oddělání plastů kolem topení
dík za rady a typy
Kdyby to měl někdo doma v prvotřídním stavu, tak se hlašte, já to mám hnusně porejpaný, jako by to někdo drbal šroubovákem
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no tak když odděláš tenhle panel tak toho moc nezískáš. ale topení jde vyndat celkem jednoduše , stačí oddělat kaslík , a tředovej tunel , pak je tam pár šroubů a ještš odpojit vodu . pak vyndáš kompetní topení ...No to mě moc netěší zase rozdělat půlku interiéru....Já to chci prvě kvůli topení, abych se podíval jak choděj klapky a kdyžtak to nějak zkusil promazat, nastavit a tak, prostě aby to fungovalo jak má
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak já ho nechci vyndávat úplně ven, jen abych měl přístup na klapky co tam jsou. Protože mi nezavíraj jak by měly, když dám aby to foukalo dolů, tak to fouká spíš na okno než na nohy Mrknout se na táhla atd.
To, že místo na nohy to fouká spíš na okno to dělá i mě, není to nakonec vlastnost (třeba punto má tuším přímo polohu okno a nohy)
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A proč to teda není tam namalovaný jako u všech ostatních aut? že to fouká na nohy a na okno. je to nějaký pošahaný, navíc kde přesně to má na ty nohy foukat? já tam dám ruku a necejtim skoro nic, ale asi to je tim, že mi to jde nahoru
Jestli to je pošahaný nevím, ale foukat to má přibližně u plynovýho pedálu, aspon u tempry tam je jasně viditelná mřížka, a pak pod sedačkami dozadu
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.