Co do zamrzlého zámku?
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
úplně to samé se mi stalo včera. Po delším zkoumání jsem nakonec zjistil, že se pořádně "neotočil" ten mechanismus na dveřích co se zacvakne do toho protikusu na karoserii. Takže zkus s ním trochu pohýbat a mělo by to jít zavřít...
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Horší je že jsem našel louži pod chladičem... no ale to je na jiný téma.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mne sa osvedčilo prestriekať celý mechanizmus zamykania sprayom s teflónom. Dostať ho v obchode pre cyklistov, na suché mazanie reťaze. Rozpúšťadlo sa odparí a na povrchu zostane teflónová nelepivá vrstva, ktorá odpudzuje všetku vlhkosť. Nezamŕza ani pri -25 st.C.
Karol
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
už mi to maznačovalo,co začalo mrznout,že zvenku se sama nedovírá klika,tak a ted to zamrzlo úplně
že by ve Švedsku se zámkami měli taky takové problémy?a přitom taky taková severská země
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
To máš stejný, jako když mi kamarádi říkají, že Ital v zimě nestartuje .. že prej oni tam v Itálii mají teplo a proto by si Fiat nikdy nekoupili. Nicméně je přesvěčuju o opakuŽe by ve Švedsku se zámkami měli taky takové problémy?a přitom taky taková severská země
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
plnej souhlas.Tempra TDs mi chitala na drc,na převalení motoru i při -15"C a bez plinu a to měla 168tis km.To máš stejný, jako když mi kamarádi říkají, že Ital v zimě nestartuje .. že prej oni tam v Itálii mají teplo a proto by si Fiat nikdy nekoupili. Nicméně je přesvěčuju o opakuŽe by ve Švedsku se zámkami měli taky takové problémy?a přitom taky taková severská země
a tahle rakev má skoto to samé v km a než chití těch pět hrnců,tak se to převalí třikrát,až pětkrát,to je hrozný...a to ještě musím držet plyn,ale u těchto aut to prí doporučují.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
plnej souhlas.Tempra TDs mi chitala na drc,na převalení motoru i při -15"C a bez plinu a to měla 168tis km.
Dneska -10°C a na jedno převalení bez plynu. Nakrouceno 205 tisíc
Zámky jsem teda preventivně zaplavil glykosolem.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Poměrně nadávám na veškerý pokrok, protože na ani jednom Unu se mi za X let nestalo, že by zamrzl zámek - na Tipu i Puntu ano 8O
1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já jsem do všech zámků nastříkal extraheavydutydávku Svitingu (penetračního oleje).
Poměrně nadávám na veškerý pokrok, protože na ani jednom Unu se mi za X let nestalo, že by zamrzl zámek - na Tipu i Puntu ano 8O
Tak nacpem do aut zámky z Una a jsme za vodou:-)
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Celkem morová zima, ale nejspíš to bude tím, že 3 dny zpět bylo auto v mičce a od té doby sním nikdo nejel. Zámek u řidiče jsem prostříknul silikonem, což myslím bude stačit. Uvidíme ...
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo,taky už sem vyléčil zámek,celkem banální diagnoza(krátodobá chřipečka),prostříknul sem zámky rozmrazovačem+silicon olej,smíchaný v poměru 1:1 no a vyléčeno.....Švéd se vzpamatovalTak tahke nemoc zámku se dostala již i na jižní Moravu. Otevřu auto, vlezu dovnitř, zabouchnu a nezavře se ... několikrát zkouším - nejde. Žhavím, udělá blaf na první otočení .. paráda. Vyjedu na cestu, přítelkyně zkouší dveře - nic Nakonec teda nasedne, ale moje dveře se dovírají až při náklonu, kdy konečně zobáček zaskočil.
Celkem morová zima, ale nejspíš to bude tím, že 3 dny zpět bylo auto v mičce a od té doby sním nikdo nejel. Zámek u řidiče jsem prostříknul silikonem, což myslím bude stačit. Uvidíme ...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.