Ukazovatel Paliva + otackomer

Více
15 roků 6 měsíců zpět #1 od Pumpa
Ukazovatel Paliva + otackomer vytvořil uživatel Pumpa
zdravim vas mam taky problem pri jednuduchej demontazi palubovky a vymene par ziaroviek na osvetlenie mi prestalo ukazovat Stav paliva v nadrzi , otackomer a ELEKTRONIC CHECK kde ukazuje ktore dvere na aute su otvorene chyby v osvetleni Kontrolka mazania nedostatok vody v ostrekovacoch a v chladiacom systeme a som si isty urcite ze som nic neposkodil so zadu palubovky je to ktory konnektor ktory dava signal na otackomer a ukazovatel paliva a toho ELEKTRONIC CHECH ? aby som vedel kde zacat ? ukostrenie palubovky som kontroloval pridal som aj par podlozky a bez rozdielu plosny spoj nevyzra by poskodeny . neviem vobec kde mam hladat chybu .... niake rady kde mam zacat? rozmyslam ze si zohnam niaku novu palubovku pracujem natom ale nechcem sa prilis unahlit a pritom moze byt ta chyba uplne BANALNA ktora sa da bezne osdstranit.

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #2 od Max-el
ahoj, jedná se o 3 různé konektory, koukni sem do toho článku, kam je co připojeno:
fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=16

ještě koukni na pojistky. Je to analog, nebo digital přístrojovka?

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #3 od Pumpa
ups zabudol som spomenut ANALOG a typ mi vysiel len na 1 konektor ten F konektor mi fakt pripadal ze ma vela kablov tak to bude ten ELEKTRONIC CHECK panel ale tak kontorloval som to vsetko a plosne spoje nevyzerali by poskodene a len jediny vyzeral dost biedne a ten presne ide je to D ktory sluzi na smerovky a svetla a atd. a poistky ? su na palubovku? alebo to pre analog neplati ?

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #4 od Max-el
pojistky jsou pod palubkou u nohou řidiče. On v tom téměř rozdíl není, jestli analog nebo digital. Jen tam jsou trochu jinak řešený konektory, digital nemá ten plošnej spoj, co analog (tu fólii).

Pokud tam máš dobře domáčknutý konektory, tak bych zkusil kouknout na ty pojistky, jestli není problém tam. Myslím si, že to bude nějaký jednoduchý problém

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #5 od ska8er
Ha ha ha. stalo sa mi to iste!! haha dufam ze to nebude nic vazne.
-najprv mi prestal ist palivomer, pomyslel som si ze kaslem na neho aj tak svieti stale
-o par sekund na to mi prestal ist elektronic check. tak som ostal trochu mimo z toho a zapalil som si cigaretu a asi tak v polke cigi
- čoto prestal mi ist otackomer

tak som hladal v postkovej skrinke,vsetko o k.
pohybal som vsetkymi kablami na ktore som dociahol a nic
ak mi vybije baterku do rana tak to bude niekde inde skratovat!!!

pozri sa na to a daj mi vediet,ja zajtra nemam cas som do vecera v robote

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #6 od Pumpa
ale tak tam su poistky na svetla vyhrievanie okien a atd nic spolocne s palubovkou a potom su este 3 poistky a RELE v dolnom lavom rohu jak je spodne uchytenie palubovky len neviem naco tie sluzia inac ak teraz mam kablovacku na ANALOG je tam moznost dat digital ? nevidel som este na vlastne oci digital ani nic tak ani neviem povedat ci to pojde ALE som videl natiahnute niake kable od prevodovky tak som toho nazoru ze je to urcite na SPATECKU alebo vyvod na DIGITAL tachometer ak by som nahodou musel rozmyslat nad vymenou ci len nad ANALOG palubovkou mozem rozmyslat .

