Jak dostanu z auta benzín na parkovišti

Více
10 roků 5 měsíců zpět #1 od Jirka_
V autě mi zůstala cca polovina nádrže benzínu. Nevíte jak ho zauta dostanu do kanystru? Hadicí do nádrže to nejde, asi je tam mřížka. Pak je nějakej přístupovaj bod z kufru. Tím se ale prý nedá hnout.

No a pak mi mechanik poradil, že když oddělám kryt vzduchového filtru tak prý bych měl vidět dvě černý hadice z nichž v jedné je benzín ??? Když jí oddělám a připravím kanystr a pak otočim klíčkem tak y prý měl benzín začít téct.? je to tak??

Nebo je nějaký lepší způsob?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 5 měsíců zpět #2 od Skyline
to co radil mechanik je nejpohodlnější způsob asi, já mám udělanej ještě konektor s vývodama přímo na baterku kterej píchnu na čerpadlo a už to teče, né vždy se musí sepnout čerpadlo po otočení klíčku...

jinak u černý nádrže to vycucnout přez hrdlo jde, u šedý sem to ještě nezkoušel

přez kufr to jde taky, vyndá se palivoměr, povolí se velká matka a vytáhne se celé čerpadlo ven.

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., bílé - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Fiat 500 BlackJack 1.4 100HP
Alfa Romeo 156 sw 2.4 10v 110kw
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 5 měsíců zpět #3 od Jirka_
Ok dík, zkusím to u toho filtru. Díky


Fakt smutný takhle odepisovat svojí káru... No jo co se dá dělat.. O jednooho Tipaře míň

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 5 měsíců zpět #4 od cembrit
Prdlajz smutný je to furt jen hromada šrotu. Člověka to mrzí zaži lsem to dvakrát a ke konci roku pravděpodobně po třetí ale je potřeba si uvědomit co by to stálo penez dát to do kupy a máš furt jen starou vránu. Je to 9 let zpátky co sem pořídíl fáčko najelo se mnou skoro ke 150 tisicum kiláků a nikdy mě nikde nenechalo. pořád sem se ho snažil dávat dokupy aby jezdilo další a další technickou. Před 3 rokama bracha dodělal řidičák a chtěl sem mu ho dát a pořidil sem si tempru. když sme ho opravovali tak sem se chtěl opřít o vnitřní podběh a zdesil sem se . tam kde měli bejt nosníky a kde se to jevilo v pohodě mi propadla ruka až do motorovýho prostoru. Pokračoval sem dál šroubovákem a zjistil že je komplet v prdeli cela nosná část předku. jediný co tam zbylo byli vnitřní výstuhy těch nosníků kde byl pověšenej motor. Auto ještě ten den šlo do šrotu a to bez milosti. jak sem psal je ti ho líto ale pak si uvědomíš, že si nebezpečnej v takovým autě nejen okolí ale sám sobě hlavně. To samý sou tipa a tempry sice se říká že byli pozinkovaný ,ale já tomu moc nevěřim vidim to u svýho začínaj jít do hajzlu uložení tlumiču o zadních blatnících si iluze nedělám a vyvařit? nesmysl za dva roky je to ještě horší než to bylo. zamáčnki slzu pošli to do prdele a kup si něco co ti udělá tu samou službu a třeba to nebude stát takový prachy. Tot moje zkušenost

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 5 měsíců zpět #5 od Jirka_
Jo máš recht. Rozum mi říká to samé. Jen je to moje první auto. Původně jsem ho měl mít dva roky, že se na něm naučim jezdit. No nakonec jsme ho měl 7,5 a nacpal do něj spoustu peněz..

Jasně je čas jít dál. Ono je to sice blbý, že jsem ho oddělal takovouhle banální bouračkou, ale zas aspoň důvod se ho zbavit. Přieci jen je mu letos 21let. I když na svůj věk nevypadá zas tak zle. Tak bůví jak je to prolezlý rzí.



Spíš mám obavy z nákupu něčeho nového. Na nové nemám a i když rozpočet na ojetinu není zas tak nejhorší tak jsem fakt na nervy z toho jak mě ňákej chytrák napálí..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
10 roků 5 měsíců zpět #6 od cembrit
TAK sebou vem někoho kdo autum rozumí. někdo se určitě najde. Hlavní je se vyhnout bazarům a od soukromejch majitelů se nenechat chytit do psychologický pasti prostě se mi něco nezdá zeptám se majitel blábolí tak mu řeknu děkuju naschledanou je buřt že jedu přes pul republiky přeci nedovezu domu něco co stojí za hovno.Řešim to samý ted ale pro přítelkyni. nabídka je velkáale vic z toho sou sračky ne karosařsky a nebo nějáký vrány ale lidi se začali hromadně zbavovat 3 válcovejch průserů a v segmentu 100 az 150 tisíc s najetejma 30 tisícema prostě nenarazíš na nic jinýho než zasraný htp fábie nebo 1.2 golf polo ibiza a podobny krámy.člověk by řekl že má prachy a je z čeho vybírat opak je pradvou. furt narážís na tyhle šmejdy a najít kloudnýho pežota nebo něco co má 4 kýble je nadlickej ukol. Osobně si nechám dotáhnout z německa bramboráka z roku 2000 525 tds a po prdeli nabídka je slušná vim co to auto obnáší a není nad čim bádat.

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.326 sekund
Powered by Kunena fórum