Modra metaliza - blatnik + kapota

Více
18 roků 11 měsíců zpět #1 od Snoopy_GT
Podarilo se mi trochu blbe nabourat Tipak, a nemu
sehnat pravej predni blatnik a kapotu v puvodni barve. Je to takova
"bourkove" modra metaliza. Nevite o necem? Snoopy

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #2 od stiglitz
Ne. Koukám
?es to u? zase bouchnul, co ?

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #3 od Marthy
mám takovou
modrozelenou metalízu,jestli je to ona ta "bourková"......

FIAT TIPO 1,4ie´93 3-dv.125000km,8,5l/100km
(v květnu 2009 prodáno,koupen Fiat Fiorino 1,3 JTD)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #4 od Honza
mam vrak v
tyhle barve...bohuzel blatniky sou uz ve srotu , kapota se tam chysta
....jo a taky ma auti lehky bebi... srnka.... ale jediny co je videt je
neposkozen maska promackla dovnitr

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 11 měsíců zpět #5 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma To Marthy
No jsou
myslím dvě tyto barvy. Jedna je taková víc do zelena a druhá víc do modra -
tyrkysová metalíza. Ja scháním u? rok tu do modra a ne a ne ji sehnat. Mas tu
víc do modra?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #6 od Honza
ten vrak je vic
do modra

coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 11 měsíců zpět #7 od andreapipo
Odpověděl andreapipo pro téma Výměna dílů
Nazdárek, nedávno jsem také měnil PL blatník, ZL blatník a oba práhy. Normálně
jsem tyto díly koupil nové a dvorní mechanik mi to vyměnil a nastříkal tak, ?e
to je k nepoznání. Dneska ti namíchaj barvu jakou potřebuje? a od původní to
nepozná?. Za práci, včetně dílů a laku jsem dal něco přes 10.000,- Kč, jo a to v
tom je?tě bylo utěsnění motoru a výměna rozvodového řemene včetně napínací
kladky a vyvaření podlahy vpředu na pravé straně, včetně tlumícího a
antikorozního nátěru a vystříkání dutin práhů.

andreapipo
Fiat TIPO 1.4 DGT cat. i.e., r. v. 1990, 185.000 km, 6,9
l/100 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 10 měsíců zpět #8 od Anonymní
Odpověděl Anonymní pro téma hm
čeče a má?
blatník a kapotu? koupil bych to...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.939 sekund
Powered by Kunena fórum