problém:koroze uchycení náprav

Více
16 roků 7 měsíců zpět #1 od michalkulistak
tak jsem dneska měnil letní kola a všiml jsem si že mám vepředu v podběhu, v místě uchycení nápravy( ta tyč za tlumičem) do karoserie, shnilý a vyboulený plech. půjde to nějak vyvařit nebo už je to na šešrotování :cry: :cry:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #2 od stiglitz
Ježišikriste, teď si fakt nedovedu vybavit co je to za místo, jen vím že až budu měnit olej, tak si ho nechám a všechno naperu kam se jen dostanu a kam to pude. Jinak to je v řiti, letos do auta investujem fakt dost a kdyby mělo shnít, to se du oběsit. Chtěli jsme nový ale když jsme viděli ceny, tak nás to zase přešlo. Je to shnilý skrz v tom místě? A na druhý straně?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #3 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma koroze
je to ten plech za předním tlumičem je tam uchycená i brzdová hadička. no a vtom místě je ta tyč nápravy. náprava je chycená dole k podlaze a pak nahoře jakoby v podběhu. tam to mám fest shnilé a obávám se nejhoršího. jsem z toho v pr...i, protože auto potřebuju a na nové taky nemám. do háje

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #4 od stiglitz
Propíchneš to šroubovákem?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #5 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma koroze
propíchnu to prstem :evil: to se projevila ta zasr... zima

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #6 od stiglitz
To si myslím že už jedině vyvařit. Ach jo.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #7 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma koroze
no doufám že to ještě půjde, jinak taky jsem to taky políval olejem, ale nějak to nepomohlo. ach jo

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #8 od jirkaR
sakra nestraštéééééé :evil:

já tam snad půjdu zase nalít olej

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #9 od stiglitz
Já ti povím co by pomohlo. Odstrojit auto aby zůstal jenom skelet, a začít od píky. Řezat, vařit, nejtovat, komplet dutiny a nástřiky všeho.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #10 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma koroze
jo to jo, ale není kdy a za co. nemám odvahu to odstrojovat, protože už jsem takhle rušil jedno tipo a co jsem našel po odstrojení... škoda mluvit :cry: bude muset vydržet do svadby a pak pá pá :cry:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #11 od jirkaR

Já ti povím co by pomohlo. Odstrojit auto aby zůstal jenom skelet, a začít od píky. Řezat, vařit, nejtovat, komplet dutiny a nástřiky všeho.


na to už je někde pozdě :cry:

já to před 5 roky celý odstrojil co to šlo a něco se mi povedlo zachránit ted už by bylo na prach

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #12 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma koroze
taky už jsem řešil prahy a podlahu, jenže ted už vůbec bohuže nemám čas v tom pokračovat. třeba půjde vyvařit jen ten plech. jak je tam vůbec chycená náprava? matně si pamatuju že tam je nejaky dlouhý šroub, takže třeba to nebude tak hrozné. jen mám obavy aby se mi to do zatáčky neurvalo

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #13 od jirkaR
no ted jsem si to přečetl pořádně tam si myslím že uchycení nápravy není protože měl jsem to tam taky rezlý ale normálně jsem to kitnu byly pod tím ta pěna co je v nosníku a už to tam mám snad od začátku a servítky si s tím neberu , jestli teda myslíš to místo za brzdovou trubkou jak jsou ty prolisy

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #14 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma koroze
přesně tam. ta náprava je nějak chycená do toho nosníku. no a tam jak je držák brzd hadičky to mám shnité a vyboulené směrem k tlumiči. no a právě nevím kde až je chycená ta náprava a jestli to hnití zasáhlo už i nosník

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 7 měsíců zpět #15 od jirkaR
na ten šroub to nemá podle mě vliv vždyt je to tenoukej plech navíc když jsme sundávali nápravnici kdysi tak jsem si nevšiml že by to tam bylo nějak napadený ale těžko posuzovat to tvoje, kdysi tady byli fotky jak to někdo zpravoval to normálně vařil ale náprava v plechu držet nebude snad

Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.486 sekund
Powered by Kunena fórum