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #7 od Max-el
při výměně za digital by si musel sehnat čidlo do převodovky a pak konektory z kabeláže od digitalu. Už to předělávalo pár lidí tady ve fóru.

ty pojistky vedle nevím od čeho jsou, myslím, že je tam elektrické stahování oken. Víc nevím.

Ale tyhle věci, co přestaly fungovat musí mít něco společného, nepředpokládám, že si výměnou žárovek zničil celou přístrojovku.

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #8 od Pumpa
presne ako pises taky talentovany niesom zeby som celu palubovku polozil do smutku :) .... bude to len niaka mala chybicka ...... ale ani za pomoci vsetkych svatych neviem nato prist :( ale tak ako palubovku som chel menit lebo je neprijemne ohorena koli jednemu sikovnemu zvaracovy takze tak ci onak ju casom vymenim ale tak ked aj ta takzvana nova ked nepojde tak to bude vazne strela do SLEPA.

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #9 od ska8er
ahoj.

pre Pumpa: mam jedno tipko digital benzin ale ked to porovnam s analogom tak konektory na motore su rozdielne všetky!!! neviem či bi digital palubovka vedela spracovat udaje pre analogovu palubovku. digital potrebuje urcite viac udajov. neviem ako vyzera diesel motor či je tam tolko elektriky ako na benzine, ale poradim ti zabudni na to!! aj keby si si z tych dvoch kabelazi spravil jednu tak nemas istotu ci ti vsetko pojde a ci vôbec spravne.

pod sa radšej venovat našmu spoločnemu problemu!!
riesenie nebude zlozite bude to len niaka chyba kabla,alebo kontakt.

mam od toho schemy v zošite:

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #10 od Pumpa
ale tak benzin ma toho viac urcite neporovnavaj to s DIESEL podla mna urcite stacilo by len vyviest kabel na tachometer od prevodovky (urcite je niekde zaslepeny neverim zeby koli DGL a ANALOG palubovke robili ine druhy prevodoviek , a ostatne jedine co by bol problem mozno tak turbo lebo to je mechanicky robene hadicka je ku nemu vedena ze kolko barov dava ale tak to bolo len tak na MARGO keby nahodou by som musel uvazovat nad inou palubovkou .... a tak nemam az take pokrocile elektricke znalosti neviem na tie schemy pozerat stym ze ich pochopim.... ale mam silny pocit ze to bude uplna banalita a ze si asi po odstraneni problemu obijem hlavu o tu palubovku zatial som obehal par vrakoviska a vsetky tipa maju elektriku davno vonku :/ lebo ja uz neviem co to moze byt kostru som kontroloval cistil , pridal aj par podlozky , konnektory som skontroloval dotlacil vsetky aj plosne spoje som poriadne do tlacil do konnektorov , sice po jednej nevydarenej oprave jedneho "mechanika" ktory mi odpalil pol kablovacku pod palubovkou a aj neprijemne sa mi teplom deformovala palubovka aj aj kusok plosny spoj si to odniesolna strane jak su budiky na teplotu vody a tlaku oleja (turbo je mechanicky ukazovane nieje tam ziadna elektrika takze to furt ide ) len to mi je cudne ze len otackomer a palivomer a elektronick check ... kontrolky ako na smerovky , svetla , dobijanie baterky , zhavenie , rucna brzda , vyhrievanie okien , hmlovky zadne proste komplet kontrolky sa mi vidia ze idu , teplota vody este ide a aj osvetlenie palubovky pod otackomerom a tachometrom este ide sa mi vidi a na pravej strane pri teplote vvody tak chabejsie .

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #11 od Max-el
má jeden z Vás doma multimetr? jestli ano, tak koukněte na to schéma co jsem Vám posílal a zkontrolujte jestli máte na konektorech napětí.

například na konektoru C by jste měli mít na černo-fialovém drátku +12V, tak takhle projděte všechny plusy a dejte vědět

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #12 od Pumpa
tak mam voltmaternie digitalny ale tak pekne stary ale mrknem nato ci tam ide prut pri zopnutom kluci .


