Demontáž a oprava LZ blatníku
17 roků 7 měsíců zpět #1
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Demontáž a oprava LZ blatníku vytvořil uživatel čenda
Mám na jednom místě skrz prohnilý LZ podběh, zespodu tam není moc vidět a blatník taky potřebuje opravu.
Podle moudré knihy je blatník jen přišroubovaný 4 šrouby a přilepený tmelem, tmel lze nahřát horkovzdušnou pistolí.
Není mi moc jasné:
a) Jak je blatník připevněný k obvodu podběhu? Taky jen tmelem, nebo je bodově přivařený?
b) Nepoškodím horkovzdušnou pistolí lak (metalízu)?
c) Dá se skutečně blatník sundat bez demontáže okna v zadním sloupku a těsnění?
Kdo jste to už dělal, podělte se, prosím, o zkušenost.
Díky.
Podle moudré knihy je blatník jen přišroubovaný 4 šrouby a přilepený tmelem, tmel lze nahřát horkovzdušnou pistolí.
Není mi moc jasné:
a) Jak je blatník připevněný k obvodu podběhu? Taky jen tmelem, nebo je bodově přivařený?
b) Nepoškodím horkovzdušnou pistolí lak (metalízu)?
c) Dá se skutečně blatník sundat bez demontáže okna v zadním sloupku a těsnění?
Kdo jste to už dělal, podělte se, prosím, o zkušenost.
Díky.
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #2
od Kenny
Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo
Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny
Italiano Bastardo
Odpověděl Kenny pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
Takže blatník je skutečně jen na šroubech,dva jsou u dveří a dva jsou shované pod zadním světlem.Lepší je ten tmel podříznout nějakým nožem,radši bych to nenahříval.Sklo oddělávat nemusíš a přibodovaný to není pokud to nějakej kutil před tebou neudělal.
Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo
Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny
Italiano Bastardo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #3
od skvelejmira
ahoj
Odpověděl skvelejmira pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
sroubu je 5,jeste jeden pod naraznikem
ahoj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #4
od petr1978
JO jo:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
sroubu je 5,jeste jeden pod naraznikem
JO jo:-)
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #5
od Kenny
Máš pravdu,moje chyba,omlouvám se :god:
Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo
Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny
Italiano Bastardo
Odpověděl Kenny pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
sroubu je 5,jeste jeden pod naraznikem
Máš pravdu,moje chyba,omlouvám se :god:
Prodej použitých i nových náhradních dílů Fiat Tipo
Prodej nových ND na všechny osobní automobily za velice příznivé ceny
Italiano Bastardo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #6
od skvelejmira
ahoj
Odpověděl skvelejmira pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
V poho,a ten tmel jsem odřezával nožíkem..
ahoj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 6 měsíců zpět #7
od petr1978
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Odpověděl petr1978 pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
Brzo mě to taky čeká
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 6 měsíců zpět #8
od paldous
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Odpověděl paldous pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
ja to koupil uz vyvarene,takze o starost min,jen to budu asi muset pretmelit zevnitr.....
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 6 měsíců zpět #9
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
Ještě jsem se k tomu nedostal .
Chci v případě potřeby použít plech a trhací nýty. Dosud jsem vždy používal hliník (plech i nýty), teď uvažuju nad pozinkovaným plechem a nerezovými nýty, protože hliník údajně tvoří při zmáčení břečkou na spoji el. článek a pak to tam koroduje el. proudem.
Je to jen teorie, nebo to máte někdo vyzkoušené i z praxe?
Není nakonec lepší tam plácnout laminát :
(Nekřičte, já vím, že by se to mělo vyvařit, ale svářet neumím, svářečku nemám a nehodlám jezdit po městě ke svářečům s napůl rozebraným autem )
Chci v případě potřeby použít plech a trhací nýty. Dosud jsem vždy používal hliník (plech i nýty), teď uvažuju nad pozinkovaným plechem a nerezovými nýty, protože hliník údajně tvoří při zmáčení břečkou na spoji el. článek a pak to tam koroduje el. proudem.
Je to jen teorie, nebo to máte někdo vyzkoušené i z praxe?
Není nakonec lepší tam plácnout laminát :
(Nekřičte, já vím, že by se to mělo vyvařit, ale svářet neumím, svářečku nemám a nehodlám jezdit po městě ke svářečům s napůl rozebraným autem )
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 6 měsíců zpět #10
od čenda
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Odpověděl čenda pro téma Re: Demontáž a oprava LZ blatníku
Díky za tip, ulamovacím nožem to šlo jako po másle.
Bohužel stav utkání já:rez je 0:1 . Spodní část schovaná pod nárazníkem se mi doslova rozsypala v ruce.
Líná ústa, holé neštěstí: Nepřebývá někomu nezrezavělý LZ blatník v odstínu Zermatt (tmavošedá metalíza)? Případně kolik může orientačně stát nalakování blatníku do dohoto odstínu?
Bohužel stav utkání já:rez je 0:1 . Spodní část schovaná pod nárazníkem se mi doslova rozsypala v ruce.
Líná ústa, holé neštěstí: Nepřebývá někomu nezrezavělý LZ blatník v odstínu Zermatt (tmavošedá metalíza)? Případně kolik může orientačně stát nalakování blatníku do dohoto odstínu?
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.425 sekund