Demostaz ruciciek na anlog palubke a potlac budikov sedici..

Více
15 roků 6 měsíců zpět #1 od ska8er
ako mam odmontovat rucicky na budikoch???

mate niekto potlac na sedicivalvole??

rychlo jazdim bez palubky!!!

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #2 od Charles
ručičky normálně sundáš z osiček vytažením, ale moc to nedoporučuju, dalo mi to spoustu práce je pak nastavit do takové polohy, aby ukazovaly jak mají!

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #3 od ska8er
AHA. A ako si tam svihnem niaky ten polep???

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #4 od Charles

AHA. A ako si tam svihnem niaky ten polep???


Jebej na polep, však to na výkonu a max. rychlosti nepřidá :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #5 od michal_tipar
rafiky se sundávají pomocí vidličky (obyčejné kuchyňské, moýžná ji občas o nedělním obědě taky používáš :lol: )
Někde se tu válí odkaz na stupnice do corelu, grafiku si musíš dotvořit podle vlastních nápadů.
Nastavení rafik zase není takový problém, rychloměr nastavíš přesně třeba podle GPSky, otáčky nastavíš při ustáleném volnoběhu, palivoměr nejlépe při plné nádrži atd...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #6 od gabisto
No tie biele budiky co su tu som robil ja... Ak by si ich chcel,tak su v sekcii Downloads. A ak nefunguje link, tak Ti ich mozem poslat :wink: Ale su len do 200kmh :lol:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #7 od ska8er
budiky ktore niesu na sedici su mi na dve veci

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #8 od gabisto
Ja som upresnil a doplnil len to, co spominal michal_tipar :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 6 měsíců zpět #9 od ska8er
tak dakujem za ochotu.

asi kaslem na sportove budiky!!

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #10 od michal_tipar
tak si vyfoť stávající budíky a použij je jako podklad pro předělání stupnic co jsou na normální "zbytek světa", co je na tom za problém???

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #11 od ska8er
ano ja ta chapem, vyrobit si to nieje problem, mam skener a corel v malicku.

horsie je namontovat rucicky spat aby to spravne meralo!!
ale uz ma to napadlo, chyrurgicke svorky to vyriesia, lenze mam len jednu zhanam este dve a pustim sa do toho!!!

FIAT TIPO 2.0 16V SEDICIVALVOLE 107KW
FIAT TIPO 1.4 51KW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #12 od mt-tuning

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #13 od michal_tipar
pěkný potisky, jen tu slečnu si měl zabudovat dovnitř potisků ne do odstřihu :lol:

dát rafiky z5 na správné místo je trochu problém, ale už jsem to tu taky popisoval.
Rychloměr nejlíp seřídíš pomocí GPS, tak to dělám dnes, když ji mám, dřív jsem to dělal podle kamarádova auta, jel přede mnou 50 a já sem nastavil rafiku na 50, taky řešení...
Otáčkoměr jsem rovnal na volnoběžné otáčky, zahřátý motor, aby sytič nezvyšoval otáčky a pak to lupneš tam kde jsi to měl před demontáží.
Palivoměr se nejlíp nastaví na plné nádrži, ale jde to třeba na půlce nebo na jakékoliv rysce, jen si pamatovat tu správnou.
Teploměr chladící kapaliny nastavíš podle sepnutí termostatu (kolem 90°C)
Hodiny jsou v poho
Nejvíc práce mi dal ekonoměr, ale vzásadě když je motor vypnutý tak musí být rafika na maximu, tam sem si musel chvilku hrát
Nejdřív sem palubku osadil bez krytu abych se dostal na rafiky a "ladil" :wink:
Další hodnoty teplota oleje, tlak turba, tlak oleje už bude asi složitější, já bych zkusil zase nastavovat podle původních poloh, třeba pomocí vyfocení polohy...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #14 od mt-tuning
michale staci ked ma ta slecna strasi na obrazku, nie este v aute... :lol:

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #15 od michal_tipar

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.503 sekund
Powered by Kunena fórum