Jakým způsobem co možná nejvíc odhlučnit interiér

Více
16 roků 8 měsíců zpět #16 od Předseda
On tam ale už těsnící materiál je a docela tlustý. Vypadá to trochu jako skelná vata. A všechny ty dráty a hadice vedou skrz.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #17 od gabisto
No ved tooo, cize to je nekonecna piplacka s tym, ze?

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #18 od Předseda
No to asi jo, nejlíp vyndat motor :D U tý 1202ky to bylo úplně triviální, tam nevede skrz skoro nic.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #19 od TooM-As
taky by mě to docela zajímalo , slyším hlavně vzduch při vyších rychlostech.

Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #20 od Předseda

taky by mě to docela zajímalo , slyším hlavně vzduch při vyších rychlostech.


Jezdi pomalu :lol: :lol: :lol:

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #21 od stiglitz
To co má na kapotě zespoda Charles, přemejšlím kde se to dá sehnat. Stavebniny? Z čeho to použít? Něco podobnýho. Jinak holt asi ta Mikra. A až pojedu budu špiclovat odkud jde největší bordel.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #22 od Jenda
no já bych doporučil najíd nějakou š120,vzadu za sedačkama je to co je v tipu jako utěsnění přepážky,mezi motorem a přístrojovkou.Vypadá to jako vata, nastříhat potřebný rozměry a vložit to před palubku, před kastlík a kolem pedálů,skrátka kam se dostaneš.To utěsní zvuk hodně.A pokud těch 120cítek vybrakuješ hodně,tak to můžeš nacpat i pod tu origo těsněnící deku co je pod přední haupnou. :D

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #23 od stiglitz
Hodně kraválu jde dveřma, takže když sundám výplně, snad na něco přijdu.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #24 od Jenda
pokud dveřma,tak to chce noví těsnící gumy,jsou po těch letech vymačkaný.A nebo zkusit je poposadit víc dovnitř na pantech.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #25 od jirkaR

no já bych doporučil najíd nějakou š120,vzadu za sedačkama je to co je v tipu jako utěsnění přepážky,mezi motorem a přístrojovkou.Vypadá to jako vata, nastříhat potřebný rozměry a vložit to před palubku, před kastlík a kolem pedálů,skrátka kam se dostaneš.To utěsní zvuk hodně.A pokud těch 120cítek vybrakuješ hodně,tak to můžeš nacpat i pod tu origo těsněnící deku co je pod přední haupnou. :D


sakRA NEDÁVNO JSEM TO VYHÁZEL ROZEBÍRAL JSEM TO
:oops:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #26 od Jenda
Klid,škodovek je ještě dost.Zkus obejíd i hundrtku (škoda 100) ta to taky měla :wink:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #27 od stiglitz
Nechci obcházet vraky. Kouknu se kde by nějaká použitelná izolace se dala sehnat.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #28 od Jenda
rozumím,tak bych to zkusil v železářství.Nějakou nehořlavou izolaci,jak tady psali,něco jako ti karimatku,ale s prošívkou. Nebo zajdi do nějaký švadlenky a tam kup VATELÍN.
Pak už jenom pořádnou duchnu vystlanou slámou :lol:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #29 od hovi

Hodně kraválu jde dveřma, takže když sundám výplně, snad na něco přijdu.

já pozoroval taky kude jde ten hluk a mě to jde jak ti konří hrana kapoty a pak je ten roh dveří , tak tam je to nejvíc , protože jak ti proudí vzduch po kapotě a pak jde po skle nahoru , tak tady jde pak na hranu těch dveří a to bych žek že dělá to zajízdy ale s tim asi nic udělat nepujde

jinak to odhlučnění já nevim jaku ostatnich ale já mam to orygo nasakle cele oplejem , tak proto to asi nemá taky takový účinek , ale nevim od čeho to může být tak nasaklý po celé delce

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #30 od stiglitz
Já tam od oleje nemám nic. To co chce ta Mikra za ten materiál v metráži, že si to nastříháš, to se mi zdá dost peněz.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.517 sekund
Powered by Kunena fórum