizaku, jestli se s tim uz setkali.

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 10 měsíců zpět #3 od Předseda
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
No, pamatuju si, jak mi drnčela analogová palubka v minulý tempře, až jsem se jednoho krásnýho dne nasral a vzal jsem to radikálně: celou jsem jí rozhodil, kde to o sebe klepalo, napral jsem průhlednej silikon, kde to bylo od sebe trošku dál, ale mohlo by to drnčet na dírách v silnici, nacpal jsem tenkej molitan a kde to po sobě jezdilo a skřípalo, namazal jsem styčný plochy vazelínou. Pak jsem to celý složil, sešrouboval dohromady a to jsem čuměl, jak je v autě najednou ticho. Bohužel u Fiatu jsou pazvuky z palubky charakteristická věc, myslím že je to u každýho typu, časem se to prostě objeví.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 10 měsíců zpět #4 od sendador
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak u Tempry mi tam taky vsechno vrzalo, ale tam mi to tak nejak nevadilo. Tady me to stve, je to relativne novy auto a navic vim, ze tam nevrzalo nic.

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 10 měsíců zpět #5 od Předseda
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Je to pět let starý FIAT 8)

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 10 měsíců zpět #6 od Dresik
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Jo, pokud jsou citit vibrace, prvni jdi po gumidku mezi prevodovkou a napravnici. Me ted odesla remenice na klice - dvouhmotova. Takze rezunuje taky diky nevyvazeni. V jakym stavu mas tu "kost" mezi krytem rozvodu a tlumicem?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 10 měsíců zpět #7 od sendador
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Jo, pokud jsou citit vibrace, prvni jdi po gumidku mezi prevodovkou a napravnici. Me ted odesla remenice na klice - dvouhmotova. Takze rezunuje taky diky nevyvazeni. V jakym stavu mas tu "kost" mezi krytem rozvodu a tlumicem?

Priznam se bez muceni, ze u Stila uz se do zadnych oprav nepoustim, takze ani nevim, o jaky kosti mluvis :oops:
Dokonce jsem nezvlad vymenit ani zarovku ve svetlometu, musel jsem s tim zajet do servisu... :oops: Proste jsem se k ni pres motor nedostal. Pak jsem nasel na netu navod, ze to jde spodem, kdyz odmontuju kolo a podbeh... Tema vymena zarovek ted resili i v poslednim svete motoru, jako odstrasujici priklad byl uveden Megane II, kde se k tomu nedostal ani mechanik

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 10 měsíců zpět #8 od Dresik
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
No otevri kapotu a ta kost je chycena za hrnec tlumice a na druhem konci za motor u krytu rozvodu. Kost ma v sobe na kazde strane silenblok, byvaji casto oba hyn. Ja uz mam jeden taky natrhly

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
8 roků 10 měsíců zpět #9 od sendador
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

No otevri kapotu a ta kost je chycena za hrnec tlumice a na druhem konci za motor u krytu rozvodu. Kost ma v sobe na kazde strane silenblok, byvaji casto oba hyn. Ja uz mam jeden taky natrhly

Diky, o vikendu na to kouknu.

Už je pryč: Tempra 1.6i.e., 1993
Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.508 sekund
Powered by Kunena fórum