Koroze pod gumou čelního skla
15 roků 4 měsíců zpět #1
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Koroze pod gumou čelního skla vytvořil uživatel stiglitz
Pánové, mám po předchozích majitelích problém, jak bylo auto bouraný, tak tam nevrátili gumu, a namísto toho to zapatlali nějakým černým silikonem. Letos na jaže jsem ho stáhnul, a vydloubal, protože lem kolem okna začal rezivět, i v těch škvírách. Ale sehnal jsem jinou gumu z tipa, origo, a než riskovat aby to dál hnilo, tak jsem to pod ní v těch škvírách namazal vazelínou, která tam nepustí vodu a napije se do rzi a nebude to hnít, ale pořád jsem nevypudil na stopro z hlavy myšlenky na GO, tak jak v tomhle případě dál nevím.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #2
od Předseda
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Odpověděl Předseda pro téma Re: Koroze pod gumou čelního skla
No, ona ta guma kolem čelního skla není zas až tak moc důležitá, protože sklo je lepený přímo do kastle speciálním lepidlem. Taky mi to na starý tempře hnilo pod gumou, v pravým horním rohu. Tak jsem tam gumu odchlípíčil, obrousil to na plech, zapatlal základovkou a stříknul sprejem a dál jsem to neřešil, už to pak nehnilo.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 4 měsíců zpět #3
od stiglitz
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Koroze pod gumou čelního skla
Ale pro mě je to hrozně důležitý. Protože, jak to vypadá, tak chceme koupit barák, a potom to znamená, že se započne se záchrannými operacemi. Hmm.Tipo forever. Doufám že to mám dobře.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.411 sekund