Vymena filtra (susica) klimatizacie
16 roků 5 měsíců zpět #1
od juraj l
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Vymena filtra (susica) klimatizacie vytvořil uživatel juraj l
ahojte,
idem menit filter (susic, akumlator) klimatizacie.
viete mi povedat, ze ci potrebujem aj nejake tesnenia ci O kruzky ?
idem menit filter (susic, akumlator) klimatizacie.
viete mi povedat, ze ci potrebujem aj nejake tesnenia ci O kruzky ?
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #2
od juraj l
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Odpověděl juraj l pro téma foto susica klimy
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #3
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: foto susica klimy
Ano, potrebujes O-krouzky. Vetsinou se pouzivaji O-krouzky z materialu HNBR nebo E P D M. Btw tomuto spojeni se rika tube-O-nut (prevlecna matice).
Pokud zmeris to pripojeni, muzu se podivat, jake budes potrebovat.
Pokud prijedes na sraz, muzu Ti je privezt (vezmu par z prace).
Pokud zmeris to pripojeni, muzu se podivat, jake budes potrebovat.
Pokud prijedes na sraz, muzu Ti je privezt (vezmu par z prace).
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #4
od juraj l
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Odpověděl juraj l pro téma Re: Vymena filtra (susica) klimatizacie
pozadie otazky:
to bol bezny, maly servis, kde aj plnia klimy (v dnesnej dobe dobry kseft)
takze mi vedeli zistit, ze to tam fuci. naplnenie tam stoji cca 1400 slovenskych. V tzv. "klima servise" tak 2000-3000
povedali mi, ze ak si zozeniem diely, ze mi to aj vymenia.
Dival som sa do Eper-u, tak tesniace kruzky pri filtri neboli (okrem katalogu D, TD - a tam bol LEN 1 kruzok !?!)
Samozrejme ked sa to rozoberie sa zisti, ze ci tam kruzky su alebo nie. Ovsem rozobrane to este nie je.
Filter som si zohnal, ovsem k nemu neboli pribalene kruzky.
No a v tom servise v zasobe nemaju klimove tesnenia.
ale mozno zozeniem v klima servise
to bol bezny, maly servis, kde aj plnia klimy (v dnesnej dobe dobry kseft)
takze mi vedeli zistit, ze to tam fuci. naplnenie tam stoji cca 1400 slovenskych. V tzv. "klima servise" tak 2000-3000
povedali mi, ze ak si zozeniem diely, ze mi to aj vymenia.
Dival som sa do Eper-u, tak tesniace kruzky pri filtri neboli (okrem katalogu D, TD - a tam bol LEN 1 kruzok !?!)
Samozrejme ked sa to rozoberie sa zisti, ze ci tam kruzky su alebo nie. Ovsem rozobrane to este nie je.
Filter som si zohnal, ovsem k nemu neboli pribalene kruzky.
No a v tom servise v zasobe nemaju klimove tesnenia.
ale mozno zozeniem v klima servise
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 5 měsíců zpět #5
od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: Vymena filtra (susica) klimatizacie
Takze co chces vice vedet? Ano, je tam pouze jeden krouzek na jeden pripojovaci konektor.
Btw mate to tam teda pekne drahe Ti reknu.
Jeste k te informaci o dobe plneni. Zalezi na zarizeni jake maji, ale vetsinou trva nez jsou schopni dosahnout spravne hodnoty podtlaku (20mb, kdy mj. voda vre pri 20°C), protoze cim vetsi je podtlak tim cistejsi prostredi je pak v systemu pro chladivo. Chapej to tak, ze tam bude mensi mnozstvi okolnich plynu (hlavne vlhkost je velky problem) smisenych s chladivem a tim vyssi ucinnosti klimatizace.
Druhou veci jsou podminky, pri kterych to plni. Jina doba je pri 25°C okolni teplote, jina pri 10°C okolni teploty - jina rychlost odparovani.
V neposledni rade je take podstatne, zda staci klimu pouze doplnit nebo je zcela prazdna, "zamorena vlhkosti" a tim padem vyzaduje vyssi dobu podsavani.
Schvalne se muzes podivat na to, na jakou hodnotu to budou podsavat, jak dlouho a take kolik chladiva Ti tam nakonec natlaci. Melo by to urcite v Tvem pripade trvat dele nez 20min, kdyz ji mas uplne prazdnou.
Btw mate to tam teda pekne drahe Ti reknu.
Jeste k te informaci o dobe plneni. Zalezi na zarizeni jake maji, ale vetsinou trva nez jsou schopni dosahnout spravne hodnoty podtlaku (20mb, kdy mj. voda vre pri 20°C), protoze cim vetsi je podtlak tim cistejsi prostredi je pak v systemu pro chladivo. Chapej to tak, ze tam bude mensi mnozstvi okolnich plynu (hlavne vlhkost je velky problem) smisenych s chladivem a tim vyssi ucinnosti klimatizace.
Druhou veci jsou podminky, pri kterych to plni. Jina doba je pri 25°C okolni teplote, jina pri 10°C okolni teploty - jina rychlost odparovani.
V neposledni rade je take podstatne, zda staci klimu pouze doplnit nebo je zcela prazdna, "zamorena vlhkosti" a tim padem vyzaduje vyssi dobu podsavani.
Schvalne se muzes podivat na to, na jakou hodnotu to budou podsavat, jak dlouho a take kolik chladiva Ti tam nakonec natlaci. Melo by to urcite v Tvem pripade trvat dele nez 20min, kdyz ji mas uplne prazdnou.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.332 sekund