Zinkovaná karoserie u Fiatů z roku 1993
Nejsilněji zinkované Tempry byly prý ty z roku 1993. Prý se tehdy v koncernu zinkování teprve zavádělo jako standardní součást výroby, a protože s tím nebylo dostatek zkušeností, zinkovalo se pro jistotu "silněji". Po doladění výrobní linky v následujících letech se prý tloušťka vrstvy zinku snížila na standardní úroveň.
Podle toho by tedy měly být nejlépe zinkovaná a korozivzdorná auta z roku 1993. Na Tempře SW z roku 1993 je prý 80 kg zinku 8O.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Dostala se ke mně zajímavá informace, nevím, nakolik je to pravda, kdo o tom víte víc, vyjádřete se, prosím:
Nejsilněji zinkované Tempry byly prý ty z roku 1993. Prý se tehdy v koncernu zinkování teprve zavádělo jako standardní součást výroby, a protože s tím nebylo dostatek zkušeností, zinkovalo se pro jistotu "silněji". Po doladění výrobní linky v následujících letech se prý tloušťka vrstvy zinku snížila na standardní úroveň.
Podle toho by tedy měly být nejlépe zinkovaná a korozivzdorná auta z roku 1993. Na Tempře SW z roku 1993 je prý 80 kg zinku 8O.
A co tie pozinkovane karoserie z roku 1989 a aj 1991-1992. Vtedy boli tiez pozinkovane karoserie tie by neboli teda skusobne???
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A kdes to slysel? Mne to tak pripada, ze Tvuj zdroj je J P P (jedna pani povidala). A nemas tak nahodou auto z tohoto roku? To by byl takovy dobry alibismus, bud pro prodejce takoveho auta (vyhoda, ze je to tak dobre) nebo pro majitele, ktery se tim utesuje.Dostala se ke mně zajímavá informace, nevím, nakolik je to pravda, kdo o tom víte víc, vyjádřete se, prosím:
Nejsilněji zinkované Tempry byly prý ty z roku 1993. Prý se tehdy v koncernu zinkování teprve zavádělo jako standardní součást výroby, a protože s tím nebylo dostatek zkušeností, zinkovalo se pro jistotu "silněji". Po doladění výrobní linky v následujících letech se prý tloušťka vrstvy zinku snížila na standardní úroveň.
Podle toho by tedy měly být nejlépe zinkovaná a korozivzdorná auta z roku 1993. Na Tempře SW z roku 1993 je prý 80 kg zinku 8O.
Tipa byly zinkovany od pocatku vyroby (1988), urcite s tim mely v te dobe zkusenosti, avsak Italove jsou takovi mastaci, ze se vubec nedivim te kvalite.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
V podstatě si chci ujasnit, jestli trvat na některém z posledních ročníků, nebo jestli uvažovat i nad staršími.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Osobne vim, ze jsem na karoserii jeste objevil origo mista, kde je pozink videt (rocnik 1989).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Aj Felicia je pozinkovana
Ale iba niektore diely. A aj tie diely su zinkovane tromi roznymi sposobmi nanasania zinku na ocelovy plech (elektrolyticky, ziarovo a este neviem ako). A este je zinkovanie jednostranne a obojstranne.
Podla mojich informacii bolo Tipo od zaciatku vyroby zinkovane iba pre vyvoz do niektorych krajin. Percento a sposob zinkovania neviem.
Mam Cromu r.v. 89 a tie boli zinkovane na 43%. Mam niekde obrazok, ktore diely su pozinkovane a ktore su chranene voci korozii inak. Mozno novsi model Cromy (od r. 1992) bol zinkovany cely, pretoze na 5. dverach je nalepka o garancii na karoseriu na 6 rokov a fakt som na takej Crome koroziu nevidel.
A aj tak si viac musime davat pozor na podvozok, lebo ten tiez koroduje
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pani, trochu prispejem aj ja.
Aj Felicia je pozinkovana
Ale iba niektore diely. A aj tie diely su zinkovane tromi roznymi sposobmi nanasania zinku na ocelovy plech (elektrolyticky, ziarovo a este neviem ako). A este je zinkovanie jednostranne a obojstranne.
Podla mojich informacii bolo Tipo od zaciatku vyroby zinkovane iba pre vyvoz do niektorych krajin. Percento a sposob zinkovania neviem.
Mam Cromu r.v. 89 a tie boli zinkovane na 43%. Mam niekde obrazok, ktore diely su pozinkovane a ktore su chranene voci korozii inak. Mozno novsi model Cromy (od r. 1992) bol zinkovany cely, pretoze na 5. dverach je nalepka o garancii na karoseriu na 6 rokov a fakt som na takej Crome koroziu nevidel.
A aj tak si viac musime davat pozor na podvozok, lebo ten tiez koroduje
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vrtal som otvory pre nity po celej dlzke a presne vpredu, kde je to podla literatury zinkovane, bol ten plech uplne zdravy. Od tej prvej tretiny smerom dozadu to zdrave nebolo
Ak je niekde odlupnuta farba az na plech a plech je zinkovany, tak to nezacne korodovat ani o niekolko rokov. Pokial to zinkovane nie je, tak je to skorodovane hned.
Jasne, ze su aj ine a kvalitne sposoby antikoroznej ochrany karoserie vozidiel, ktore sa nezakladaju na galvanizovani oceloveho plechu.
Pocul som niekde, ze napriklad Nissan Almera - posledny model - zinkovanu karoseriu nema.
A kazdy vyrobca robi rozdiel v kvalite svojich vyrobkov podla miesta vyvozu
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4 i.e. r.v 1994 najeto: 106 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz napsal: Felicie má zinkovaný hlavně pátý dveře. [/quote
jo i s favoritem]
ale tipo určitě nebylo všechno pozink kámoš měl nepozink a schnilí na padrt
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.