otackomer
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
prosim, jak zapojit otackomer do auta kde neni? (manzelka ma staryho forda a potreboval bych tam otackomer) kdyz neco vezmu treba na vrakaci, co je k tomu potreba (jak pripojit)?
dekuji
čau ono záleží taky na autě třeba na škodovku se otáčkoměr přojí krásně jak říká CHrarles je tam + - a ten třetí který ti řídí jak má rafička ukazovat takže + připojíš na plus - samozdřejmně na mínus a ten třetí se připojuje na cívku ten nevím jestli 15 nebo 30 nebo co tam je a pak to funguje!!!
ale když sjemt o chtěl já na ritmo tak mě to nešlo protože tam jsem měl ten Digipleč a kvůly tomu mi to nešlo,tedy nám dělal jsem to s mistem na praxi!!!prostě když je to něco starého jednodušího tak se to připojí krásně!!!pak potom musíš mít otáčkoměr kterej k tomu tak nák ladí!!!Jestli je to Diesel tak zase plus na + mínul na - a ten třetí se nák připojuje na alernátor ale nevím přesně jak!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v prvom rade treba vediet motorizaciu, merani otacok je viac.prosim, jak zapojit otackomer do auta kde neni? (manzelka ma staryho forda a potreboval bych tam otackomer) kdyz neco vezmu treba na vrakaci, co je k tomu potreba (jak pripojit)?
dekuji
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a nebyl ten čtvrtý jako osvětlení?
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
analog vs digital,
digi - na převodovce je takový bazmek (převodník tam co je napojení bovdenu k palubce) a od toho už vedou jenom dráty k palubce a to ukazuje momentální rychlost
analog - rychlost do palubky přímo bovdenem
rozkuchávat palubovky kvůli budíkům, to bych nedělal
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Sis trosku spatne precetl tema nebo mam vlci mlhu.
To Michael:
Hmmm na digiplexu nesel otackomer?
Copak ti k tomu rekl mistr celkem by mne to zajimalo.
To Pegas:
Ridici impulz pro otackomer se bere u benzinu ze svorky 1 inducky. Pokud nejsou svorky oznaceny cisly 1 a 15 tak jednicka je ta kam neni privedeno 12V po otoceni klicem. Mereni jak to poznas snad popisovat nemusim.
Pokud mas dehta tak tam je to trosku slozitejsi. Bud se pouziva piezo prevodni umisteny na vstrik nebo je tam alternator s jednim neusmernenym vystupem.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
karlosi,
a nebyl ten čtvrtý jako osvětlení?
Já to netušim, přivedl jsem na něj jak 12V, tak i kostru a nestalo se vůbec nic...ještě jsem mohl přivézt oboje najednou že? ale to by nebylo to pravé ořechové
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
To Jipaf:
Sis trosku spatne precetl tema nebo mam vlci mlhu.
To Michael:
Hmmm na digiplexu nesel otackomer?
Copak ti k tomu rekl mistr celkem by mne to zajimalo.
To Pegas:
Ridici impulz pro otackomer se bere u benzinu ze svorky 1 inducky. Pokud nejsou svorky oznaceny cisly 1 a 15 tak jednicka je ta kam neni privedeno 12V po otoceni klicem. Mereni jak to poznas snad popisovat nemusim.
Pokud mas dehta tak tam je to trosku slozitejsi. Bud se pouziva piezo prevodni umisteny na vstrik nebo je tam alternator s jednim neusmernenym vystupem.
Já měl ten obyčejnej ot.ze škodovky...a mistr říkal že bych tam potřeboval ten jak tam má správně být to říkal!!!...já jsem to doma připojil ale když jsem měl volnoběh tak to ukazovalo asik 1100 a furt to všelijak skákalo!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nevím jak to je s tou vlčí mlhou, ale nevím proč a na co byla míněna ta tvaá připomínka,.. ale když si přečteš jeho druhý a celkově třetí příspěvek této strany tak asi mimo mísu to nebylo.. nebo že by???
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.