Koroze spodku

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od stiglitz
Koroze spodku vytvořil uživatel stiglitz
Tak jsem zjistil, a teď to popíšu jako idiot, že jsou shnilý už asi nadobro ty , jak to nazvat před zadními koly, - nesmát se - "plechový krabičky patrně pro zvedák, co měly dno s kulatou dírou" :lol: Tak jsem to popsal, čekám na oficiální název, a čekám že mě utěšíte, a napíšete že si z toho nic nemám dělat a co dělat dál s tím. :roll: tak jsem se vymáčknul. :wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od Předseda
Odpověděl Předseda pro téma Re: Koroze spodku
No a co bys s tím chtěl dělat? Uřízni to, navař tam kus kolejnice a dělej že vo tom nevíš :wink:

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od hovi
Odpověděl hovi pro téma Re: Koroze spodku
no tak uříznout a nechat bejt bez toho a pak zvedat za nápravu , já je tam mam , ale nevěřim tomu , že by to udrželo auto na zvedáku, po takový době co to auto je , tak to zvedam za nápravu

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Koroze spodku
ja tam mam navarenú 8mm plech :D a auto zdvihám na dvoch zdvihákoch - medzi ne a auto dávam dosku, nech sa tlaky aspon trochu rozložia - zdvihám po bokoch asi 25 cmm od kolies smerom ku stredu auta :oops:

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od Kracmi
Odpověděl Kracmi pro téma Re: Koroze spodku
Ty vole já mít schnilý jenom tohle tak si pískám jak mám auto zdravý:-) Já mam jeden schnilej druhej ne a ani sem to za to nikdy nezvedal. Být tebou tak to vůbec neřeším je to podle mě prkotina.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Koroze spodku
tak pánové trochu vás vyvedu s omylu , za nápravu nezvedat zbytečně jí kur... jsem tenkrát projel musel jsem ji vyměnit ale i když je zdravá je to jenom kus plechu
jinak s tima packama jsem si užil svý , zadek je lepší zvedat za nápravu to jde krásně i když ty packy mám dělaný ,a tam to je v pohodě zadek není tak těžkej ale předek ::
měl jsem to promáčklý dovnitř a pořád se to zhoršovalo tak jsem zajel ke klempířovi dal mu 2 tácy udělal tyhle packy + jednu zadní a nejaký kravinky na výfuku a to mi ještě volal že mu u toho hořelo auto
druhý den jsem to zvedal a ten plech co dal přes to ulítl nadával jsem jako svina a nasral jsem se vyházel celj introš vzal tlustej plech kladivo nýty a zpravil to zevnitř protože tam je to potřeba od tý doby je to pohoda a můžu za jednu zvedat celý auto :idea:

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od MAXO1973
Odpověděl MAXO1973 pro téma Re: Koroze spodku
To nitovanie je super vec, niekedy lepšie ako vyváranie, predovšetkým hlavne lacnejšie. Kamoš robil v kufri nad blatníkmi, dával hlinikový plech a nitoval, potom zospodku aj zvnútra pretrel tekutou lepenkou. Na namáhané časti dával oceľové plechy a drží to perfektne i zaťaženie znesie. Asi je to dobré hlavne pri spodkoch, kde zateká a neoplatí sa investovať do roboty (vyváranie) pre tých, ktorí to nerobia sami...
Sám sa na to chystám (a mám celkom peknú zbierku nerez plechov 2mm), až doteraz som nevedel čo s nimi :lol: .....

Fiat 600D bol môj prvý \\\\"Fiacik\\\\" ktoreho som rozobral do šrubky a poskladal - jazdil!
Tipo 1,6 DOHC 1989 - už je v novej stajni
Ford Focus combi 1,8TDdI

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od hovi
Odpověděl hovi pro téma Re: Koroze spodku
jo nýtování je někdy opravdu lepší než vyvařování , vyvařováním ten spoj vyhřeješ a pak to začne brzo reznout , když se to pořádně nenatře a neochrání , jinak když jsem na tipku někde něco nitoval , tak jsem pak ten přinýtovaný plech eště překytoval a kus okolo eště, aby tam nezatýkalo za něj a přestříkal gumoasfaltem a nikdo by ani nepoznal , že tam bylo něco opravované

tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #9 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma koroze
já tam mám taky navařený asi 5mm plech i kolem dokola, jinak zvedák se dává pod práh asi 20cm od kraje, je v něm na to přímo vybrání :wink:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #10 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: koroze

já tam mám taky navařený asi 5mm plech i kolem dokola, jinak zvedák se dává pod práh asi 20cm od kraje, je v něm na to přímo vybrání :wink:


no tak měl jsem nový prahy a pokud tam nemáš výstuhy tak bych to za to nezvedal v jednom pneuservisu mi to taky pěkně pokurvili

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #11 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma koroze
mám taky nové a celkem pohoda, výztuhy jestli tam jsou nevím

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Koroze spodku
Kolega dělá tohle. Natírá každoročně olejem spodek, projede po prašný cestě a o nějaký korozi neví. Na tom oleji něco je. Stovku škodovku měl třiatřicet let. Bez koroze. Loni šla do šrotu, ale ne z důvodu koroze. Bál se s tím už. unavenej materiál.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #13 od jirkaR
Odpověděl jirkaR pro téma Re: Koroze spodku
no já mazal na zimu celej spodek vazelínou to byla mastnůtka ted jsem s tím napatlal ty nosníky

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.579 sekund
Powered by Kunena fórum