zamek dveri prosim
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums...viewtopic&t=5596
Tempra 1.6SXie kat. 289 000km LPG
[img:1fc6c6ffb6]http://img526.imageshack.us/img526/5096/martin008hk5.th.jpg[/img:1fc6c6ffb6]
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/download/navody/central_Fiat_Tipo.pdf
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak ta horní část je přeskočená na druhou stranu - posunutá po ose toho šneku, ne otočená kolem osy šneku
Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja mam problem s centrálem trošku jiný , než je v tu psáno , když zamknu dveře u řidiče,tak jakmyle je motorek zamkne, tak se hned samy zase odemknou , ale pokud je zamknu ze strany od spolujezdce , tak zůstanou zamčené , má stim někdo skušenost? myslím , že je špatný ten koncový spínač v tom zámku řidiřových dveří .
No myslím, že je to přesně ta závada cojsem popsal v tom článku o kus výš. Měl jsem stejný problém, až nemám a byl jsem na tom jako ty
Tak se zkus mrknout, možná to pomůže i tobě.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj tak to kouknu ,snad už se to podaří spravit , zatim sem si udělal z centrálu manual, vytahl sem pojstku na centrál a je to páš po týdnu , kdy sem musel pokaždé oběhnou celé auto mě to přestalo bavitja mam problem s centrálem trošku jiný , než je v tu psáno , když zamknu dveře u řidiče,tak jakmyle je motorek zamkne, tak se hned samy zase odemknou , ale pokud je zamknu ze strany od spolujezdce , tak zůstanou zamčené , má stim někdo skušenost? myslím , že je špatný ten koncový spínač v tom zámku řidiřových dveří .
No myslím, že je to přesně ta závada cojsem popsal v tom článku o kus výš. Měl jsem stejný problém, až nemám a byl jsem na tom jako ty
Tak se zkus mrknout, možná to pomůže i tobě.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj tak to kouknu ,snad už se to podaří spravit , zatim sem si udělal z centrálu manual, vytahl sem pojstku na centrál a je to páš po týdnu , kdy sem musel pokaždé oběhnou celé auto mě to přestalo bavitja mam problem s centrálem trošku jiný , než je v tu psáno , když zamknu dveře u řidiče,tak jakmyle je motorek zamkne, tak se hned samy zase odemknou , ale pokud je zamknu ze strany od spolujezdce , tak zůstanou zamčené , má stim někdo skušenost? myslím , že je špatný ten koncový spínač v tom zámku řidiřových dveří .
No myslím, že je to přesně ta závada cojsem popsal v tom článku o kus výš. Měl jsem stejný problém, až nemám a byl jsem na tom jako ty
Tak se zkus mrknout, možná to pomůže i tobě.
Jo, mrkni na centrál kterým ti jde odemykat a zamykat. V tom bude problém.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja mam problem s centrálem trošku jiný , než je v tu psáno , když zamknu dveře u řidiče,tak jakmyle je motorek zamkne, tak se hned samy zase odemknou , ale pokud je zamknu ze strany od spolujezdce , tak zůstanou zamčené , má stim někdo skušenost? myslím , že je špatný ten koncový spínač v tom zámku řidiřových dveří .
HOVI To jsem řešil před 2.měsíci, byl jsem z toho nešťastný. Odemykat a zamykat vždy jen na straně spolujezdce, je dost trapné. Ale vyřešil jsem to. Máš úplně stejný problém. A řekl bych že to je VADNÝ motorek na straně spolujezdce. Není to ani koncový spínač, ani hranolek. Vyzkoušej pouze motorek, když budeš mít sundaný zámek, připoj ho na 12V a musí jet. když jede, je to OK, pak tedy možná hranolek. pokud nejede, je v pr..li. Mě občas jel, občas nejel. když jsem do něj cvrnkl, tak jel. ProblÉM byl v uhlíkách. Motorek jsem vykostil, a už jsem ho tam nedal. Zkompletoval zámek , nasadil do dveří a vyřešil jsem to motorkem na centrální zamykání univerzalní, který jsem připojil na táhlo čudlíku dveří.Tento motorek jsem připojil na kabely, které původně ovládaly starý motorek v zámku a světe div se šlape to na jedničku.Koncové spínače využívá starý zámek a pohyb řeší motorek fungl nový, a cena je kolem 80KČ. No a když už jsem si hrál s elektrikou, tak jsem tam dal alarm na DO, a jsem spokojený.
www.levnealarmy.com/servomotor-centralni...-2vodicovy-p-91.html
7 kousků Fiat Scudo, 1 Ducato,
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja mam problem s centrálem trošku jiný , než je v tu psáno , když zamknu dveře u řidiče,tak jakmyle je motorek zamkne, tak se hned samy zase odemknou , ale pokud je zamknu ze strany od spolujezdce , tak zůstanou zamčené , má stim někdo skušenost? myslím , že je špatný ten koncový spínač v tom zámku řidiřových dveří .
HOVI To jsem řešil před 2.měsíci, byl jsem z toho nešťastný. Odemykat a zamykat vždy jen na straně spolujezdce, je dost trapné. Ale vyřešil jsem to. Máš úplně stejný problém. A řekl bych že to je VADNÝ motorek na straně spolujezdce. Není to ani koncový spínač, ani hranolek. Vyzkoušej pouze motorek, když budeš mít sundaný zámek, připoj ho na 12V a musí jet. když jede, je to OK, pak tedy možná hranolek. pokud nejede, je v pr..li. Mě občas jel, občas nejel. když jsem do něj cvrnkl, tak jel. ProblÉM byl v uhlíkách. Motorek jsem vykostil, a už jsem ho tam nedal. Zkompletoval zámek , nasadil do dveří a vyřešil jsem to motorkem na centrální zamykání univerzalní, který jsem připojil na táhlo čudlíku dveří.Tento motorek jsem připojil na kabely, které původně ovládaly starý motorek v zámku a světe div se šlape to na jedničku.Koncové spínače využívá starý zámek a pohyb řeší motorek fungl nový, a cena je kolem 80KČ. No a když už jsem si hrál s elektrikou, tak jsem tam dal alarm na DO, a jsem spokojený.
www.levnealarmy.com/servomotor-centralniho-zamykani-2vodicovy
-p-91.html
Jo, tohle je přesně ta závada, ale i když ti motorek naprázdno jede, nemusí fungovat při zátěži. Musí se rozebrat, vyčistit, a jemným šmirglem opracovat kontakty na rotoru. Pak to poběží dál Jak to udělat, je popsáno v tom článku co jsem se namáhal a postup vyfotil.
Škoda, že to nikdo nečte, pak si člověk myslí že jsem to dělal na hov...
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ja vam moc dekuji ale mam problem ze ty dvere neotevru proto i ten zamek nedostanu ven ,nevim co stim
Jedině sundat čalounění, a rozebrat ten zámek ve dveřích. To asi je nejlepší vytáhnout celý vnitřek dveří aby se ti lépe pracovalo. Pak odšroubovat na centrálu 2 šroubky, odvrtat 3 nýty. Pak by měl jít zámek rozebrat a otevřít.
Jinak to asi nepůjde Připrav se nato, že to bude pěkná fuška.
Mám pocit, že už se to tady někde řešilo, ale nevím jak to dopadlo.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.