Odhlučnění kapoty
- vilímek petr
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak ten filc bych mel mit v poradku na tom druhem tipu na ND co mam, mrknu se zitra a dam vedet, ale jsem si na 99% jistý že je oki... chceš?
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
- Autor tématu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Petře pak napiš jestli jsi poznal rozdíl po namontování, docela by mě to zajímalo...
rozdíl po demonotvání jsem nepoznal.. ato ani u coupe, ani u tipa... u tipa jsme ho zahodil, protže byl mastnej jak .... tudíš jakákoliv činnost pod kapotou znamenala značné ušpinění
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
odkud jsi?škoda mám tě trochu z ruky...
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Koupil jsem tuhle deku, když to dorazilo a já to vybalil, bylo jasný že tam chodily kuny a jiná havěť, protože čuba se z tý deky mohla zbláznit. Musel jsem ji následně trochu upravit, protože nesouhlasily díry, respektive část děr. Dal jsem ji pak na auto. Kapota hrozně ztěžkla, nevěřil bych tomu. Nezaznamenal jsem nic i když jsem stražil uši. Po roce jsem popadl deku a hodil ji do kontíku, protože se pod tím drží akorát vlhko a rozdíl je nula celá nic. Už bych to nechtěl. Co je rozdíl v hlučnosti, je aspoň patnáct čísel sněhu na kapotě, to jo.Petře pak napiš jestli jsi poznal rozdíl po namontování, docela by mě to zajímalo...
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak to je kus, no kdybys někdy měl cestu na valachy...pro michala jsme ze Stoda u Plzně
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.