Jak šetrně stáhnu těsnění pod oknem zadních dveří...
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tipo 1.6 ie decent tuning - 14"alu , sportovní filtr,prahy,leddiodove neony,blinkry fabia,mračítka, M3 zrcátka ...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA SW 1.8i.e SX. r.v.8/96, ABS, aut. klima, DO
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na rozebrani musis pouzit nejaky plochy nastroj (nuz, sroubovak) a staci to nekde na rovne delce vycvaknout. Chce se to nebat a zabrat.
Ja mel praskle ty jazycky v dost nestastnem miste, v tom ohybu, takze to tam nedrzelo. Neslo to ani prilepit vlivem smrskleho tesneni, i kdyz jsem se to pokousel nahrivat, vzdy to slo zpet. Nicemu to vsak nevadilo, jen to byla opticka vada.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak tapec dolů, nebo ne?Tak to vim uplne presne jak to tam je, protoze jsem s tim bojoval a nakonec to vzdal. Ono se mi to tesneni vlivem tepla a zubu casu smrsklo a neslo dat nazpet. Je totiz slozene ze dvou casti. To tesneni ma tvar T, kde na konci, ktere se zacvakava dovnitr do drazky ma tvar takoveho sipu. Proste to tam jde nacvaknout. Ta druha cast je uvnitr ve dverich v te drazce. Jsou tam dva podelne jazycky, do kterych se zacvakava to sipovite tecko z tesneni.
Na rozebrani musis pouzit nejaky plochy nastroj (nuz, sroubovak) a staci to nekde na rovne delce vycvaknout. Chce se to nebat a zabrat.
Ja mel praskle ty jazycky v dost nestastnem miste, v tom ohybu, takze to tam nedrzelo. Neslo to ani prilepit vlivem smrskleho tesneni, i kdyz jsem se to pokousel nahrivat, vzdy to slo zpet. Nicemu to vsak nevadilo, jen to byla opticka vada.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No jak to tak po sobe a tobe ctu, tak ja psal asi o necem jinem co ses neptal Ja mel na mysli pate dvere (vnejsi lista na okne).Tak tapec dolů, nebo ne?
Co se tyce tech zadnich dveri, tak tam je to trochu jina vec. Ten plast je nalisovany/nalepeny na kovove spone, ktera je zacvaknuta do dveri. Da se to take vytahnout, ale musis stahnout okno dolu a zapacit sroubovakem a postupne to vytahnout ven. Jestli potrebujes shodit ten trojuhelnik skla, tak ten vytahnes, kdyz povolis sroub od vodici listy, ve ktere jezdi to okno. To pak musi jit tapec dolu. Ten sroub je pod nim. Tak by se i nejlepe vytahovala ta vnejsi lista ven.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.