Životnost vzpěr

Více
16 roků 5 měsíců zpět #16 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Životnost vzpěr
Tak jsem se ukecal a vyrazil to vyměnit, překvapilo mě že jsou ty kuláčky co jsou ve vlastních dveřích rezavý, i to jak jsou vlastně dveře těžký, a to mi v tom vždycky ještě pomáhala vzpěra na druhý straně. Měl jsem si vzít laťku. Ale je to velká změna 8) Za dvě minuty to bylo. :D

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #17 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Životnost vzpěr
Možná ty starý by kapotu ještě zvládly. Zejména, chyběla-li by tam ta deka. Zkoušel jsem to stlačit a sílu mají pořád velkou.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #18 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: Životnost vzpěr
Všimli jste si ,že pokud je teplo, tak slabá vzpěra zesílí svůj tlak, naopak v zimě nemá žádnou shanu tlačit. Že by ta tepelná rozpínavost byla až tak znát?

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #19 od skypan
Odpověděl skypan pro téma životnost vzpěr

Všimli jste si ,že pokud je teplo, tak slabá vzpěra zesílí svůj tlak, naopak v zimě nemá žádnou shanu tlačit. Že by ta tepelná rozpínavost byla až tak znát?

na podobném principu funguje otvírání(atomatická ventilace)oken ve sklenících :lol: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #20 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: Životnost vzpěr
Se starejma vzperama mi dveře taky padali,vyndal sem je a sotva sem je venku stlačil rukou.Tím chci říct,že pokud se sehnají starší vzpěry,tak po montáži na auto taky nemusej fachčit.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #21 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Životnost vzpěr
Víko motoru ale zvednou. Na zadních vratech je hrozná páka.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 1 měsíc zpět #22 od gott258
Odpověděl gott258 pro téma Re: Životnost vzpěr
dozadu pasujou vzpery z octavie II, jezdim s nima uz asi 4 roky. akorat jsou trosku silnejsi. na tech puvodnich i na tech z octavie je uvedena sila v N. tipacky maj tusim 250 N a ty skodovacky 350 N. nevim ale, jestli ty skodovacky nebudou ve finale drazsi, nekupoval jsem je - dostal jsem je.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #23 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Životnost vzpěr

Nezkoušeli jste dát někdo delší vzpěry než originál? Už jsem se párkrá praštil do otevřených pátých dveří a pěkně me to štve :evil:
Tak jsem si říkal jestli by to delší tlumiče třeba z favorita vyřešily.

Ted jsem si vsiml toho co si tehdy psal a vzpomnel si na nasi diskuzi na srazu. Ono tys je mel kratsi nez ostatni, takze se nedivim, ze ses bouchal do hlavy :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 týdnů zpět #24 od Tonny Tempra SW
Odpověděl Tonny Tempra SW pro téma Re: Životnost vzpěr
Na prednu kapotu daval kamos predne s opla omega a kufor drzi paradne.ja to tiez vyskusam ale az k jari bo asi auto uplne prerobym.a mozno budu aj dvere na otvaranie nahor,uvydim co s autom porobim.
Tie vzpery za 200 by pasovali aj na tempru kombi?Myslim ze by mohli.To by som bral aj ja.No v lete aj moje drzia v poho a ako sa zacne zozimovat tak mi padaju.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.372 sekund
Powered by Kunena fórum