vyvareni
a tam kdyš si projdeš jednotlivé šnůry tak tam najdeš určo mnoho zajímavého a poučného.....a nemusíš zakládat i nové téma
no a k tvé otázce,zkus se zeptat třeba vedle u řezníka v masně,třeba ti poradí
néé,vážně,otevři si sekci karoserie a myslím že tam se to v několika šnůrách rozebírá docela podrobně
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=7595
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tam jsme se - v tom odkazu bavili spíš o podlaze pod kobercem. Ale vyvaření - to je to co mě teď zajímá, pánové, zrazovali mě od toho lidi, i když to vyvaříš, tak to je prej tak na dva, tři roky, pak to hnije zas, ty nový sváry. Co se dělá aby se zamezilo další hnilobě? Jasně, základovka... A má někdo zkušennosti, teď myslím jestli si před časem nenechal vyvařit auto a pak to začlo hnít, nebo to vydrželo?
ja to mam vyvareny tak tyden
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Víc jsi toho napsat nemohl? Kolik jsi dal, kde to vařili, jako v kerejch místech, jaká ochrana, jako antikorozní...
antikorozni ochrana jeste neni protoze nemam garaz ani pristresek a kdyz bych to v tomhle pocasi necim natrel tak se to neudrzi
ale v planu je tlumex - jesli se nepletu je to na bazi asfaltu
cana me vysla na 00nic protoze mi to delal tata od pritelkyne tak si vzal jen par korun za plech ale podle me to nemohlo pokryt ani ten plech ... mam prevareny konce prahu - zvenku a spodky prahu po cely delce
jeste mi dali radu abych to natrel surikem ale to je prasaek a redi se fermezi takze by to schlo uplne mega hafo moc dlouho ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tipo zůstává.
=D> =D> =D> to je slovo chlapa, alespoň někdo zachraňuje :god: a pak bude zase věrně sloužit :driver:
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Motor musí projít menší ozdravnou kůrou a kompletním přetěsněním
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mě tipo vyhovuje, dobře se mi v něm sedí a pohodlně se řídí. Jen malinko mu ještě pomohu tím motorem a trošku si pohraju s podvozkem (aby to lépe sedělo v zatáčkách) a brzdami (aby se to koníci daly taky zkrotit). No a pak už jezdit. Ale nejhorší je, že to nebude na týden a já auto potřebuju skoro každej den...takže by to chtělo sehnat nějaké přibližovadlo, ale nechci za něj dát desítku při přepisu tak na hlavu nejsem, abych kvůli tomu kupoval další auto na pár měsíců
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.