střední díl výfuku

  • Nismowill
  • Autor tématu
14 roků 10 měsíců zpět #1 od Nismowill
střední díl výfuku vytvořil uživatel Nismowill
ahoj, mám takový dotaz...

zjistil jsem, že mám vysypaný střední díl a zadní díl výfuku(no je to původní-zvenku jak nový a uvnitř na hadry...takže něco jako CHER :-D )
...no rozhodl jsem se, že střední díl vyhodím a nahradím ho navařeným kolenem a zadní bud koupím nový origo nebo laděný, a tak mě zajímá jaký vliv to bude mít na auto, když zadní koupím origo a střední tam nebude?? spotřeba?? zvuk...

a jak byste to vyřešili vy????

děkuji za informace

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #2 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: střední díl výfuku
tak jestli tam nenecháš ani katalizátor tak to budeš mít větší spotřebu,jinak zvuk by to mohlo mít lepší,když už tedy vyhodíš ten střední díl výfuku tak zadní díl výfuku ten nákej ladák což jsou docela potom fajn zvuky!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • Nismowill
  • Autor tématu
14 roků 10 měsíců zpět #3 od Nismowill
Odpověděl Nismowill pro téma výfuk
jo jo katalyzátor tam nechám, o tom laďáku právě nevím..jak mám ty tlumiče vysypaný, tak to hrozně rezonuje a za vyšších otáček a za tepla to i dost řve a dokonce to rezonuje tolik, že mě i brní pedál z toho...tak o laďáku zas moc nepřemýšlím,,,nechci aby to řvalo :-D jen jsem se trochu bál, jestli nepůjde spotřeba nahoru když tam střeďák nebude....

díky za info

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 10 měsíců zpět #4 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: střední díl výfuku
moje zkušenosti...bez katíku s laďákem spotřeba stejná, ale lepší chuť motoru jít do otáček, ten katík prostě ubírá tomu motoru ubírá chuť do života, stejně tak jako EGR. Zvuk byl takový pěkně hluboký, nebyl nijak hodně hlasitý, mě se líbil. Ale každý nechť si dá, co mu vyhovuje a co se mu zdá nejlepší.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.290 sekund
Powered by Kunena fórum