tahlo topeni? (studeny-teply vzduch) !POMOC NUTNE!
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkontroluj jestli ti to otvírá i ventyl na přívodu teplé vody u radiátoru topení(jak si se v tom hrabal tak asi vypadlo ovládání toho ventylu),pak jestli máš dostatečnou hladinu vody,nemáš li nějaké uniky vody...no a potom termostat,třeba zůstal jen seklej(tedy otevřenej)a teplá voda se rychleji ochlazuje přez hlavní chladicí okruh.
a kde je ten ventil prosimte?topeni sem jeste nikd nerozebiral
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já topení taky nikdy nerozebíral ,ale předpokládám kdyš odejmeš tunel pod palubkou,tak najdi přívod od termostatu hadice k radiatoru a někde před radiatoren určite bude regulační ventyl průtoku teplé vody.
a ten se otvira rucne nejak?nebo na jakym principu pracuje
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.fiattipo.net/modules.php?name=News&a...e=article&sid=79
tady je něco o topení.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=8337
aby ses k tomu dostal musíš oddělat kryt pod volantem.
ještě mě napadá když vidím ten obrázek že to otevírání jde regulovat tím šroubečkem na táhlu,kterej je tam taky vidět
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
(lebo mozes mat otvoreny ventil na vodu, radiator je horuci, a zavrety ten co rozdeluje teply a studeny vzduch, ale fuka to studeny vzduch)
ja som to mal komplet rozobrane cely ten tunel a bola to dost zabava...
k tym ventilom: ten ktory "rozdeluje" teply a studeny vzduch je na tunely kusok za radiatorom , a ten co otvara privod vody je na radiatore... skus s nimi pohybat a hadam na nieco prides...
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nedávno sem se v tom hrabal, měl sem zlomenj právě čep na vačce na nastavení polohy klapky, která mě pak samospádem spadla do polohy "jen studený vzduch z venku". vyřešil to jeden samořeznej šroub
ale ten ventil na radiátoru mám tak zatuhlej, že nejde přes táhlo vůbec povolit (a proto se taky zlomil ten čep), proplachování nepomohlo, tak sem ho musel nechat v poloze naplno a táhlo v půlce rozšroubovat, tak aby se otáčela jen ta klapka.
dá se ten kohoutek nějak něčím promazat, tak aby to nějak nezasvinilo chladící kapalinu?
Tipo 1.6 i.e cat AGT (OHC) - r.v. 1990
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prostě teď řešim topení, protože to topilo docela pěkně, ale teď to netopí skoro vůbec, ruce mi mrznou a musim všechen teplej vzduch (teda spíš vlažnej) pouštět na okno, abych něco viděl ven. Takže něco se buď utrhlo a nebo povolilo. Ty lanka se dají nějak nastavovat : myslim jejich krok, jestli není na konci třeba průchodka se šroubkem na tom lanku, kde by se to dalo povolit a nebo naopak přitáhnout
to i každá 120ka, která netopí nijak extra, udělá v autě saunu proti mýmu tipu
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Když to tady tak čtu, jak je to přidělané ke klapce? Nemá někdo fotku? Já jsem už taky celý topení vyndával, ale nepamatuju si jak to tam fungovalo Ještě mě tak zajímá jedna věc, kde se dá nastavovat nějakej ten doraz nebo jak to nazvat, prostě když dám topení na plno do červenýho, tak se mi to o kus zpátky vrátí. U jiných tipoušů jsem viděl, že to tam normálně drží naplno doprava
Prostě teď řešim topení, protože to topilo docela pěkně, ale teď to netopí skoro vůbec, ruce mi mrznou a musim všechen teplej vzduch (teda spíš vlažnej) pouštět na okno, abych něco viděl ven. Takže něco se buď utrhlo a nebo povolilo. Ty lanka se dají nějak nastavovat : myslim jejich krok, jestli není na konci třeba průchodka se šroubkem na tom lanku, kde by se to dalo povolit a nebo naopak přitáhnout
to i každá 120ka, která netopí nijak extra, udělá v autě saunu proti mýmu tipu
ked sa lepsie pozires na ten mechanizmus klapiek a ventilu tak tam mas taky maly prevod -2 ozubene kolieska a na nich je niela riska ta by sa mala navzajom prekrynat na oboch kolieskach a v tedy je kurenie tusim v polohe OFF ale niesom si isty.. sak ale to zistis -omyl pokus.
no a k tomu spravnemu nastavovaniu .. za tie roky je to uz dost vybehane a neda sa spoliehat len na tu risku, ja som s tym zabil cely den ale to ratam kompletne vybratie toho tunelu, vycistenie a premazanie mohyblivych casti...to steloval mi zabralo asik polhodiny kym som to dostal do takej polohy aby to fukalo horuci vzduch a po otoceni studeny... chce to len cas a trpezlivost a pohrat sa s tymi ozubenymi kolieskami a nadstavenim oceloveho lanka, ktore to vsetko ovlada.
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.