Zámek u řidiče nejde zamknout
Je to pořád zamrzlé, nebo jsem tam něco utrhl a budu muset sundat tapecír a zjistit, co se stalo :
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Může se to vevnitř asi vystříkat nějakým silikonovým olejem, ale to neřeší problém toho čudlíku - tam se voda dostane vždycky, jak to trochu povolí a pak zase zamrzne.
Tempra SW 2.0 i.e. 4x4, Fiat Tempra SW 2.0 i.e. automat, Peugeot 205 cabrio, Škoda Octavia 62
www.fiattempra.estranky.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a pak aby se taky ještě vrátil
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Pokud nemáte garáž zkuste se porozhlédnout v okolí u koho by šlo nechat auto takhle vyschnout přes víkend (třeba servisy nebo firmy) - v pátek dovezete a v pondělí odjedete, většinou to nikomu nepřekáží.
Já to takhle dělám už léta když začnou mrazy a nemám problém. Letos mi auto stálo dlouho na dešti a zámek řidiče taky zamrzl, to byl impuls začít zase dávat auto do garáže
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no dalkač to vyřeší jen napůl, odemčeš ano ale pak zmačkni přimrzlý čudl
a pak aby se taky ještě vrátil
nikdy jsem s tím problém neměl, pokud bych měl, řešení snadné, mít po ruce líh nebo zapalovač nebo oboje
btw, nejsem si jist, ale mám pocit, že kdybych Ti nechal ty zadní kliky, lze jej prekuchat na prední a kdyby jsi moc chtěl ty přední, tak ti je necham... minimálně jednu
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ale i přesto bych chtěl vidět JiFiho s lihem a zapalovačem. Abys nedopadl jako já s benzínem a zapalovačem. Takovej malej bumm a jakou jsem měl hezkou kůži na obličeji a rukou
Benzín nebrat
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ta lišta u starých aut je díky stáří a klimatic.podmínek prostě zkrácená..
když je zkrácená na zadních dveřích a tou dírou vtéká voda, teče kolem zámku a odtokem dole prostě ven..
jedná-li se ovšem o přední oboje dveře, pak vtékající voda teče kolmo dolů asi přímo na zámky a mechanismy, pak když se topí v autě tak v poho, ale jakmile to promrzne přes noc, ráno je problém odemknout, když se konečně podaří odemknout, pak zase odskakují dveře, tak že nahřát motor, pustit topení na odskakující dveře a když se mírně nahřejí, jdou zavřít..
kolikkrát jsem jel ráno do práce, kosa jako v ruském filmu a já za jízdy držel dveře tak dlouho, než jsem neuslyšel to zklidňující jemné cvaknutí a držely alespoň na první zácvak..
v práci pak teplá garáž, na fajront spay s mazadly, a tou škvírou s hora u zkrácené gumy nastříkat co vleze.. pár dní v mrazu se zase dá jezdit v poho, ale není to řešení na celou zimu, čas od času se to musí dle potřeb opakovat..protože se v autě topí, na skle to taje a zase teče dolůůů...
už jsem přemýšlel, že na zimu tam dám alespoň žvejdu, nebudu používat okno, a na jaře ji klíčem vydloubnu.. je to asi lepší řešení než držet odskakující dveře..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
jj říká se že pergola je nejlepší pro stání auta, ale když je potřeba pak něco udělat je stejně na houbelec jako chodník před barákem...
Což to samozdřejmně!!!...jistě když něco chceš udělat je to na prd dělat to v zimě pod pergolou!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Divná věc je, že se mi to nikdy dřív nestalo. Asi holt nepříznivá kombinace teplota-tlak-rosný bod
To gumové těsnění mám taky smrštěné, asi to na zimu zkusím zalepit páskou - jeden konec na okno, druhý na dveře.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dá se s tím dělat jen jedna věc, nechat auto otevřené přes víkend ve vymrzlé garáži, auto vyschne a přestanou lapálie s přimrzáním zámků, těsnění a pod...
Pokud nemáte garáž zkuste se porozhlédnout v okolí u koho by šlo nechat auto takhle vyschnout přes víkend (třeba servisy nebo firmy) - v pátek dovezete a v pondělí odjedete, většinou to nikomu nepřekáží.
Já to takhle dělám už léta když začnou mrazy a nemám problém. Letos mi auto stálo dlouho na dešti a zámek řidiče taky zamrzl, to byl impuls začít zase dávat auto do garáže
Na to jsou dobrý garáže u obchodních center, ale předpokládám, že to se mimo Prahu hledá dost blbě. Já tak řešil zamrzlou naftu.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Díky za rady, po asi hodinové cestě na chalupu to povolilo. Ušetřili jste mi megaopruz s demontáží zámku při teplotě pod nulou.
Divná věc je, že se mi to nikdy dřív nestalo. Asi holt nepříznivá kombinace teplota-tlak-rosný bod
To gumové těsnění mám taky smrštěné, asi to na zimu zkusím zalepit páskou - jeden konec na okno, druhý na dveře.
Jak přibývají roky, přibývaji i prkotiny které se se*ou. Mám s tim zkušeností víc než je zdrávo.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.