vyvareni

Více
15 roků 2 měsíců zpět #16 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: vyvareni
Co se týče vyvaření - tak rozhodně zrezlý vyřezat až k čistýmu plechu (jinak to bude reznout dál i pod barvou) a po vyvaření někdo používá zinkový sprej (jeho účinek je sporný), pak antikorozní základovku (Synorex) a nakonec nástřik proti kamínkům atd. Já používám Wuerth na spodky aut (v kartuši k pistoli) kvůli nejlepšímu poměru cena/výkon(užitné vlastnosti)-nebo cokoli na bázi bitumenů. Účinnost Tlumexu je 00nic - to si radši připlatím za kvalitu. Vím co říkám, všechny auta co jsem měl já a známí ošetřený tlumexem shnily do dvou let. Pokud se vyvařují prahy, nosníky nebo jiné dutiny - rozhodně pak vystříkat dutiny. Nejlepší opět Wuerth na bázi vosků - ale ten je předraženej, takže postačí i Rezistin.
Místo základovky by byl nejlepší ten suřík - nemám zkušenosti, ale slyšel jsem, že vydrží navěky, používají ho na renovace veteránů, 10let pak na to prý nešáhnou. Ale je to oxid olova, takže unie zakázala prodej mimo průmysl. Někdy se objeví na aukru, ale většinou to hned mažou (v podmínkách mají zákaz prodeje chemikálií).

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #17 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: vyvareni

Co se týče vyvaření - tak rozhodně zrezlý vyřezat až k čistýmu plechu (jinak to bude reznout dál i pod barvou) a po vyvaření někdo používá zinkový sprej (jeho účinek je sporný), pak antikorozní základovku (Synorex) a nakonec nástřik proti kamínkům atd. Já používám Wuerth na spodky aut (v kartuši k pistoli) kvůli nejlepšímu poměru cena/výkon(užitné vlastnosti)-nebo cokoli na bázi bitumenů. Účinnost Tlumexu je 00nic - to si radši připlatím za kvalitu. Vím co říkám, všechny auta co jsem měl já a známí ošetřený tlumexem shnily do dvou let. Pokud se vyvařují prahy, nosníky nebo jiné dutiny - rozhodně pak vystříkat dutiny. Nejlepší opět Wuerth na bázi vosků - ale ten je předraženej, takže postačí i Rezistin.
Místo základovky by byl nejlepší ten suřík - nemám zkušenosti, ale slyšel jsem, že vydrží navěky, používají ho na renovace veteránů, 10let pak na to prý nešáhnou. Ale je to oxid olova, takže unie zakázala prodej mimo průmysl. Někdy se objeví na aukru, ale většinou to hned mažou (v podmínkách mají zákaz prodeje chemikálií).


Právě - suříková základovka byla skvělá, ale "díky" EU... a tak dále.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #18 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: vyvareni
On je ten suřík taky pěkný svinstvo, viz.:
cs.wikipedia.org/wiki/Oxid_olovnato-olovi%C4%8Dit%C3%BD

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 2 měsíců zpět #19 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: vyvareni
suřík(takový červený prášek) v sipkém skupenství-používalo se to u nás ve sklárnách na obarvování skla a na výrobu křištálu a dalších věcí...
ale při přisipání do emailů to dělalo zázraky a třeba na střeše to drželo jako čert. :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #20 od petr1978
Odpověděl petr1978 pro téma Re: vyvareni
Hlavně ne Tlumex. Nemá absolutně žádné antikorozní přísady, v zimě praská a pod ním plech rezaví jedna báseň :( Pak také nemá žádnou vzlinavost a nezalétá do spár a dalších míst kde se ráda drží voda. Někdo to tady ředil s naftou nebo olejem. To má něco do sebe, ale nikdy jsem to nezkoušel a nevím do jaké míry to vylepší vlastnosti. Používám nástřiky na bái vosku a je to v pohodě. Mám dobré zkušenosti s Valvoline a Berner. Co se týše suříku, mám natřený plot cca 14 let a vypadá že jsem ho včera stavěl. Jo olovo je olovo a taky se dříve přidávalo do antikorozních ochrany na bázi kovu. Šestimocný chrom myslím. Když jsem vyvařil auto, zacpal jsem všechny dutiny a na trdo naplnil antikorozní ochranou, trochu pohoupal z kopce a do kopce, a zase vypustil. No snad to něco dá :)

Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.326 sekund
Powered by Kunena fórum