Napětí na baterce při nastartovaném motoru.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #1 od Libor
Dneska se mi při startu vyresetovaly hodiny atd. v digi palubce.... tak si říkám že to je divné. Měřil jsem napětí na baterce při nahozeném motoru a zapnutých potkávačkách ... volnoběh cca 12,6V a na 2500 otáček cca 13,3V ... takže si myslím že dost málo ... kontrolka dobíjení po startu zhasne. Na co to tipujete? Uhlíky? Baterka už má taky nejlepší léta za sebou.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #2 od Pumpa
altik ma davat 14V najprv skontroluj ten hruby kabel od altiku ci nieje odoxidovany alebo nieco take az potom kontroluj veci ako regler a uhliky na altiku alebo len pre skusku dat inu bateriu mozno ti vypovedal niaky clanok v baterke staci ju len obratit na bok alebo kusok snou neodborne hybat a uz v nej vznikne skrat . takze zatial sa snaz to niak odstranit mimo alternatora a ked uz vypadnu vsetky moznosti potom ho daj na repas.

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #3 od mmara
Baterii bych vyloučil, pokud to startuje tak nemůže být vadný článek natolik aby to nezvládl alternátor maximálním proudem nabít. Zaměřil bych se na uhlíky (ty to budou nejpravděpodobněji) pak na funkci samotného regulátoru a pak zkusit jestli není přerušená některá z diod. Ale bude to určitě těmi uhlíky.

Tipo 1,4 AGT karburátor 1991
Tipo 1,4 i.e. SX 1992 (39.000km)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #4 od Max-el
jak psal Pumpa, koukni nejprve na kabely, to je snadná a levná oprava a od těch se má začínat. Mě když to nedobíjelo, tak stačilo očistit kontakty

Fiat Tipo 1.8 GTI 3 dveře r.v.12/94
Fiat Stilo 1.9 JTD Multi Wagon r.v.12/05

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #5 od Michael!!!
mě to taky párkrát takhle blbo,chvilku dobíjelo pak nic pak dobíjelo jen malinko a viměnil jsem drát vedoucí k baterce a bylo to o.k.

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #6 od Libor
Díky za rady... jak bude čas tak na to juknu.
Dneska s kolegou jsem to měřily kleštákem a výsledky jsou takové :

Zapnuté potkávačky a ventilátor na 1

Volnoběh : 12,5V a z baterky to žralo kolem 6A tzn. nedobíjelo to ale přitom kontrolka byla zhaslá a odběr z baterky se rovnal 0 až kolem 900-1000 otáček.

2000 ot. : 13,6V a dobíjení cca 17A takže je vidět pokud se to drží v otáčkách tak už to na dobíjení stačí.

No nic hned jak bude čas tak na to vlítnu a pak hodím na co jsem přišel.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #7 od Tonny Tempra SW
Mne to takto zresetovalo celu palubku pred skolabovanim baterie(jedneho clanku v nej),kontrolka mi taktiez po starte zhasla a altik dobijal v poriadku.Este sa tento reset moze stat vtedy ked s autom dlhsie nejdes.Ja som kupil novu baterku a odvtedy mam pokoj. :wink:

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #8 od Libor
Je fakt že nevím jak je baterka stará...ale určitě víc než 4 roky. Reset palubky se mi stal den po tom co jsem s autem najel cca 150km skoro v kuse. No a po tom resetu palubky jsem ještě startoval hodněkrát, protože jsem dělal nějaké práce kolem auta.... a nepocituji že by startér nějak hůř točil.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 5 měsíců zpět #9 od Tonny Tempra SW
Presne aj mne ta baterka po tomto resete este asi 1.mesiac startovala celkom v poriadku.potom som autom neake 4 dni nejazdil a ked som siel startovat po tych 4 dnoch tak uz bola bateria uplne ko.
Mozno to nebude prave aj tvoj pripad.Ked ti startuje v pohode tak si toho zatial nevsimaj a uvidis co bude dalej.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
15 roků 4 měsíců zpět #10 od jumbo
Taky si zkontroluj napnutí řemenu na altíku.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #11 od zula
taky mi takhle klekla baterka.přesně jak píšete,poprvé reset palubky,tak jsem nabil baterku,že je vybitá a podruhé bylo po ní.v krátké době,vůbec neudržela napětí.altík dobíjel,ale normálně kolem 14v.takže spíš zkontroluj kábly k altíku atd.jak psali kluci

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 4 měsíců zpět #12 od Libor
Píšu až po delší době, ale vypadá to že jsem problém vyřešil.. fakt to byla jen špatná kostra.. a vypadá že ta hlavní na startéru, očko bylo celé zahumusené a když v servisu dělali spojku tak to ani neočistil a utáht to i stím. No každopádně jsem prošel všechny kostry a od té doby jsem neměl problém. Dnes jsem po přijetí ke garáži cvičně změřil napětí a krásných 14,05 V na volnoběh. Díky vám za rady. :)

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.433 sekund
Powered by Kunena fórum