Výměna vložky zámku ve víčku nádrže

Více
17 roků 10 měsíců zpět #1 od kimik
Cauves ve spolek, koupil sem sadu zámků na přítelkynino Tipo a vše už mám hotové jen zámek víčka nádrže mně nějak dostal :( . Neníte někdo jak tu vložku z toho víčka dostat? Já už dvě prasknul. Bylo to jak vejce, drží drží a prd.
Prosím všechny co to již dělaly o radu, já už to vzdal.....
Dííky.

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #2 od MichalW
Já to taky vzdal. Jedno víčko už jsem zničil a přesto jsem nepřišel na to, jak se k té vložce dostat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #3 od kimik
A sakra, takovejch lidí tady je a nikdo to nedělal??? Jenom MichalW, a taky to zmrvil....
Tak teď sem se nasral - mam třetí víčko a jdu na nej - nějak to musí jít :x

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #4 od paldous
ja jsem musel kvuli nefunkcnimu zamku vicka nadrze koupit nove vicko i se zamkem, byli k nemu dva klice a stalo nakejch 350 slovenskej kacek, a mam pokoj....

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #5 od kimik
To jo,souhlasim.Ale já koupil sadu 6-ti originálních vložek zámků - z toho jeden je do víčka. Tak to chci samozřejmě použít všechno aby měla jeden klíč.

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #6 od kimik
Tak HOTOVO!!! Tu zku*venou vložku sem odvrtal 8 a pak 10-tkou vrtákem a pak vevnitř rozřezal přímou frézkou na čtyři kusy a postupně vyndal. Nic sem nepoškodil a vše je fungční s novou vložkou. :lol:
Ještě mě napadá jedna možnost,kterou vyzkoušim na tátovym autě při výměně vložek. Tak v pondělí jdu do dalšího víčka, a jestli se mi to povede písnu to sem....

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #7 od Criton
hele prosimtě, když sem to tady tak čet, nemáš zkušenosti s tim, ajk vyměnit zámek v kastlíku?

Už je pryč: Fiat Tipo 1.6 DOHC r.v. 1989
Nyní: Škoda Octavia 1.9TDi

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #8 od kimik

hele prosimtě, když sem to tady tak čet, nemáš zkušenosti s tim, ajk vyměnit zámek v kastlíku?


Mám. :) Je to taky brutalita... Víko musíš rozlousknout napůl a k tomu je potřeba 2-3 dlouhý a hlavně široký šroubováky (to aby si uvolnil zajišťovací pružinku vložky) Ono je asi tepelně svařovaný ultrazvukem,ale jde to. No a ve finále slepit dvousložkovym lepidlem a je to....

P.S.: Tento týden to budu dělat taky na tátovym Tipu tak to nafotim popíšu a udělám takovej seriál....

Hodně štěstí.

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #9 od MichalW

Tak HOTOVO!!! Tu zku*venou vložku sem odvrtal 8 a pak 10-tkou vrtákem a pak vevnitř rozřezal přímou frézkou na čtyři kusy a postupně vyndal. Nic sem nepoškodil a vše je fungční s novou vložkou. :lol:
Ještě mě napadá jedna možnost,kterou vyzkoušim na tátovym autě při výměně vložek. Tak v pondělí jdu do dalšího víčka, a jestli se mi to povede písnu to sem....


No a jak jsi tam dal tu novou vložku? Vždyť by tam měla být zajištěna nějakým pojistným kroužkem?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #10 od kimik
Jednoduše, pružinka tam je, ale ta vložka je kónická.... (jako žalud na pinď*uru) :lol:
Zasuneš klíč a i s vložkou to zacvakneš do toho víčka - pružinka skočí za ten žlábek ve vložce a je to hotový (ale už jí nedostaneš ven - jen zase odvrtat...)

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #11 od BlackJack
:lol: Já sem vytahl zámek z víčka nádrže. Stačilo chvíli kroutit a bylo to venku. :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #12 od paldous
tak to mi vysvetli jak si to kroutil,me to nejde vic nez dovoli klicek,klic proste nedam vice nez o 180 stupnu,tak nechapu jak si ho mohl vykroutit ten zamek....

Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #13 od tommy
no to by me taky zajimalo,protoze i v servisu řikali,že je to skoro nemozne


1.6ie 93"

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #14 od kimik
No chlapci, asi o víkendu budu dělat víčko nádrže u tátovýho auta, tak to nafotim a pošlu podrobný popis operací Max-elovi aby to dal do článků.... (mám jednu jednoduší alternativu než jsem původně praktikoval - tak uvidíme)

2x Tipo 1.6 DGT DOHC 90´ & 1x Croma 2.0 Turbo i.e. 89´

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 9 měsíců zpět #15 od BlackJack
No nevím, jak se mi to podařilo, ale zkusím to nafotit, abyste viděli, že nekecám, popřípadě viděli, jak to vůbec vypadá :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 2.229 sekund
Powered by Kunena fórum