UPDATE : takze konnektor C zmeral som to na cierno-fialovom je 12V+ a potom este na krajnom sivom (je ich tam 2) na jednom 12V+

o chvilku sa pustim do A lebo tam je signal a stava pre palivomer .


konnektor A kde je umiestnenny palivomer


1 H Kontrolka zadních mlhovek
2 VN Kontrolka dálkových světel
3 C + 15 pro výstražné světlo při nedostatečném nabití alternátoru
4 BN výstražné světlo při zatažené ruční brzdě - namerane 12V+
5 HR + pro palivoměr - namerane 12V+
6 S vstupní signál pro palivoměr - namerane 12V+

robil som to pri nastartovanom motore a s vypnutymi svetlami aby som si snizil pocet 12V+ nameranych nameral som na celom konektore len 3 x 12V+ takze 2 boli od nadrze (signal a prud) a treti bol rucna lebo som ju mal zatiahnutu

takze prud tam ide takze palubovka je uz napokon chybna alebo este mate niake tipy a triky kde este mam hladat ?
a inac som rozmyslal kedze prud aj signal nadrze nemohol by som len urobit docasne riesenie ze zapojim niaky budik s rozsahom 0-1 a teoreticky by mi malo ukazat stav nafty ze ? viete je dost blbo ked vzdy vidim 0 na ukazovateli nafty naposledy mi to islo v sobotu a uz niak som stratil prehlad o stave nadrzi mal som stvrt nadrze a tipo 1,9TD ma 45 nadrz ?.

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #13 od ska8er
kukam do schemy tak postupuj presne ako pisem. jedine co ma spolocne otackomer a palivomer je na konektore C ten cierno fialovy a ked si tam nameral +12 volt tak ho odpoj od palubovky a zmeraj ten kontakt od palubovky ci je tam stava.z konektoru ide dalej zmeraj tiez ten kabel ci je tam je stava ak tam nebude tak skus ci je to spojene s kostrov(funkia pipania na multimetri) a napis


ak to je nie je spojene s kostrov tak odpoj konektor A na palubke. a ten kontakt kde bol zapojeny cierno fialovy kabel bi mal bit bez stavy!!skontroluj!!!ak nieje stava tak pripoj kenektor C do palubky a cierno fialovy svihni na kostru ci sa nieco stane s otackomerom...?? a napis

moj nazor: ak pojde otackomer tak super!!ak nie tak prerazil prud snimac hladiny paliva a nasledne aj budiky a to je najviac mozne!!

na konektore A na ruzovom kabli je +12 volt iba ked je plna nadrz!!! teoreticky

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #14 od Charles

například na konektoru C by jste měli mít na černo-fialovém drátku +12V, tak takhle projděte všechny plusy a dejte vědět


Maxi, je to přesně naopak, všechny černofialové a černé kabely na konektorech jsou kostry a to vím na 100%, protože jsem to zapojoval u své palubky
Jinak chlapi, poradím, co pomohlo mě...já sesm zapojil palubku a nějaké věci ukazovaly mizerně a nebo vůbec. Hodiny nešly také. Tak jsem palubku úplně rozdělal, tištěný spoj jsem oočistil lihem a hlavně místa, kde jsou matičky. Byla tam dost znatelná oxidace. Po tomto mi vše začalo fungovat, ale hodiny stále ne. Nakonec jsem objevil problém nefunkčních hodin a to byl vyžraný spoj. Takže jsem to musel přemostit kouskem kablíku (viz foto).

rozebrání:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13864

chybějící spoj:
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=14197
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=14200
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=14203

Takže na konec ještě jednou říkám, rozdělat, vyčistit a pod lampou zkontrolovat všechny měděné cesty. Ono se to lehce přehlédne.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #15 od ska8er
charles diki takze sa musin pustit do toho!!

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.517 sekund
Powered by Kunena fórum