co to je za obvod
15 roků 6 měsíců zpět #1
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
co to je za obvod vytvořil uživatel aaa_najn
vpravo dole pod palubovkou-- teda pri spolujazdcovych nohach je krabicka s dvoma srubami a pod nou je taky velky "scart" konektor s mozno 10 kontaktami.... spolu s tym kablom je pripevneny a vyvedeny mimo krabicku konektor na diagnostiku....
co to je , lebo nejak sa nemozem dopatrat cez schemy,
thx
co to je , lebo nejak sa nemozem dopatrat cez schemy,
thx
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #2
od JiFi
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Odpověděl JiFi pro téma Re: co to je za obvod
že by řídící jednotka???
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #3
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: co to je za obvod
riadiaca je v motorovom priestore za baterkou (pohlad:spredu) ?
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #4
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: co to je za obvod
To bude tim ze mas dve ridici jednotky.Jednu pro zapalovani a jednu pro vstrikovani.Jedna je prisroubovana pod oknem na pricce v motorovem prostoru a je nazvana Digiplex a druha je u prave nohy spolujezdce.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #5
od zula
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Odpověděl zula pro téma Re: co to je za obvod
je to řídící jednotka a přes ten konektor se zjištuje diagnostika
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #6
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: co to je za obvod
ja mam RJ dokopy 3 (este LPG)..
da sa niektora z nich elektronicky upravovat ?
nejaky cracker v hexa kode alebo daco take sa na tie auta nerobili ?
da sa niektora z nich elektronicky upravovat ?
nejaky cracker v hexa kode alebo daco take sa na tie auta nerobili ?
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #7
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: co to je za obvod
Kdyz mas jednotky 3 a vis to tak nevim nac se ptas.
Uprava hexa codu se da udelat v spouste programu treba v kteremkoliv ovladacim programu programatoru.
Uprava hexa codu se da udelat v spouste programu treba v kteremkoliv ovladacim programu programatoru.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 6 měsíců zpět #8
od aaa_najn
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Odpověděl aaa_najn pro téma Re: co to je za obvod
jj, lenze nejaky navod ako vobec vytiahnut ten dump z pamate, co upravit- AKU DATOVU OBLAST NA AKU HODNOTU aby som znizil vykon, zvysil vykon, aby som zmenil krutiaci moment alebo ja neviem co, upravit signaly z cidiel (napr ked mam vadne) a tak... proste ako u novsich aut
Tipo 1.4 i.e. 51kW socque_line , clima, central, lpg, 200km, anno immatricolazione 93, 160.046
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
15 roků 5 měsíců zpět #9
od rs
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Odpověděl rs pro téma Re: co to je za obvod
Kdyz vis jak se to dela u novych aut tak nevidim duvod proc bys to nemel zvladnout u stareho. V opacnem pripade se na to radsi vy..... . Jinak stejne ti to kyzeny vysledek neprinese. Navyseni o jednotky procenta v pripade tveho motoru asi nestoji za to. Sice se neco udelat da a dokonce se to uz testuje pro tyto stare motory, ale to co by jsi si predstavoval ty tak to to umet nebude. Z 1.4 dvoulitra neudelas bez upravy motoru a i pak to nebude miti ten spravny tah.
Jinak o odstaveni cidel z duvodu poruchy slysim poprve(nahrazeni hodnoty to znam a to si dela jednotka sama takze tady mi take unika smysl). On todle nekdo dela? Neni pak lepsi pouzit karburator a vykaslat se na vstrikovani?
Jinak o odstaveni cidel z duvodu poruchy slysim poprve(nahrazeni hodnoty to znam a to si dela jednotka sama takze tady mi take unika smysl). On todle nekdo dela? Neni pak lepsi pouzit karburator a vykaslat se na vstrikovani?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.414 sekund