zhnilé prahy - rady

Více
4 roků 11 měsíců zpět - 4 roků 11 měsíců zpět #1 od Redsa
COM_KUNENA_MESSAGE_CREATED_NEW
nemužu dostat tipo přes technickou kvuli prahum...na bocich krasne ale ze spod par dir:-/ nějake rady? krom vyřiznout a navařit nove..dik.

Fiat Tipo 1,4 DGT 1989
Last edit: 4 roků 11 měsíců zpět by Charles. Důvod: nedavej postum nazev jako "pomoc"

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
4 roků 11 měsíců zpět #2 od Charles
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
moc rad na to není...převařit za nové by samozřejmě bylo nejlepší, pokud to nějak zableješ, tak si moc nepomužeš, bude to hnít dát a třeba za rok se ti to vysype úplně. nehledě na to, že prahy jsou podstatná část kastle, začne se ti to pak kroutit.
mužeš udělat harakiri s nějaký laminátem, ale musíš pak na stk uplně jinam, protože když pujdeš na tu samou, on se mrkne co jsi měl za problém, tak po tom pujde a bude to prohlížet se šroubovákem v ruce...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
4 roků 11 měsíců zpět #3 od matko228
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
najllepsie mas vyvarit , pokial toho nie je vela .. a budes mat pokoj , napusti ich potom starym olejov mech ti to dalej nehnije a nejakym rapakom to nastriekaj

Fiat Tipo 1.9 TD r.v 1994 66 kw :) No smoke , no fun :D

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
4 roků 11 měsíců zpět #4 od Skyline
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
je jedno kam pojede znova na technickou, záznamy sou online a jakmile koukne do PC tak mu to tam vyjede....
znám to z vlastní zkušenosti :D

Fiat Tipo 1.8 swap 2.0 16v Turbo, 3dv., červené - ve výstavbě
Fiat Tipo 2.0 16v 107kw, modrá metalíza - ve výstavbě
Fiat Tipo 1.6 OHC od F@stera, šedá metalíza
Fiat Tipo 1.4, 3dv., černé
Alfa Romeo 156
bejvalé:
Fiat Tipo 5dv. 1.4, 1.6, 2.0 8v, 2.0 16v
Fiat Tipo 3dv. 1.4, 1.6

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
4 roků 11 měsíců zpět #5 od Charles
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Ládíku, ale ne všude to dělaj :) a když zajedeš jinam jako že chceš udělat novou stk, tak to nebudou podle mě řešit...

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
4 roků 11 měsíců zpět #6 od cembrit
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Asi takhle pokud pominu to že jestli si tam s tim jel s děravým tak to o lecčem svědčí tak jestli s tim plánuješ jezdit dýl tak vyvařit pokud to potřebuješ jen na chvíli tak pěkně zamatlat aby to vypadalo dobře a šup zpátky, šroubováku se neboj na to nemá nárok a kdokoliv si nechá do auta píchnout na technický šroubovákem je blb protože to je poškozování cízí věci a ty tam jedeš na kontrolu a ne si nechat poškozovat vlastní majetek od nějakýho blba. koukni na zákony kterejma se řídí technická a jak veme takovou věc do ruky a pujde dolu tak zanim připravit telefon bodne udělám fotku du za jeho nadřízeným a je po prdeli. Něco jinýho kdyby byl uhnilej nosník na nápravě nebo něco takovýho to bych auta posílal rovnou do šrotu ale práh at si je děravej když si chce majitel trošku zarolovat jeho problém ohrožuje jen sám sebe :-)

Fiat Tempra 1.6 SW 1992

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 1.648 sekund
Powered by Kunena fórum