kurenie

Více
15 roků 9 měsíců zpět #1 od jokado1
kurenie vytvořil uživatel jokado1
ahoj,som tu novy..+1,9 TD r.88 mam problem s kurenim,najprv tiekla voda z klapky,dal som tesnenie a netecie,no ani nekuri..neviem ako maju byt zapojene hadice,som ich prehadzoval a nic,kuri pri90° motora len slabucko,skoro vobec.som uz zufaly,prosim poradte..dakujem.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #2 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: kurenie
Sáhni na hadice,co vedou vedle plynového pedálu,jestli sou horký,neměl by si na nich udržet ruku,když má motor 90C.Pokud budou vlažné,sáhni ještě na vrchní hadici co vede od motoru ke chladiči,ta by měla bejt 100% horká při 90C motoru.Pokud bude hadice od motoru horká a hadice co vede uvnitř vedle pedálu vlažná,Sou už jen 3 možnosti,bud ti špatně otevírá kohout u radiátoru v autě,nebo je radiátor zanešenej a neprůchozí a nebo máš špatně napojený hadice k topení.Pokud je u motoru hadice vlažná a u topení taky,máš špatnej termostat. Termostat stojí cca 800 Kč.
Pokud sou obě hadice horký jak u motoru tak i u topení,tak máš špatně nastavené klapky který sou na táhla,vedou od těch knoflíků co s nima ovládáš celé topení.Je možné,že je jen nějaké táhlo vypadlé z úchytů.

Pokud si našel nějakou z těchto možností,tak tady je návod pro případné vymontování radiátoru z celého topení.

www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=79

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #3 od jokado1
Odpověděl jokado1 pro téma Re: kurenie
v piatok skusim dat von radiator a vycistit,lebo mi vytekala hrdzava voda.hadice od radiatora,jedna je horuca,druha len troska tepla,niesu horuce rovnako.hadica od motora je tiez horuca..dakujem za radu,skusim ako si napisal a precistim radiator..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #4 od gabisto
Odpověděl gabisto pro téma Re: kurenie
...panove, ja len doplnim, ze tiez som mal problemy s kurenim... kurilo a nekurilo to ako chcelo a asi 4 hodiny som sa v tom hrabal a az ked som bol na pokraji zosypania, tak som nahliadol do nadobky s chladiacou vodou a................musel som doliat par litrov vody... :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: Takze ja len tak, ze aby sa niekto na mne poucil :idea: :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #5 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma topení
další možnost je vypadnuté ovládání klapky co pouští vzduch přes radiátor, a nebo(můj případ) ulomený čep na klapce, vede k němu to táhlo od "ventilu". podařilo se mi tu klapku otevřít, takže mě to pro změnu topí furt. navíc radiátor mi zaboha nechce jít ven :evil:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #6 od jokado1
Odpověděl jokado1 pro téma Re: kurenie
ja mam vody dost,lebo ked odpojim hadice tak mi cca 0,5l vody vytecie.mam pocit ze to nema prietok,potreboval by som vydiet kolobech vodnej sustavy,lebo majitelovi predo mnou to robil mechanik z firmi A je to!rozoberem to este raz na kompletku a uvidime..len co ked neviem ci to ma spravny kolobeh..

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #7 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: kurenie
Radiátor de ven trochu blbě,ale jde to.Možná se trochu zarazíš o volantovou tyč.Podle těch hadic,to vypadá,že je neprůchozí,je to většinou způsobeno tím,když někdo naleje do chladící soustavy obyčejnou vodu místo destilky.
V té vodě je ten rozdíl,že destilka neobsahuje minerální látky a tak nezpůsobuje žádný vodní kámen apodobné nezmary.
Taky sem se o tom přesvědčil,v létě když mi tekl už 3 chladič tak sem tam dával vodu ze studně a nádobku sem měl místo bílé uplně rezavou.Jo,vodní kámen,to je prevít.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #8 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma topení
a máš dobře připojené táhlo k tomu trojcestáku co ti tekl?

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #9 od jokado1
Odpověděl jokado1 pro téma Re: kurenie
ahoj,neviem co je tahlo ani trojcestak..neviem ako to ma byt zapojene... :(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #10 od Jenda
Odpověděl Jenda pro téma Re: kurenie
Trojcestný ventil,tím myslí kohoutek přímo u radiatoru,k němu vede táhlo (struna v bovdenu) .

Zkus to jenom odkrýt podle tohodle článku,jedno táhlo vede přímo ke kohoutku,může být upadlé.

www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=79

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #11 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma topení
no jo no, my topenáři :lol: na tom obrázku je to táhlo spojené nastavovacím šroubkem, který je v kroužku vlevo nahoře

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #12 od Sam_Jr
Odpověděl Sam_Jr pro téma Re: kurenie
zničehonic přestalo tipo topit - úplně ledovej vzduch (předtím zase topilo a nešlo to zastavit, jen vypnout ventilátor), říkal sem si vyskočený táhlo, sundám plasty ventil dám ručně naplno a ani náznak vlažnějšího vzduchu :( mohli něco podělat v servisu, když měnili spojku a měli vyhozenej motor??? nebo co se tam mohlo podělat takhle ráz na ráz?

Tipo 1.6 i.e cat AGT (OHC) - r.v. 1990

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 9 měsíců zpět #13 od paatres11
Odpověděl paatres11 pro téma Re: kurenie
chcem dodat neviem aky tam mas motor ale u dohc sa tam da dat termostat s favorita ja som ho tam dal tiez

Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #14 od paatres11
Odpověděl paatres11 pro téma Re: kurenie
dnes som vytiahol radiator a preplachol ho.kuri to ako v saune a auto este ani nieje zohriate na80stupnov

Patres11
1.6dohc r.v.89 digital palubka

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #15 od Sam_Jr
Odpověděl Sam_Jr pro téma Re: kurenie
jj už to mám taky v cajku, propláchl sem několikrát radiátor vařící vodou a kyselinou citronovou (takhle čistíme rychlovarnou konvici), ale hlavně opravil spadenou klapku vzduchu. takže nastartuju, začnu ometat sníh a když sedám do auta už jde vlažnej vzduch a na prvních semaforech už to topí :D

Tipo 1.6 i.e cat AGT (OHC) - r.v. 1990

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.533 sekund
Powered by Kunena fórum